Cześć,
umieszczam ten temat w HP bo dotyczy silnika diesla 2.0 w VW Polo. Mysle jednak ze technologicznie duzo sie nie rozni od MB bo to stary silnik bez zadnych nowoczesnych rozwiazan.
Co moze byc przyczyna spadku wolnych obrotow. Tzn silnik do niedawna mial je w normalnej granicy (nie wiem ile) a teraz podobno o 500 obrotow mniej czyli zakladaja ze mial jakies 900 - 1000 to teraz kreci sie zaledwie na 500. Dzieje sie tak dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Potem wolne obroty sa normalne. Wydawaloby sie ze wlasnie na poczatku podczas rozruchu powinny byc wieksze ze wzgledu na ssanie. Wiem ze ogolnych przyczyn moze byc wiele ale moze jakis konkretny pomysl, moze ktos cos takiego mial u siebie?
Pozdrawiam
Futrzak
_________________ W115 220D 68 "Kasztanka" W168 170D 01 "Marcysia" :-) ex auta: VW 1303 73 "Garbi", W123 300D 83/89 "Mystery", W123 230CE 82 "Wodolot"
|