MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 12:47 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 25, 2014 10:03 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Szukam kompletu przewodow nivo do W124 kombi, nalepiej z wersji z ASD. Wiem, ze wymiana na uzywane mija sie z celem - chodzi mi tylko o takie, ktore beda sie nadawaly do tego zeby wykorzystac je jako wzor do dorobienia nowych. Znajdzie sie ktos, kto rozbiera te samochody i bedzie w stanie wyjac komplet na wzor?

Potrzebne sa przewody od zaworu ASD do regulatora wysokosci (zasilanie i powrot) i od regulatora do gruch. Oprocz tego szukam uzywanych przewodow od gruch do polaczenia z przewodami elastycznymi.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: sob paź 25, 2014 11:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Te grube przewody to ciężki orzech do zgryzienia, ale ponoć możliwy do dorobienia. Pytałem w jednym miejscu w SK i dawali nadzieje, ale nie miałem przy sobie by dać na wzór.


Na górę
Post: ndz paź 26, 2014 12:03 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Chce dorobic cienkie i tych wlasnie szukam na wzor. Grube chce kupic uzywane i je wypiaskowac a nastepnie ocynkowac. Jak sie nie uda to kupie nowe, z dorabianiem napewno nie bede kombinowal.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: ndz paź 26, 2014 10:33 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Ale kombinujesz.
Dorób z miedzi.
Miałem dorabiane w dwóch W124 i nie widzę różnicy pomiędzy oryginałem a tymi dorabianymi.
Mój zaprzyjaźniony warsztat robi to bez problemów w każdym kombi.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Post: ndz paź 26, 2014 10:43 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Jego sprawa :-) Ja dorabiałem stalowe i miały zaletę, wyglądały jak oryginały. Niestety miały minus, paskudnie się formowało i generalnie wolałbym to robić, przy rozmontowanym podwoziu.
Dlatego kiedy wymieniam przewody w autach bez poważniejszych rozbiórek to wolę miedziaki, może są brzydkie jednak działają jak każde i bajecznie się je układa, nawet ósemki do ASD etc. Dodatkowo można kupić w osłonie (dedykowane do LPG) i wtedy nie rzucają się w oczy. Mit drutu dławiącego w przewodach to też bzdura i zakłada się zwykłe ;-)
Mnie jedynie intrygował temat tych grubych, pewnie za jakiś czas będę szukał na gwałt, ale na dzień dzisiejszy chętnie bym posłuchał jeśli ktoś ma fachmanów, którzy takie coś dorobią ;-) Nowy taki przewód to kilka stówek w ASO [hihi]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl