MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 2:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 28, 2012 2:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
Karolus pisze:
Dobra już dobra... Dzisiaj odbieram głowice z roboty... Już nie krzyczcie...


nie gadaj że nie krzyczcie bo to dobre rady były, zaoszczędzisz kasę na kolejną uszczelkę

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: pn kwie 30, 2012 8:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
No i tak...
Właśnie po to jest forum aby takim jak ja łopatologicznie przetłumaczyć, że źle robią i chytry dwa razy traci...
Pan od planowania głowicy powiedział, że była trochę krzywa zgadnijcie gdzie? Tam gdzie ciekła, reszta prosta...
Więc na 99% procent miałbym to samo...Przy olejowym kanale dalej byłoby pewnie "kap, kap"
Więc na przyszłość kolego jak czytasz post i masz wątpliwości co do planowania czy tak czy nie to je właśnie rozwiewam Twoje wątpliwości - nie opłaca się:)
Dziękuje za rady kolegom...

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: pn kwie 30, 2012 9:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
[zlosnikok]

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: wt maja 08, 2012 4:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
Kolejne pytanie jedno z wielu jakie tu będzie...

Głowica była nie za bardzo krzywa, można powiedzieć że zabielona tylko...

I tu moje pytanie - czy muszę zmieniać uszczelki komór wstępnych spalania? Wyciągałem je do planowania więc pytam żeby mi tłok nie walił... [jezyk5] ?

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: wt maja 15, 2012 8:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
Panowie zabrałem się za szyberdach...
No i ....
Kolejny problem...
Mianowicie gdzie dostać te boczne uszczelki szyberdachu montowane na 3, 4 wkrętach do karoserii z boku u wylotu szybra?
Mam je trochę skorodowane, tzn dosyć mocno....

I drugie pytanie odnośnie wstępnych komór spalania o których pisałem wcześniej....
Otóż podkładki mam grubości równej 2mm, głowica została tylko zabielona, czy kupować grubsze aby nie biło o tłoki?

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: czw maja 24, 2012 8:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
A witam...
działam non stop i chwilka dla wrzucenia fotki....
tu silnik...
Obrazek


A tu wszystko prawie bo co chwile daje jeszcze pierdoły do cynkowania....
Obrazek

Tu głowica po planowaniu - dla wiadomości kolegów którzy "wbili mi do głowy" porządne zakładanie - DZIĘKUJE
Obrazek

Tak było do gołej blachy wyczyszczone no i podkład reaktywny....
Obrazek

A tak wygląda wygłuszenie matą bitumiczną na gorąco - mam nadzieje że będzie szczelne i wody do blachy nie dopuści...
Obrazek

Na bieżąco robię teraz hamulce - każdy zacisk i tłoczek wyciągam, czyszczę itp (ile syfu wyleciało z pierwszego)...
No a dalej? Chciałbym odpalić......


A to na koniec dnia idąc do domu i do żony która jest tak kochana bo wyrozumiała...:)
Obrazek


AHA, i nadmieniam że nie jestem po żadnej szkole mechanicznej, uważam że mam smykałkę do kręcenia śrubek i wszystko robię sam oprócz malowania. A jak zrobiłem? Dlatego wcześniej napisałem "chciałbym odpalić" :)

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: sob maja 26, 2012 9:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
Wiecie Panowie i Panie?

Szczerze czekałem na jakieś słowa krytyki tudzież pochwały, macie w du.... to po co ja też będę się wysilał i fotki itp...

Macie w końcu rację - każdy sobie rzepkę skrobie....

Pozdrawiam... :cry:

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: sob maja 26, 2012 10:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 04, 2008 11:53 am
Posty: 544
Numer GG: 8874486
Lokalizacja: Huta Dolna k. Gdańska
Eeee tam daj spokój, robisz kawał schludnej roboty! To powinno dawać Ci masę satysfakcji.
Jeśli chcesz porad, to ode mnie możesz się dowiedzieć, że progi od zewnątrz, gdy są polakierowane odpowiednim kolorem (stosownie do okresu produkcji - info znajdziesz na forum), dają całej bryle nadwozia dużo, dużo lepszy efekt. Wystarczy, że sobie porównasz zdjęcia pomarańczowej 300D z antracytową 200 z moich tematów o remontach - obie znajdziesz w dziale odbudowa, a sam zrozumiesz.
Kolejnym nieco mniej istotnym faktem jest to, że elementy metalowe podłogi wewnątrz kabiny, które nie są w pełni zasłaniane przez dywaniki, były fabrycznie pryśnięte tą samą farbą co bagażnik. Elementy te to m.in. okolice spinek mocowania przedniego fotela na tej belce poprzecznej, którą specjalnie pomalowałeś na biało. inne takie miejsca, to okolice pedału gazu (tak wiem tam niby wszystko dywaniki zasłaniają, ale jednaka takie malowanie w kilku beczkach zaobserwowałem).

Wrzucanie fotek, to nie jest ciężka praca, a uwierz mi, że dla wielu cichych podglądaczy mogą być inspiracją!
Powodzenia!

_________________
w115 230.4 '75 Duuużo mnie nauczyła.
w123 200 '81 To nie tylko auto, to już spora część mojego życia!
c123 230C '78 Po krótkotrwałym romansie przyszedł czas na poważny związek :D
w123 300D '76 Wgl co tu robi diesel?


Na górę
Post: sob maja 26, 2012 11:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Miałem nie pisać żeby Ci humoru nie psuć bo już po fakcie. Ale skoro tak łakniesz komentarzy to śpieszę się uzewnętrznić.
Tak samo nakleiłem te maty na podłogę. Zdzierałem je bardzo szybko po paru miesiącach jak zauważyłem że pod każdą z nich jest jezioro/skroplona woda/zatęchła wilgoć. A wierz mi że zedrzeć tego się prawie nie da, katorga jest potężna. Teraz po fakcie to tylko sugerowałbym Ci po następnej zimie, wykroić kawałek gdzieś ze środka i looknąć czy nie ma wilgoci. Może jakiś cudem masz tak idealnie szczelne auto że problemu nie będzie. Jednak wszystko co się tam dostanie to już się nie wydostanie niestety.

Poza tym [zlosnikok]

PS.
Nie dziw się, jak nie ma się do czego przyczepić to ludzie nie piszą ;-) Tak już jest, jak nie ma po co komentować to nikt nie komentuje.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: ndz maja 27, 2012 11:04 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
ładna głowica [zlosnikok]

co do silnika, nie podoba mi się polerowanie aluminium, za dużo teraz się świeci, ocynk polerka, gryzie to troszkę w oczy.

Co do auta, fajnie że tak szybko prace posuwają się do przodu, pozazdrościć, i wstawiaj zdjęcia ! Bo pomyślę że jesteś jednym z wielu co zaczynali remont, a kończyli na allegro z powodu sytuacji prywatnej lub wyjazdu za granicę [zlosnik]

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: pn maja 28, 2012 12:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:33 am
Posty: 77
Lokalizacja: Południowe okolice Warszawy
Chcesz komentarzy, to masz...

Zazdroszczę Ci zapału i zgodności z VINem... Zwłaszcza, że jak mówisz nie jesteś mechanikiem, tylko zapaleńcem, a ja mechanikuję na co dzień :)

Moje auto zgodne z VINem nie jest i gryzę się co z nim zrobić... Dzisiaj spolerowałem kawałek maski i błotnika lewy przód, wyszło super, ale nie przemawia to do mnie. Z jednej strony auto jest fajne, bo blacha jest prawie ok, nie mam kieszeni na zawiasy przedniej maski, tapicerkę zmieniłem na czystszą dużo i ładną... Ale ten VIN. Diesel z VINem od 230 na gaźniku [zlosnikz] .

Działaj, działaj, nic tak nie cieszy jak pierwsza własnoręczna praca. Sam to przeżyłem, jak 2,7CDI mi odpaliło po remoncie [hihi]

_________________
'76 Mercedes-Benz 123.023 240D
'02 Mercedes-Benz 203.216 C270CDI
'03 VW Golf 1.9TDI Basis bez niczego

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Na górę
Post: pn maja 28, 2012 8:05 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
No i jak fajnie poczytać posty i dowiedzieć się co nie co oraz mieć dalszą motywację do pracy...

Co do polerowanego aluminium - tylko czyszczone wszystko szczotką na wiertarce drucianą - to ma być czyste a nie się świecić (może tak na zdjęciu)

Co do mat wygłuszających - mam nadzieję że będzie szczelna i nic wody nie będzie, w końcu oryginalne wygłuszenie też jest tak położone i jakoś tyle lat jeździ... Poza tym jakoś nie miałem innego pomysłu na wygłuszenie...

Co do prac i ich posuwu.... Szczerze to czasem i czasu i chęci i motywacji brakuje - choć jak tylko odpali dobrze to morale i motywacja z razy 3 podskoczy?

Co do auta niezgodnego z VIN... Kolego, poczytaj mój cały wątek od początku...
Ja osobiście uważam, że nie ma najmniejszego sensu pakować kasy w szczepana - po pierwsze to zawsze będzie szczepan i kto by nie chciał sprawdzić zawsze jaja wyjdą jak nie z kolorem to silnikiem czy wyposażeniem... Też miałem szczepana - ale gra nie warta świeczki. Co z tego że go zrobisz na cacuś - zabytek pierwsza klasa, jak nigdy nim nie będzie ze względów pochodzenia...

Lepiej drożej kupić legalnego pochodzenia niż w cukierek szczepiony zrobić...

A że mi się udało dieler Poland od 1 właściciela to tylko tym bardziej napawa mnie dumą i motywuje do pracy...
A poprzedni właściciel już pyta co się dzieje że nie jeżdżę? Jak kupowałem to miał już nowego okularnika i powiedział żebym sobie tego nowego kupił a on w123 będzie jeździł... Podziękowałem, teraz jak zobaczy pewnie będzie się chciał zamienić... :):):)

Panowie, komentarze dalej mile widziane, uwagi także, żebym 2 razy robić nie musiał...

1. Macie patent na te boczne powiedzmy listewko-uszczelki przykręcane do dachu u wylotu szyberdachu?
2. Ile potrzeba spinek dolnych i górnych na całe auto do listew? Wiem już jakie, mam numery tylko ilości nie wiem ile zamówić... No i jak wygląda sprawa np z użyciem ponownym tych co już były jeżeli chodzi o listwy środkowe (tulejki czerwone)?

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: pn maja 28, 2012 2:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
PANOWIE I PANIE

Odpalony, cyka jak talala tzn reche reche reche.....

Ale jestem Happy [palacz] [hihi] [hihi] [hihi] [hihi] [hihi] [hihi] [hihi]

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Post: pn maja 28, 2012 8:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:33 am
Posty: 77
Lokalizacja: Południowe okolice Warszawy
Spinki przecież możesz policzyć po otworach [zlosnikhihi] .

Fajnie, że odpalony, wiem co teraz czujesz [zlosnikok] .

Spoleruję swojego jak jest, kupię jakieś opony, założę stal i kołpaki i go sprzedam [hihi]

_________________
'76 Mercedes-Benz 123.023 240D
'02 Mercedes-Benz 203.216 C270CDI
'03 VW Golf 1.9TDI Basis bez niczego

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Na górę
Post: pn maja 28, 2012 8:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 12, 2010 9:10 am
Posty: 72
Lokalizacja: Przemyśl
w0wacik, moja rada jest taka, ale to jest moje osobiste zdanie - wyplakuj, weź porób co najważniejsze i do żyda...
I szczerze to już rozglądaj się za jakimś, patrz na wioskach na podwórkach...

Muszę zobaczyć jednego, widziałem na wiosce z kartką...

Na pewno koło 1980, bo okrągłe lampy, więcej nic nie wiem....

Jak coś dam znać...

A co do mojej podniety to nie wyobrażacie sobie jaka jest wielka że już rechocze... :)

_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl