No więc po wstępnych oględzinach (nie u specjalistów, ale po prostu u siebie) trudno wskazać jakieś szczególnie mocne strony pojazdu... Może wnętrze jest w sumie całkiem niezłe, ogólna kondycja mechaniczna daje nadzieję na spokojne przezimowanie, instalacja LPG z nowym parownikiem, dość dobrze wyregulowana (auto pali na Pb i LPG, obroty sporadycznie falują), no i auto dla laików, bez wnikania w szczegóły, z 2 metrów prezentuje się zachęcająco
Oczywiście nie ma też tragedii, auto jeździ do przodu, do tyłu, trąbi.. a nie!
![[zlosnikhihi]](./images/smilies/zlosnikhihi.gif)
wróć, trąbić nie trąbi, ale hamuje prosto, zawieszenie nie stuka, szczerze powiedziawszy za takie pieniądze dostaje się kawał, nie nowego, ale naprawdę wygodnego pojazdu.
Most okazał się zdrowy, to łożysko koła tylnego. Jest też parę typowych usterek związanych ze zużyciem i wiekiem, które można, ale nie trzeba ogarniać. Automat zmienia biegi bez szarpania, choć gdy stoję na światłach na hamulcu i D to auto dostaje czasem wibracji... poduszki pod silnikiem? pod skrzynią? coś innego?
Jest też jeden poważny problem, to dość zaawansowana korozja związana z gniazdem tylnej sprężyny i okolicami (była kolizja jakiś czas temu)... i to trzeba by ogarnąć dla świętego spokoju. Możecie kogoś polecić do takiej roboty w Warszawie / okolice zachodnie? Czy naprawiać (jest mocno skorodowane), czy są jakieś reperaturki, czy szukać dawcy i wstawiać coś co jest w całości i nie było naprawiane?