MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 8:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sie 13, 2004 1:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Powiedzcie mi skąd wytrzasnąć pasy bezpieczeństwa do W107, albo inne, które można w sensowny sposób zaadaptować.. Moich nie da się praktycznie wyciągnąć, bo się cały czas blokują.

PS.
Opcję pt. ASO już znam i z niej zrezygnuję [zlosnik]

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 1:20 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Moze na ebay'u coś będzie...

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
Post: pt sie 13, 2004 1:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
and6412 pisze:
Powiedzcie mi skąd wytrzasnąć pasy bezpieczeństwa do W107, albo inne, które można w sensowny sposób zaadaptować.. Moich nie da się praktycznie wyciągnąć, bo się cały czas blokują.

PS.
Opcję pt. ASO już znam i z niej zrezygnuję [zlosnik]


Rolka stawia za duży opór i całość się podnosi wskakując w blokadę - spróbuj nasmarować oś.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 2:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Na e-bay'u faktycznie bywają, za różne pieniądze, zazwyczaj koło 50% ceny z ASO. Sam się przymierzałem do tylnych, ale na razie odpuściłem.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 2:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 04, 2004 11:25 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Kraków
witam miałem tak w roverze i jeździłem przez 2 lata i w końcu szlag mnie trafił i rozebrałem je (wyskoczyły sprężyny, ale da sie je poskładać do kupy w godzinkę) okazało się ostatecznie że były zamienione stronami "L" były ze strony pasażera a "R" od kierowcy i były pod złym kątem wskutek czego nie działały jak nalęży. Sprawdz więc czy są odpowiedznio przykręcone spróbuj nimi pokręcić nie wiem jak w MB ale w roverze ustawiłem je i od tej pory spokój.

_________________
narazie rower w oczekiwaniu na gwiazdkę z nieba


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 2:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
Witam
Nie spiesz się z kupnem spróbuj ze swoimi pokombinować , ważne jest pod jakim kątem ustawisz zwijacz, są różne patenty na ten mechanizm blokujący, ale tam z reguły jest jakiś obciążnik, który pod wpływem siły bezwładności uruchamia blokadę rolki, więc przy zmianie położenia może on być nie w tym miejscu co trzeba lub działać ze zbyt dużą siła na zapadkę. Kiedyś wałkowałem taki temat i mi się powiodło.

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 3:20 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Co do zamocowania pasów, to miałem je wymontowane i tzrymając rolkę w ręce także nie działało.
Co do naprawy, to nie wiem ja u Was, ale moje sa nierozbieralne. Tzn. wszystko jest rozbieralne [zlosnik] ale żebym to jeszcze potem poskładał, tam są nity. Czy sądzicie, że da się coś takiego poskładać swoimi patentami, żeby było tak wytzymałe, jak fabrycznie. Nie chciałbym podczas wypadku (odpukać) dostać jeszcze rolką w głowę ;-)

A pozatym są tak brudne, że jak jeden raz założyłem, to po 3 praniu doprałem podkoszulkę ;-), ma ktoś pomysł jak je wyczyścić, przeciez nie wrzucę do pralki.

Poradzcie jak to spróbować naprawić. Nie chce sie za to w ciemno brac, bo to jest rzecz, której tak naprawdę nie sprawdzę, czy dobrze działa zanim w coś nie przywalę (znowu odpukać ;-) ), a wtedy może być już za puźno.

Radźcie Panowie i Panie.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 3:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Acha, jeszcze jedno.
A co myślicie o opcji dokupienia gdzieś na szrocie pasów z beczki, pewnie są prawie identyczne. Przynajmniej przednie, kij z tylnymi i tak raz na 3 tygodnie wożę kogoś z tyłu.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 3:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Zapięcia są inne. Musiałbyś przełożyć koplet - nie wiem czy sie da.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 14, 2004 12:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 04, 2004 11:25 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Kraków
tak jak napisał mechu pasy działają prawidłowo tylko i wyłącznie w jednej pozycji pod określonym kątem i jak je krzywo przykręcisz albo nawet auto stoi krzywo to nie będą działać. chyba na wszystkich takich pasach jest napisane że nie wolno otwierać ale nie miałem problemu z poskładaniem ich do kupy (poza rozplątywaniem sprężyny której nieupilnowałem i poleciała zwiedzać konary drzew) zasada działania jest dziecinnie prosta i po rozebraniu nie ma problemu z wybadaniem co jest nie tak albo nie tam gdzie trzeba. Miłej zabawy i uważaj na latające sprężyny.

_________________
narazie rower w oczekiwaniu na gwiazdkę z nieba


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 14, 2004 12:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Jak są tak brudne, to na początek możesz je wrzucić do benzyny ekstr. Od razu wypłucze ewentualny syf z mechanizmu.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 19, 2004 12:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Moim zdaniem nie wolno do benzynki.Przed ew. naprawa zamontuj je w 107 - na dole mechanizm i do gory ucho , sprobuj je wtedy zapinac jak bys siedzial w aucie . pasy ze starych mercow jak sie trzyma w rece to jest wielka sztuka rozwinac ....

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl