MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 2:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z w 124
Post: pn lis 18, 2013 7:05 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 28, 2009 9:32 am
Posty: 38
Witam
Szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego problemu jaki mam z w 124 250d. W trakcie jazdy gdy zmieniam biegi na wyższe silnik dostaje maksymalnych obrotów i po chwili obroty spadają . Wygląda to tak jakbym przy zmianie biegów wciskał pedał gazu do końca a tak nie jest. Sprawdziłem linkę gazu, ogólnie cały mechanizm aż do pompy wtryskowej i wszystko luźno chodzi nic się blokuje. Nie wiem co może być przyczyna tego przyczyną chyba sama pompa wtryskowa. Może któryś z kolegów miał podobny problem lub wie co może być przyczyną?


Na górę
Post: pn lis 18, 2013 7:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 13, 2009 7:34 pm
Posty: 108
Lokalizacja: Włodawa
To się dzieje przy ciepłym czy zimnym silniku? Bo ja kiedyś miałem tak samo tylko że przy zimnym silniku i ogólnie jak na dworze było zimno. Winny był amortyzatorek gazu który znajduje się między rurami kolektora dolotowego a cięgnem i poprostu nie puszczał cięgna, jak się nagrzał od ciepła silnika to działał prawidłowo.

_________________
1997 Mercedes-Benz W210 E200 + BRC Sequent 24


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 8:45 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 28, 2009 9:32 am
Posty: 38
Faktycznie jak przejadę kilka kilometrów i silnik się zagrzeje to problem znika. Ten amortyzatorek sprawdzę. Jak coś to jest on do dostania?


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 1:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 12:06 am
Posty: 123
Numer GG: 1242472
Lokalizacja: Jelenia Góra
Można bez problemu kupić.

_________________
+ W201 E18 ASB '91
- W201 D20 5'MSB '88


Na górę
Post: wt lis 19, 2013 4:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Jak masz OM605 to nie sprawdzisz jak go nie zdejmiesz a nie zdejmiesz jak nie odkręcisz kolektora ssącego a jak odkręcisz to musowo uszczelki do wymiany przy głowicy i na rurze dolotowej kolektora.
....no powiedzmy, że jakoś uda Ci się go zdjąć bez rozkręcania kolektora wątpię ale zawsze jest ale.........ale nie założysz z powrotem nic bez demontażu kolektora.
Roboty na 2 godzinki.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
Post: pt lis 22, 2013 10:12 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 02, 2010 8:51 pm
Posty: 372
Numer GG: 8740062
Lokalizacja: mazowieckie
Miałem to samo po założeniu amortyzatorka gazu: raz mi na zimnym (bardzo zimnym, z -10* wtedy było) wkręcił silnik na 5000. Wywaliłem to dziadostwo z powrotem i jeżdżę bez.

_________________
S124 250D 12/91 manual, malachite metallic
W124 300E 08/89 automat, nautical blue metallic

Mercedes się nie psuje, Mercedes się zużywa!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl