MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 2:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pt sty 09, 2015 10:52 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Wstawiam filmik odnośnie moich wibracji, słychać wyraźnie, te "buczenie" to w rzeczywistości wibracje. Pojawiają się jak już gdzieś pisałem na 3 beigu w okolicy 50km/h na 4 biegu w zakresie 60-75 km/h. Chyba dojdzie do tego, że zmienię dyfer.....

Silnik zakręcony, podpory całę, łapy całe, wał jak trzeba, podpora wału okej, tłumiki drgań nowe (nie chińskie) [smutne]

https://www.youtube.com/watch?v=2vdJAk4 ... e=youtu.be


Na górę
Post: sob sty 10, 2015 12:09 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Properth pisze:
Dzięki kolego, zamówiłem je :)

A i doszły mi już gumy na sprężyny 3 cyckowe, zamontuje je razem z nowymi amorami ;) albo i nawet mostem....

To miałeś stare amory???
Toć w Beczce są gazowe i jak są stare (czyli gaz juz zdążył spier.....) to auto się obniży [zlosnik] Ja tak miałem po wymianie sprężyn z tyłu- najpierw było dupą do góry,myślałem już że trzeba będzie wymieniać sprężyny, ale potem wymieniłem amorki z przodu i już było OK. Potem siadła dupa, ale po wymianie amorów tez się wyprostowało.
P. S. A poduszka dyfra w jakim jest stanie ?


Na górę
Post: sob sty 10, 2015 12:39 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Łe kurde nie wiedziałem, że amory aż tak trzymają go do góry o.O

A poduszka dyfra jest w stanie normalnym czyli używana, nieuszkodzona, niewybita :)

Hmmmm....


Na górę
Post: wt sty 13, 2015 12:20 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Możliwe, że to półoś tak ostro wibruje? Lub wybite satelity ??


Na górę
Post: pn sty 19, 2015 11:38 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
No więc Merc na nowych wtryskach, regulacji pompy oraz kąta wtrysku ( oczywiście idealnie 24 st) chodzi tak jak na filmiku. Jest minutkę po odpaleniu. Chodzi ładnie, nie kopci, owszem na zimnym jak pochodzi 10 min w garażu to robi się chmurka niebieskawa ale bez przesady... Jestem zadowolony :)

https://www.youtube.com/watch?v=hgYaE6i ... e=youtu.be


Na górę
Post: sob sty 24, 2015 11:11 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Mam pytanie czysto z ciekawości...

1) Co w praktyce daje podkręcenie wtryskiwacza w W123 na 123 lub 125 bar?
2) Czy razem z wtryskami trzeba regulować pompę?


Na górę
Post: ndz sty 25, 2015 8:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam,
Properth pisze:
I teraz do sedna, czy dokręcając wtysk w imadle mogłem zmienić np. jego ciśnienie? Pytam osoby, które są pewne. Bo ja mam takowe podejrzenie ale chcę się upewnić.

jak najbardziej [szalone] podczas "regeneracji" wymianie podlegają końcówki wtrysków, a ciśnienie otwarcia reguluje się za pomocą podkładek i sprężynek ale oczywiście po skręceniu całego do "kupy" sprawdza się ciśnienie otwarcia - tak jakby go można byo zamontować do agregatu by pracował [szalone]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Post: ndz sty 25, 2015 11:16 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Barlinek [ZMY]
Dzięki kolego za odpowiedź, tak myślałem bo zmieniła się jego charakterystyka pracy. A co możesz powiedzieć odnośnie mojego postu wyżej o ciśnieniu?

Pozdr


Na górę
Post: pn sty 26, 2015 8:23 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam,
z tego co pamiętam 123 miał otwarcie wtrysku na 125 kPa czyli 125 bar ale nie pamietam do końca bo jak wsiadłem w 2.3 E to już nie myślę o D [smiech] w 124 jest tolerancja od 100 do 145 (rozrzut jak w uzi [szok] ), pompy nie trzeba regulować tylko sprawdzić początek wtrysku lub ustawić na punkty :roll:
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl