MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 16, 2025 12:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 17, 2014 8:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 13, 2009 7:34 pm
Posty: 108
Lokalizacja: Włodawa
Regulator ciśnienia paliwa kupiłem nowy Bosch za 120zł z przesyłką z alledrogo, problemów z odpalaniem koniec. Natomiast wolne obroty nadal falują, mam zakładać nowy temat?

W każdym bądź razie wygląda to tak: zawsze po odpaleniu obroty falują, czasem przygasa, czasami sam wkręca się na obroty w zakresie 1300 - 2300. Jakieś propozycje rozwiązania problemu?

Poza tym przyspiesza w całym zakresie obrotów, wbicia w fotel nie ma no ale to tylko E200 to chyba aż taki szatan nie jest?

_________________
1997 Mercedes-Benz W210 E200 + BRC Sequent 24


Na górę
Post: śr wrz 17, 2014 10:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
u mnie byla uwalona przepustnica, tez swirowal po odpaleniu. Jak podmienisz przepustnice to trzeba zrobic adaptacje. Najlepiej podmien przepustnice na zimnym silniku, potem odpal i nie dotykaj gazu (najlepiej to wyjdz z auta [hihi] ) az silnik nie dojdzie do temperatury roboczej. Powinien juz ja zaadoptowac do tego momentu.

Zreszta na w202.pl i w210.pl jest tego mnostwo, wystarczy troche pogrzebac. Tu raczej mniejsze szanse na znalezienie odpowiedniego posta, ktory bedzie remedium na Twoje bóle.

Pogrzeb na tamtych forach. Zreszta falowanie obrotow w M111 to dosc powszechny i dobrze rozrobiony temat.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: wt wrz 30, 2014 9:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 13, 2009 7:34 pm
Posty: 108
Lokalizacja: Włodawa
No i naprawiłem :) Nie pisałem nic przez kilka dni bo chciałem przetestować w różnych warunkach.

Koniec końców SD pokazało błąd przepływomierza i sonda lambda mieszanka zbyt uboga. Kupiłem nowy przepływomierz Pierburg i po sprawdzałem połączenia tych wszystkich wężyków od podciśnienia (było lewe powietrze) a w między czasie wyczyściłem przepustnicę (jak czekałem na przepływkę). Silnik pracuje idealnie zimny/ciepły i na obu paliwach, wskazówka obrotomierza na wolnych obrotach nawet nie "dygnie" :D Jeździ również przyjemnie mimo że to "tylko" E200.

Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam :)

_________________
1997 Mercedes-Benz W210 E200 + BRC Sequent 24


Na górę
Post: pn paź 06, 2014 8:55 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Podepnę sie pod temat bo i objawy podobne tylko symptomy inne ;)
Przypadłość pojawiła się teraz jak jest chłodniej tj. jak postoi całą noc, lub nawet teraz jak go zostawie do całkowitego wychłodzenia silnika to po zapaleniu potrafi zgasnąć sam, lub po załączeniu D albo po dodaniu gazu. Sprawa jest na tyle dziwna, że po ok. 30 sekundach stabilizuje się i można śmiało już jechać i nic mu się nie dzieje. Zrobiłem diagnostykę HFM-scan i był zapisany błąd czujnika płynu- CLT sensor short circuit. Odpiąłem czujnik i od razu wywaliło błąd: open circut. Wymieniłem czujnik na inny ale błąd po kasowaniu wraca. Poszedłem, o krok dalej- wsadziłem sonde szerokopasmową i obserwowałem jaka jest mieszanka podczas tych felernych sekund po dopaleniu, ku mojemu zdziwieniu okazało sie że AFR dochodzi nawet do 18, w momenice stabilizacji wskakuje ładnie w okolicę 14,7 :-? i oscyluje z niewielką odchyłką +-0.2 zresztą po silniku od razu słychać, że normalnie pracuje. Wiązka była naprawiana już, podejrzewam że normalna praca silnika zaczyna sie w momencie rozgrzania fabrycznej sondy i kiedy ECU dostaje inf. jaka jest mieszanka- wzbgaca ją. Pojadę jeszcze po StarDiagnosis zorientowac się czy pokaze to samo.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: pt lis 07, 2014 10:59 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Usterka prawie znaleziona, po prześwietleniu wiązki okazało się że wszystko ładnie pięknie żadnych zwarć, wszystko wzorowo.
Założyłem wtyki na ECU i czujnik- odpalam auto i jak w morde strzelił :o ładnie pieknie wszystko bez żadnego zająknięcia.
Ruszyłem przewodem od czujnika- palpitacje silnika. Problem leży we wtyce i w zależności jak ten kawałek wiązki co wystaje do czujnika się ułoży tak i wtyka przewodzi. Od ściągnia i zakładania żeby ruszyc wiazkę urwalem sobie kawałek osłony :evil:
W związku z tym poszukuje okragłej wtyki na 3 piny do czujnika temp. z kawałkiem przewodów żeby to przelutować od nowa oraz całej osłony na przednią część silnika która zakrywa czujniki.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl