MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 1:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lis 28, 2014 10:47 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Cześć panowie, mój 300D chodził jak zegarek a po 6 miesięcznym przestojua nastęnie przejechaniu set km, rozklekotał się, kopci na pewno któryś wtryskiwacz się przycinał, bo chmura szła jak diabli i nierówno chodził to zalałem do pełna diesla i dolałem 1L Mixolu, deczko pomogło, ale dalej mocno klekocze i kopci nawet rozgrzany, jak go depnę lekko to już idzie ładnie z wydechu. A dziś postał po odpaleniu na kostce przez 2 min i o takie coś jak na foto.... Po kliknięciu foto się powiększy. Jak rozgrzany postoi chwilkę to w garażu mocno zakopcone niebieskawo i gryzą w oczy spaliny.

Obrazek

Potrzebuję porady odnośnie DOBREGO, SPRAWDZONEGO zakładu, który zajmuje się pompami i wtryskami i dobrze zrobi i wyreguluje moje. W moim przypadku wchodzi w grę wysyłka tych oto części...


Na górę
Post: sob lis 29, 2014 9:27 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Aha, dodam iż dziś z garażu musiałem się bujnąć bo w połowie górki mi stanął biedny, nie wiem co mu dolega słaby się zrobił, klekocze i umiera.... ostro chyba muszę wyjąć pompę i wtryski bo szkoda go i.... ludzi za mną.


Na górę
Post: ndz gru 14, 2014 10:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
I co, jakieś dobre wieści ?
Doszedłeś o co chodzi ?


Na górę
Post: ndz gru 14, 2014 10:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Cześć Desperado, sprawdziłem kąt wtrysku, paliwo i ostatecznie wyjąłem pompę i wtryskiwacze. Skompletowałem sobie paletkę i wysłałem do Mielca,w którym kilka razy robiłem zarówno wspomagania jak i pompy od ciężarówek. Z tego co zaobserwowałem po wyjęciu wtryskiwaczy prawidłowo rozpylał jedynie na 5 gar. Pozostałe raczej na pewno podlewały. No i na 100% pompa była rozregulowana z dawką. Pod koniec tygodni pewnie będę montował, to pochwalę się jak wyszło


Na górę
Post: pn gru 15, 2014 12:16 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Jeszcze sprawdź ustawienie rozrządu. Ja miałem tak, że ścięło kliny na czopie wału i znaki ustawcze na kole pasowym pokazywały sobie a muzom.....


Na górę
Post: pn gru 15, 2014 12:33 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Sprawdzałem sprawdzałem, znak w znak idealnie :) Za kilka dni się dowiem...y :)


Na górę
Post: czw gru 25, 2014 4:48 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Panowie ta srubka jest do regulacji biegu jalowego czy np. dawki ?

Obrazek


Obrazek


Na górę
Post: czw gru 25, 2014 5:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
To jest regulacja jałowych obrotów.


Na górę
Post: czw gru 25, 2014 6:11 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Zatem moge krecic pod wlasne upodobania. Dzieki za pomoc. Za troche napisze jak pompa i wtryski. Pompa byla regulowana a wrryski standard wymiana i regulacja ;)


Na górę
Post: pt gru 26, 2014 9:57 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Mam pytanie, nie wiem czy to wina źle wyregulowanych wtrysków bo tak się zdarza, czy kopnąłem się we wtrysku. Niby standard na 24 stopnie i montaż pompy ale... objawy są takie, że po odpaleniu ZIMNEGO silnika przez kilkanaście/dziesiąt sekund silnik jakby się potykał chodzi ale ma takie szarpnięcia, zarwania nie wiem jak inaczej opisać. Po rozgrzeniu raczej to ustępuje. Silnik pali na dotyk i ma moc.


Na górę
Post: pt gru 26, 2014 10:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Świece na pewno wszystkie dobrze grzeją ?, luz na zaworach właściwy ? Te silniki są raczej dość odporne na niedokładną regulację, ja miałem długi czas źle ustawiony rozrząd i auto jeździło przyzwoicie, tak samo z ustawieniem wyprzedzenia- zależnie od wersji kąt bywał inny, np w dwulitrowym silniku jest 27 st, w wersji ciężarowej też był jakiś inny kąt ( mam przeciwwagę od silnika 240 z busa i tam jest zaznaczony jeszcze inny kąt)
A jakie masz sterowanie gazem? bezpośrednie czy z tym całym systemem podciśnieniowym?


Na górę
Post: pt gru 26, 2014 11:26 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Powiem najkrócej jak umiem, przed wyciągnięciem pompy i wtrysków nie potykał się :P Dlatego szukałbym w tych okolicach błędu mojego lub pompiarzy. A świece grzeją, sprawdzane przed montażem wtrysków :) Pali jak mówię od kopa, moc ma ogolnie to z deczka klekocze mocniej na niskich obrotach no i na zimnym się potyka :(


Na górę
Post: sob gru 27, 2014 11:56 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
A ciśnienia sprężania profilaktycznie nie mierzyłeś ?

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: sob gru 27, 2014 12:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Jeszcze mi przychodzi do głowy nieszczelność w układzie zasilania. Takie objawy mogłyby być przy zapowietrzonej pompie


Na górę
Post: sob gru 27, 2014 10:04 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Powiem tak, kurde. Po założeniu ciekło mi z 3 wtrysków, robiła się kałuża pod autem moment. O ile z przelewów nie leci to leciało z wtrysku tam gdzie jest skręcany. Wziąłem na stół, w imadło i dokręciłem, poszedł lekko. Po montażu 3 sztuk zaczął klekotać. Z wtrysków już nie leci, pali na dotyk, ma moc. Tylko klekocze i tłucze się po odpaleniu. I teraz do sedna, czy dokręcając wtysk w imadle mogłem zmienić np. jego ciśnienie? Pytam osoby, które są pewne. Bo ja mam takowe podejrzenie ale chcę się upewnić.

Kolego Stomek, nie mierzyłem w nim ale silnik jest zdrowy, miał problem z pompą i wtryskami i po tym zabiegu zaczął się potykać po odpaleniu, po nowym roku jeszcze raz dam wtryski niech je przejrzą. Jeśli to nie podziała to znaczy że kąt wtrysku skopany choć wątpie, na bank wtryski ;)



Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl