MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 8:52 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: W108 do oceny
Post: ndz lip 13, 2014 9:58 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 16, 2002 11:42 am
Posty: 192
Lokalizacja: Zielona Góra
Szukam ładnej w108 zastanawiam się nad tym egzemplarzem http://allegro.pl/mercedes-benz-280s-w108-i4417517176.html
Mam słabą orientację odnośnie tego modelu dlatego proszę o Wasze uwagi. Auto prezentuje się ładnie, jednak trochę zniechęca mnie ta malowana klapa od środka, prawdopodobnie powinna być grafitowa, zastanawia mnie też ten jeden zagłówek, wydaje się mało prawdopodobne, żeby auto tak wyjechało z fabryki.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie.

_________________
ex W115 AUTOMATIC
ex W123 200D
ex W123 oryginał TAXI
ex W124 230E
ex W123 280E
ex W123 230E
ex W123 200
ex W123 200D
ex W123 230CE
ex W124 200D
ex w124 250D
ex W107 SLC 280
ex W126 300SE
W123 200


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 10:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Zaglowek mogl zostac wyjety do zdjecia, aby pokazac zegary, deske i patyk przy kiero.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 10:43 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
kokosz pisze:
Zaglowek mogl zostac wyjety do zdjecia, aby pokazac zegary, deske i patyk przy kiero.


Nieprawda, przecież w fotelu kierowcy nie ma otworów na zagłówek.
Po prostu ktoś jak zamawiał auto, to wybrał opcję 57/1, czyli zagłówek z przodu, z prawej.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 11:51 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
No popatrz, czlowiek cale zycie sie uczy. Troche bez logiki ta opcja.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 12:04 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Bez logiki to byłoby mieć dwa zagłówki, jeśli chcesz/potrzebujesz tylko jeden.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 12:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
na moje to logiczne że kierowca jeździ zawsze i potrzebuje zagłówka dla bezpieczeństwa i wygody. Ciekawie to wygląda i pierwszy raz to widzę. Auto ładne i jak pamiętam to cena spada bo był droższy

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 12:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Taki mądry jesteś, bo minęło prawie pół wieku, a ty masz smarftona. Internet jest wszędzie, więc nawet siedząc na kiblu możesz obejrzeć sobie na jutjubie jak dummy łamie kręgosłup. Może więc czas zapytać kogoś starszego, czy w roku 1970 jeśli miał samochód, to czy miał w nim zagłówki i przejmował się bezpieczeństwem? Poza tym chyba większość z nas jest przyzwyczajona, do tego, że to tata miał na swoim fotelu lepszy pokrowiec, koraliki i wyżej zagłówek i stąd to wrażenie braku logiki.

Jeśli tak faktycznie wyjechał z fabryki, to w połączeniu z lenkradautomatikiem jest to klasyczny przykład wpływu przyzwyczajeń kierowcy starszej daty na konfigurację wyposażenia auta. Pomijam już możliwość, że auto prowadzone było przez szofera, bo jest dużo mniej prawdopodobna i zbyt filmowa.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: ndz lip 13, 2014 1:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Moze ktos wyszedl z zalozenia, ze zaglowek kierowcy ogranicza widocznosc przy cofaniu?

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: pn lip 14, 2014 9:31 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 16, 2002 11:42 am
Posty: 192
Lokalizacja: Zielona Góra
Dzięki, też nie bardzo rozumiem dlaczego ten zagłówek znalazł się akurat na fotelu pasażera, ale skoro jest to fabryczny patent to ok., nawet mnie to cieszy.

Czy są jakieś miejsca w przypadku tego modelu, na które należy zwrócić szczególną uwagę, których nie widać na pierwszy rzut oka? I czy ten silnik, skrzynia sprawiały jakieś problemy?

_________________
ex W115 AUTOMATIC
ex W123 200D
ex W123 oryginał TAXI
ex W124 230E
ex W123 280E
ex W123 230E
ex W123 200
ex W123 200D
ex W123 230CE
ex W124 200D
ex w124 250D
ex W107 SLC 280
ex W126 300SE
W123 200


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl