heniekx pisze:
Bukol pisze:
Carrera S powiadasz, ale ktora?
996 po lifcie wydają się być w miarę dostępne bo 993 są nieosiągalne. Z tymi 996 to też różnie bywa bo niektóre mają tylko doklejone "S"
![[hihi]](./images/smilies/hihi.gif)
W sumie to nie mam jakiegoś szczególnego parcia na tą czy inną wersję ale 911 to jest to
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Boxster nie ma z tyłu miejsca nawet na małe dziecko a zamiast cayena chyba lepiej wybrać touarega - jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać
![[hihi]](./images/smilies/hihi.gif)
Jest jeszcze kwestia podaży tych małych i tych dużych - jest ich po prostu za dużo
![[hihi]](./images/smilies/hihi.gif)
Oczywiście to tylko moje zdanie (mocno subiektywne) i niespecjalnie interesują mnie opinie z prawa i lewa
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Aha, czy 911 na wode, aj wole na powietrze i smigam 964, na 965 poki co mnie nie stac, ale walcze

993 z S to faktycznie kosmos cenowy, nawet w USA. Ale 993 mi sie srednio podoba przez te wyplaszczone lampy, zza kierownicy widok slabszy w porownaniu do 911G czy 964. 996 - dobre auto, ale mialy spore problemy silnikowe i mozna sie wpadowac na mine. W koncu to pierwsze z rodziny 911 chlodzone ciecza. No i te lampy a'la rozlane jajko sadzone... 911 jednak powinna miec okragle. Ale w przypadku TT to bym i te lampy przebolal

Co do miejsca z tylu, to pelna zgoda. W 964 mozna awaryjnie przewozic osoby dorosle, raczej te mniejsze

Ale kto u diabla kupuje 911 z mysla o pasazerach tylnych stoleczkow?
W kwestii Cayenne vs Touareg - alez jest roznica i to kolosalna. VW nie ma turbo, Turbo S, ma zupelnie inne zawieszenie pneumatyczne i gorzej sie prowadzi. Wnetrze to rzecz gustu, wiec nie ma co roztrzasac. Owszem, decydujac sie na podstawowa wersje Cayenne, czy V6 lub D, mozna spokojnie brac VW zamiennie. Ale jak juz chcemy V8 to tylko Porsche. Polecam sie przejechac takim Cayenne Turbo - rewelacja, idzie jak sportowe auto i nie czuje sie prowadzenia ciezkiego SUVa.