MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 6:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sie 19, 2004 7:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Wiecie co? Już mi kocki nie piszczą :) Bo je dziś spaliłem. Nowe polskie super chromowane tłoczki stanęły i płyn się zagotował do tego stopnia, że oba zaciski złapały na amen. Nie dało się ruszyć!!!!!! W żaden sposób, nawet z 4500obr/min. Ja głupi nie wpadłem, że trzeba odpowietrznik odkręcić (dojechałem 200m do warsztatu bez hamulców). Nieźle przypaliłem klocuchy :) i teraz boją się odezwać [zlosnik]

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 19, 2004 9:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
MercBeginner pisze:
Wiecie co? Już mi kocki nie piszczą :) Bo je dziś spaliłem. Nowe polskie super chromowane tłoczki stanęły i płyn się zagotował do tego stopnia, że oba zaciski złapały na amen. Nie dało się ruszyć!!!!!! W żaden sposób, nawet z 4500obr/min. Ja głupi nie wpadłem, że trzeba odpowietrznik odkręcić (dojechałem 200m do warsztatu bez hamulców). Nieźle przypaliłem klocuchy :) i teraz boją się odezwać [zlosnik]


wylac po 2l coli i powinno puscic na jakis czas.

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 19, 2004 10:36 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
TrickyKid pisze:
AMG pisze:
Sebian pisze:
To już było przerabiane na forum pod moim kątem jak antygazownika [oczko] Niestety nikt nie potrafił dostarczyć dowodów, że gaz był montowany fabrycznie lub był taki zamiar [cool] [zlosnikok]


BZURA gaz byl montowany fabrycznie juz w modelu 123 mam opisy tego auta w ksiazce 123 2.0+LPG fabryczne .


O coś czuję że to jest przełomowa wypowiedź - zapodaj jakiś konkret [np skan z książki która pokazuje takie rozwiązanie]. Sebian napewno chętnie obejrzy, ja tym bardziej, zwłaszcza że to może chodzić o beczkowego M115 [czyli silnik podobny do mojego].


To juz bylo wiele razy i nie pomaga...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 19, 2004 10:37 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
MercBeginner pisze:
Wiecie co? Już mi kocki nie piszczą :) Bo je dziś spaliłem. Nowe polskie super chromowane tłoczki stanęły i płyn się zagotował do tego stopnia, że oba zaciski złapały na amen. Nie dało się ruszyć!!!!!! W żaden sposób, nawet z 4500obr/min. Ja głupi nie wpadłem, że trzeba odpowietrznik odkręcić (dojechałem 200m do warsztatu bez hamulców). Nieźle przypaliłem klocuchy :) i teraz boją się odezwać [zlosnik]


A jak skladales to je posmarowales smarem do tłoczków?

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 19, 2004 10:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Nie ja je składałem :) Oczywiście były przesmarowane, ale to nie wina złożenia... Tłoczki były trochę za mocno polskie i z Mercedowskimi zaciskami nie mogły się dogadać. [zlosnik] Przy wkładaniu dosyć ciężko wchodziły i trzeba było sobie pomóc śrubokrętami i taki był tego efekt, że przyfajczyłem ostro klocuchy ATE - nówki :)

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 19, 2004 10:52 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Ocet pisze:
TrickyKid pisze:
AMG pisze:
Sebian pisze:
To już było przerabiane na forum pod moim kątem jak antygazownika [oczko] Niestety nikt nie potrafił dostarczyć dowodów, że gaz był montowany fabrycznie lub był taki zamiar [cool] [zlosnikok]


BZURA gaz byl montowany fabrycznie juz w modelu 123 mam opisy tego auta w ksiazce 123 2.0+LPG fabryczne .


O coś czuję że to jest przełomowa wypowiedź - zapodaj jakiś konkret [np skan z książki która pokazuje takie rozwiązanie]. Sebian napewno chętnie obejrzy, ja tym bardziej, zwłaszcza że to może chodzić o beczkowego M115 [czyli silnik podobny do mojego].


To juz bylo wiele razy i nie pomaga...


Ten typ tak ma [oczko] Nawet jeśli było, to w wybranych modelach, a nie wszystkich [zlosnik] Tu chodzi o kombinacje, ale nie odbiegajcie od tematu KLOCKÓW [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 1:08 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
MercBeginner pisze:
Nie ja je składałem :) Oczywiście były przesmarowane, ale to nie wina złożenia... Tłoczki były trochę za mocno polskie i z Mercedowskimi zaciskami nie mogły się dogadać. [zlosnik] Przy wkładaniu dosyć ciężko wchodziły i trzeba było sobie pomóc śrubokrętami i taki był tego efekt, że przyfajczyłem ostro klocuchy ATE - nówki :)


Teoria, że wszystko co polskie jest do bani jest teorią, która nie zawsze sprawdza sie w praktyce. Co do procentu sprawdzalnosci każdy z nas ma pewnie inne zdanie, ale jestem przekonany, ze tak naprawdę nikt z was nie mysli, ze jest to 100. Jesli by tak bylo, to wszystko to, co w życiu zrobiliście bylo by do bani, bo jestescie Polakami.

A teraz do rzeczy: przyczyna jest w gumkach a nie w tłoczkach, bo to zle dobrane gumki daja taki efekt. Sprawdzales, czy srednica gumki byla dokladnie taka jak tłoczka, nie miala brzuszka?

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 1:14 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ocet pisze:
A teraz do rzeczy: przyczyna jest w gumkach a nie w tłoczkach, bo to zle dobrane gumki daja taki efekt. Sprawdzales, czy srednica gumki byla dokladnie taka jak tłoczka, nie miala brzuszka?


Zakładał je Pan Krzysztof z Tapicerskiej więc napewno było wszystko sprawdzone... Reperaturki ATE więc nie takie słabe.

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 1:17 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
MercBeginner pisze:
Ocet pisze:
A teraz do rzeczy: przyczyna jest w gumkach a nie w tłoczkach, bo to zle dobrane gumki daja taki efekt. Sprawdzales, czy srednica gumki byla dokladnie taka jak tłoczka, nie miala brzuszka?


Zakładał je Pan Krzysztof z Tapicerskiej więc napewno było wszystko sprawdzone... Reperaturki ATE więc nie takie słabe.


Reperaturki ATE do kombi sa do bani... 2mm roznicy... Ale w sedanie nie slyszalem zeby bylo cos nie halo...

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 10:13 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Moze tloczki mialy za duzo chromu :-?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 10:48 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 16, 2004 8:33 am
Posty: 217
Slyszalem o srodkach ktore zapibiegaja temu zjawisku , widzialem je tez na allegro , moze warto sprobowac . Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 9:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
Moze to zapieczenie to z powodu auta na LPG jedacega Przed toba i za Toba... [zlosnikz]

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 21, 2004 9:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Witam.
qzyn pisał
Cytuj:
Tylko ja mam 240D i ni da sie gazu dodac.

istnieje taka możliwość(np. sztaplarki), ale słyszałem coś o lpg do dieselka jako doładowanie jeśli ma już ciężko, podobno w ciężarówkach coś eksperymentują. Co do piszczących w mojej 115 wymiana na polskie i jest oki. [oczko]

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl