Witam.
Panowie, czy ktoś ma pomysł, jakim gaźnikiem można by zastąpić KE-Jetronic w M103 3.0? Myślałem nad dwoma Weberami z Poloneza 1.5 (nowy kolektor), gaźnikiem z Wołgi/UAZ-a 2.4 (nowe nastawy) lub trzema gaźnikami ze Skody 105 (nowy kolektor). Co jeszcze by podeszło? Jakiś Ford?
Solex 4A1 od M110 2.8 od razu odpada, ma być prosto, z ręcznym ssaniem i do wyregulowania w warsztacie za rogiem.

I spokojnie, nie wieśniacze jakiegoś W124/W126.
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Mam ochotę włożyć M103 do W123 240D. Zamysł jest taki, żeby jak najmniej przerabiać auto, żeby można wrócić do oryginalnej konfiguracji. A to zapewnia "gaźnikowiec", bo nie muszę montować komputera, sondy, wiązki oraz układu paliwowego. Nie ukrywam, że możliwość bezproblemowego zasilania LPG też się liczy.
