MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 8:10 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: W123 250
Post: sob lip 24, 2004 1:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lip 08, 2003 8:57 pm
Posty: 258
Lokalizacja: z kątowni
Witam kolegów mam na kupno piekną 123 250 zawsze u nas w domu goszczą i będą gościć mercedesy ale zawsze diesle natomiast ja tez mam dieselka i tak mi sie podoba ten 123 250 ze juz nie wiem co robic jak sie sprawują silniki 250 w benzynie ?przypuszczam ze jezdzac dieslem i przyzwyczajenie do ropy mnie przestraszy ten benzyniak prosze o opinie czy warto sie wpakowac w takiego benzyniaka chyba ze silnik z mojego diesla bym przelozył????

_________________
1.w123 240 d limuzynka z 1976 roku :-) sprzedany
2.w201 200d 1988 nowy nabytek :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 24, 2004 6:52 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Jak ma być benzyniak toniech będzie benzyniak. Trochę mi się nie uśmiecha ten gaźnik, ale powera to ma, bo jeździłem takim.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 24, 2004 7:48 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
6 cylindrowiec i bardzo dobra kultura pracy, ale ponoc osiagi niewiele lepsze od 230, a spalanie niewiele nizsze od 280, ale to zaslyszana opinia [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 24, 2004 11:17 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Spalanie niewiele niższe od M 110, a dynamika i prędkość gorzej niż w M 102 moim zdaniem. Tam da się założyć gaz dość łatwo, choć ja bym podziękował, jako "niezwolennik". 6 cylindrów to nie 4, ale motor mniej żywotny od M 102. Najlepsza benzyna w W 123 to M 102 w wersji 230 E. Przy właściwym użytkowaniu po przebiegu 250 000 km nie wykazuje oznak zużycia, a 250 kwalifukuje się powoli do remontu. Najlepszym świadectwem niech będzie motor mojego Ojca. 350 000 km przebiegu z czego Ojciec zrobił 200 000 km i poza wymianą oleju i filtrów nie robił absolutnie NIC!!! :o Nawet rozrządu. Moim zdaniem to tak jak ze 116 jak szaleć to na całego i jak ma być V8 to niech to będzie 6.9, a jak mnie nie stać to R6 2.8. Z W 123 tak samo jak 6 cylindrów to niech to będzie M 110, do użytku codziennego na wtrysku, a jak nie to może być gaźnik. Zauważ, że M 123 (250) był montowany tylko i wyłącznie do W 123 ( z tego co wiem), a M 102 i M 110 do baaardzo wielu modeli. To chyba mówi samo za siebie...

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 12:12 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Mitu pisze:
Spalanie niewiele niższe od M 110..


Lukasz nie zartuj [zlosnik] Moj ojciec jezdzil 123 250 przez jakies dwa lata to jest najbardziel paliwozerny( i to nie jest nasza opinia) silnik w 123 po miescie jest ciezko zejsc ponizej 20l/100km.

Zdecydowanie lepszym wyborem sa 2.3 lub 2.8

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 10:40 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Penie to byla kwestia stanu i regulacji, bo sa i M110 palace 25 w miescie:)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 10:48 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lip 08, 2003 8:57 pm
Posty: 258
Lokalizacja: z kątowni
dziekuje za odpowiedzi zachwycony nie jestem chyba jednak narazie pozostane przy moim dieslu a potem cos sie bedzie szukac ale oczywiscie tylko diesel :-))) z tego co tu sie dowiedzialem jednak diesel jest diesel .pzdr czesc

_________________
1.w123 240 d limuzynka z 1976 roku :-) sprzedany

2.w201 200d 1988 nowy nabytek :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 11:20 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
laudan pisze:
Penie to byla kwestia stanu i regulacji, bo sa i M110 palace 25 w miescie:)


Jasne Ale nawet w warsztatach zajmujacych sie MB mowili ze to najbardziej lakomy silnik MB
Ten silnik nie mogl byc bardzo udany bo byl tylko w 123 a jednak M110 poszlo dalej do 126 2.3 tez byl w 201 i 124

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 11:26 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
230E czyli M102 jest super silniczek [zlosnik]

280E też nei jest zły, w automobiliście jest jakiś to sprzedeania za 1500zł ( pewnie bez skrzyni )


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 12:15 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
AMG pisze:
.... a jednak M110 poszlo dalej do 126...


no nie wiem czy tak poszło dalej, raczej równolegle, w W126 był montowany od początku ('79) a został zmieniony motorem 2.6 i to akurat w 1985 roku, gaźnik do listopada '85, na wtrysku do września '85 były montowane (w W126), a beczka z tym motorem na wtrysku wychodziła do grudnia '85

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 12:50 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
kubol pisze:
AMG pisze:
.... a jednak M110 poszlo dalej do 126...


no nie wiem czy tak poszło dalej, raczej równolegle, w W126 był montowany od początku ('79) a został zmieniony motorem 2.6 i to akurat w 1985 roku, gaźnik do listopada '85, na wtrysku do września '85 były montowane (w W126), a beczka z tym motorem na wtrysku wychodziła do grudnia '85


Nie za bardzo równolegle, bo jednak produkcję 123 rozpoczęto kilka lat wcześniej, niż 126 i z tego punktu widzenia M110 'poszedł dalej' do 126. Chyba o to chodziło kol. AMG.

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 1:27 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
zgadzam się, chodziło mu chyba o to, jednak dłużej szły równolegle niż nie: w123 - 75-85, w126 - 79-85, na 10 lat produkcji w tych modelach 7 lat się pokrywały - chyba klasa średenia (w123) byla testem, jak się silnik sprawdził to poszedł klasę wyżej. Zna ktoś jeszcze podobne przypadki w Mercedesie?

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 1:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
M110 jest trudny w regulacji i nie był udanym silnikiem.Pierwsze egzemplaże na D-Jetronicu jeszcze jakoś chodziły, ale później wpakowali wielką trombę zwaną K-Jetronic.Większość M110 z jakimi miałem styczność były w złym stanie pomimo przebiegów np. tylko 220kkm(kumpel miał niedawno takie W126 z reichu) Silnik M102 to już inna technologia.Ostatnio widziałem taki silnik wrzucony do beczki ale od W124. Maszyna była zgazowana ale mimo to dość przyzwoicie się zbierała.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 2:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Antoni Janikowski pisze:
M110 jest trudny w regulacji i nie był udanym silnikiem.


Nie zgdze sie ze jest to nie udany silnik .

Gdyby silnik M110 nie byl udanty to nie byl by produkowany w tylu modelach W114, W116, W107 (SL i SLC) oraz W123 i W126 .
Znam sporo osob ktore jezdza autami z tym silnikiem i nikt nie narzeka .

Sam mam taki silnik i jezdzi bardzo dobrze pomimo 260kkm a moj ojciec jezdzil W107 280SLC przez 5 lat i silnik spisywal sie bardzo dobrze pomimo duzego przebiegu .

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 2:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Wtrysk K-Jetronic do cudów techniki też nie należy.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl