MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 1:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 29, 2015 5:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 13, 2007 8:28 pm
Posty: 80
Witam,proszę powiedzcie coś o tym aucie.Znane?czy warto?Czy dla świętego spokoju powinienem szukać czegoś nowszego i droższego?czy za 40koła można kupić zdrową 107?
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... pablb.html


Na górę
Post: śr kwie 29, 2015 9:13 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
no weź

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 8:08 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 13, 2007 8:28 pm
Posty: 80
Ale co no wez?
Panowie z tego co kojarzę to 2.8 są najoszczędniejsze,pytanie tylko czy rożnią się czymś z początku i końca produkcji.Słyszałem kiedyś żeby szukać z końca lat 80.?


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 8:17 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 28, 2010 11:33 am
Posty: 392
Lokalizacja: Płock
Za 40 tys. zł kupisz fajne W107 SLC. Szukaj tylko z V8.

_________________
107 - 380 SLC
108 - 280 SE 4.5


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 8:29 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 13, 2007 8:28 pm
Posty: 80
Podstawa dla mnie to jednostka najmniej awaryjna.Na drugim miejscu spalanie.nie ukrywam że nie uśmiecha mi się spalanie rzedu 20l./100km


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 9:55 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
aris pisze:
Podstawa dla mnie to jednostka najmniej awaryjna.Na drugim miejscu spalanie.nie ukrywam że nie uśmiecha mi się spalanie rzedu 20l./100km

2.8 czyli M110 spali w mieście niewiele mniej...

M110 jest dość wysilone i bardzo skomplikowane przez co koszt ewentualnego remontu nie będzie mniejszy niż V8.
Bierz V8...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 10:39 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
aris pisze:
Ale co no wez?


Wez i sie nie wyglupiaj.
Widziales kiedys jak wyglada Mercedes W107 w srodku?

No chyba, ze dla ciebie naprawde najwazniejsze jest spalanie.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 11:22 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 13, 2007 8:28 pm
Posty: 80
voytas pisze:
aris pisze:
Podstawa dla mnie to jednostka najmniej awaryjna.Na drugim miejscu spalanie.nie ukrywam że nie uśmiecha mi się spalanie rzedu 20l./100km

2.8 czyli M110 spali w mieście niewiele mniej...

M110 jest dość wysilone i bardzo skomplikowane przez co koszt ewentualnego remontu nie będzie mniejszy niż V8.
Bierz V8...

Ok.dzięki za konstruktywną odp.
Czyli 3.8 lub 5.0
Co lepsze pod kątem j.w.


Co do Twojej wypowiedzi kolego me how? To powiem ci że zaniżasz poziom forum i twoi koledzy potem za ciebie się czerwienią.


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 5:22 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Me how to Twój kolega?

Kup sobie mercedesa W107 450SLC.
3.8 czy 3.5 palą tak samo a jada słabo.
2.8 i 20 litrów to nie jest jakiś specjalny wyczyn, a silnik rzeczywiście rozbudowany i nie tak żywotny jak V8.

40 000zł to już dobra suma na start , potem jeszcze troche na lekkie poprawki detali .
w 60 000zł sie zamkniesz z ładnym dobrze utrzymanym klasykiem.
To nie żarty , części bardzo drogie, a serwis nie tak rozbudowany i fachowy jak do passata tdi .

szukaj samochodów tylko w oryginalnym stanie , żadnych kanap z flaneli czy felg z produkcji porno.

5.0 to już w ogóle drożyzna , wersja 450 SLC 5.0 jest bardzo mało i są dośc poszukiwane .Wtedy Twój budżet razy dwa .

Jak by co to pogadaj z kims kto ma cokolwiek z V8 , przejedź się zobaczysz o co chodzi w jeździe V8 nawet 3 litrową :)

Żadne 107 nie spali mniej niż 15 litrów benzyny .
Wiedełki sa od 15 w idelnie utrzymanym motorze do 25 wciskając pare razy gaz do oporu.
Unikaj też silników z wtryskiem d-jet.
No i taka ostatnia uwaga , jeśli pierwsze co to spoglądasz na spalanie w tym modelu to przestań tak myśleć.
Nie bierz też amerykńskich .
Zderzaki są takie jak w porcie w Kołobrzegu no rzecz gustu. Ale motory podławione, podobnie jak szwajcarskie.
Benzyna to wydatek gdzieś tam z końca pomiędzy płynem do wycieraczek a wunder baum na lusterko:)

Koniec czy początek produkcji.
Początek to 71 , a koniec to 89 rok.
Dwie szalone dekady , w których poza moda zmieniło się wszystko ,ale nie kształt 107:)

Z końca sa bardziej jak 126 od strony technicznej , z początku jak 115.
Ja bym wolał z końca :)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 5:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 13, 2007 8:28 pm
Posty: 80
dzięki!
D-jet unikać ok.a z którego okresu był ten wtrysk?
Rozumiem że lepszy jest k-jet.
Mam plan kupić w miarę zdrowe autko i jeżdzić nim 90% po mieście praktycznie codziennie od wczesnej wiosny do jesieni.Nie będę go traktował jak pomnik.Nie ma to być niedzielnowóz ,Takie rozwiązanie nie daje satysfakcji a wręcz przeciwnie powoduje że człowiek staje się niewolnikiem własnego samochodu.Nie chcę kupić czegoś za 70-100tys.i pilnować aby nie ukradli.Każdy wie na co go stać,jednemu ukradną samochód za 100tys i jakoś to przełknię a inny wpadnie w rozpacz.Ja chciałbym traktować auto partnersko,czyli dbać o nie ale nie robić na nie. 40-50 tys.to budżet dopasowany do moich możliwości na maxa,gwarantujący niezależność.
107 bardzo by mi pasował,tak myślę.


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 5:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 13, 2007 8:28 pm
Posty: 80
hmm...zastanawiam się teraz czy nie lepiej wejść w coś z początku produkcji ale odnowionego.Brak zbędnej elektroniki typu zamek,szyby itp.dla mnie na plus.

edit.napisałeś żeby nie brać Szwajcara ze względu na "podławione motory" o co chodzi?


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 6:12 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
aris pisze:
edit.napisałeś żeby nie brać Szwajcara ze względu na "podławione motory" o co chodzi?

USA i Szwajcaria miały w tamtych czasach rygorystyczne normy emisji spalin i w związku z tym wersje na te rynki musiały być dostosowane do tych norm.

Odbywało się to poprzez różne zmiany konstrukcyjne od zmniejszenia stopnia sprężania po dodatki typu EGR czy katalizatory.
Te wszystkie dodatki komplikują konstrukcję i po 20 latach mogą sprawiać problemy.

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 6:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 13, 2007 8:28 pm
Posty: 80
dzięki:)


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 10:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Patrząc na wklejony przez Ciebie link to szukasz SLC, te przestano produkować chyba w 81roku jak pojawił się sec. Twój kolega me:how zwrócił Ci uwagę na obszywaną deskę darując sobie komentarz co do lakieru z palety cieni do powiek. W tym samochodzie spalanie zależy wyłącznie od kondycji motoru a nie pojemności-w każdej konfiguracji zwłaszcza na co dzień tanio nie będzie, ale o tym się nie rozmawia, gdy byle uszczelka kosztuje tyle co zbiornik paliwa. Na forum jest sporo przyzwoitych 107 i był też fajny wątek gościa z W-wy co remontował swoją czarną 107 "do poprawek".

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: czw kwie 30, 2015 11:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
THC pisze:



Żadne 107 nie spali mniej niż 15 litrów benzyny .


Chyba Łukaszu pominąłeś 107 Pana z Wlkp, który mówi "my z Kasią"

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl