MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 2:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6
Autor Wiadomość
Post: sob cze 28, 2014 12:06 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Znam ten samochód od prawie 10ciu lat .
Od dawna był używany z poluzowanym korkiem od układu chłodzenia .
Podnosiła się temperatura ,kiedy korek był poluzowany nie występowała ta przypadłość.
Może Ci to jakoś pomoże.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 12:30 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lip 10, 2010 12:22 pm
Posty: 19
to prawda znajomy tez tak miał wszystko wymieniał w końcu poluzował te blaszki w korku i od tamtej pory auto ładnie trzyma temperature

_________________
wojteksend
MERCEDES W123 200D 1976
MERCEDES W123 240D 1977
VW PASSAT B5 FL 1,9TDI
PEUGEOT BOXER 2,5D
MERCEDES SPRINTER 318 CDI
AUDI A6 C6 2,OTDI


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 12:46 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Niesprawny korek też może być przyczyną problemów z chłodzeniem.


Na górę
Post: sob cze 28, 2014 2:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Wymieniłem czujnik temperatury (po tym jak wczoraj na zegarku zobaczyłem 105 stopni a przez korek od chłodnicy nic nie leciało), sprawdziłem drożność przewodu odpowietrzającego w obudowie termostatu (drożny). Po złożeniu do kupy temp. jest w granicach 85-90 stopni i tak wachluje. Nie przekracza 90. Więc teoretycznie problem rozwiązany, ale....
Podczas zdejmowania obudowy termostatu zauważyłem dziwny ślad koło korka spustowego płynu chłodzącego z bloku (po powrocie w zeszłym roku z wakacji na 100% tego nie było). Po zacieku doszedłem do...
Załącznik:
Zdjęcie004_1024x768.jpg
Zdjęcie004_1024x768.jpg [ 28.82 KiB | Przejrzano 2005 razy ]

No i mimo ustabilizowanej temperatury, chyba i tak mnie czeka wymiana uszczelki, planowanie .....

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: czw lip 10, 2014 8:50 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Po zdjęciu głowicy okazało się, że całkiem niedawno musiała być już ściągana (nieoryginalna i "świeża" uszczelka). Jak już kolega - THC - wspomniał problem występował wcześniej. Ciekawe tylko dlaczego poprzedni właściciel mnie o tym nie poinformował :(

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: pn lip 21, 2014 10:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 26, 2013 4:32 pm
Posty: 152
W moim W108 280SE objawy są podobne jak u kolegi. Termostat juz wymieniony, ale temp. nadal rosnie jak stoję w korku. Jak jade tem spada jest cacy. Pytanie czy taka jest charakterystyka silnika, ze nie bedzie trzymal temp. rowno jak w nowym aucie, czy tez powinien ja trzymac i wtedy musze szukac przyczyny dalej?


Na górę
Post: pn lip 21, 2014 5:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Rosnąca temp. w korku może świadczyć o nie sprawnym wisko (jeżeli jest w 108)

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: pn lip 21, 2014 9:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 26, 2013 4:32 pm
Posty: 152
a mozna jakos chalupniczo sprawdzic czy wisko jest sprawne/niesprawne. niby sie kreci, ale moze nie tak wydajnie jak powinno.?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl