MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 6:06 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 12:55 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Pszczola pisze:
Na moje oko to wygląda na dodatek/ uszczelniacz do chłodnicy , ale niech mi ktoś powie na 100% z czym to się je i czy używać czy nie.


Stary nie jedz tego! [cool]

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 1:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
MercBeginner pisze:
Pszczola pisze:
Na moje oko to wygląda na dodatek/ uszczelniacz do chłodnicy , ale niech mi ktoś powie na 100% z czym to się je i czy używać czy nie.


Stary nie jedz tego! [cool]



Masz racje powinienem zmienić dietę [zlosnik]

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 1:22 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 15, 2003 8:25 pm
Posty: 681
Lokalizacja: ze Wsi <Katowice>
dlaczego ???
Jden woli MC Donald's inny uszczelniacz do chlodnic...
jesli ci smakuje to smacznego .. i w testamencie zapisz mi swoje MB [zlosnikz]

_________________
Kierownik 190(W201) '86 2,0E afftomat-ex
Z-ca Kierowniak Beka '81 300D afftomat-ex
Z-ca 124 `94 300D 24V leniuszek

Zmiana Audi 80 B4 1,9TDi Avant `95


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 20, 2004 7:55 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Pszczola pisze:
Quaker State : Cooling system Fast Flush ( helps remove oil film loos scale & rust ). Na moje oko to wygląda na dodatek/ uszczelniacz do chłodnicy , ale niech mi ktoś powie na 100% z czym to się je i czy używać czy nie.

Służę:
Quaker State (chyba odpuszczę tłumaczenie :-? [oczko] ): "Szybkie Płukanie" systemu chłodzącego (pomaga usunąć film olejowy oraz kamień i rdzę).

Nazwa w tłumaczeniu zupełnie na wprost jest jeszcze bardziej durna, ale uszczelniaczem bym tego nie nazwał - raczej, jak ktoś ma chłodnicę i/lub złączki zakitowane syfem w newralgicznych miejscach, to rozszczelniaczem [zlosnik]

A żebyś nie mówił, że to mało to proszę bardzo:

http://householdproducts.nlm.nih.gov/cg ... d=16004097

Tam jest "Snap..." ale reszta się zgadza. Informacje o toksyczności i takich tam - relatywnie mało toksyczny po zjedzeniu. Nici z testamentu [szalone] [oczko] [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Post: ndz sie 22, 2004 1:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 21, 2004 5:43 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
osobiście kiedyś zalałem MotorLife do mojego 123 250 benzyna silnik pracował jak pracował nic się nie zmieniło aż do momentu kiedy wywalioło mi olej bagnetem! zmuszony byłem jechać ponad 10 km do najbliższej stacji benzynowej! to nie są jaja silnik naprawdę pracował bez oleju zalałem na stacji Mobila mineral i zrobiłem tym autem jeszcze 50000 tys.km niestety je sprzedałem! obecny właściciel nie ma z nim problemów przynajmniej z silnikiem [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 22, 2004 2:15 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Piotr Pawlak pisze:
kiedyś zalałem MotorLife do mojego 123 250 benzyna silnik pracował jak pracował nic się nie zmieniło aż do momentu kiedy wywalioło mi olej bagnetem! zmuszony byłem jechać ponad 10 km do najbliższej stacji benzynowej! to nie są jaja silnik naprawdę pracował bez oleju zalałem na stacji Mobila mineral i zrobiłem tym autem jeszcze 50000 tys.km [zlosnikz]


Musiał mieć przynajmniej minimum, bo napewno bez oleju tak by się nie skończyła twoja 10-cio kilometrowa podróż.
Ponad 6 litrów oleju wypluć przez bagnet to by chyba długo trwało... [zlosnik]

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 22, 2004 11:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Pisałem, że mam niskie ciśnienie oleju w 240D :) Dziś dopiero dotarło do mnie, że mam temperaturę ok 100 stopni!!! i nic dziwnego, że olej ma tak słabą gęstość! Dziś było zimniej i kiedy temperatura była ok 90 ciśnieni było ponad 2.

Czy dużo szkodziłem silnikowi jeżdząć przy temp. 95 stopni (czasem 100)?
Czemu tak się grzeje? Jutro jadę na wymianę termostatu... a co dalej zobaczymy, może chłodnica już nie wyrabia.

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 23, 2004 9:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
1. Nie, jak nie przekraczałeś tych wartości, to nie zaszkodziłeś.
2. Termostat zazwyczaj blokuje się w pozucji "otwarte"
3. Czy termostat jest zablokowany, łatwo sprawdzić na przewodach.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 24, 2004 4:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 08, 2004 6:08 pm
Posty: 18
Witam.

Też się zastanawiam nad tym ciśnieniem. U mnie w mieście jest 1,5-1,3. Jak dodaję gazu szybko wzrasta. W trasie po 110 (tak około 100-200 km) spada do 1,1-1,2. Olej Lotos Mineral. U mnie troszkę poci się uszczelka pod zaworami (zmienię przy regulacji zaworów) - czy po zmianie ciśnienie się podniesie? Jeśli chciałbym wymienić pompę oleju to czy trzeba rozbierać/wyjmować silnik????? Beczka trzyma się ok, nie buja, pali normalnie i nawet mocno nie kopci. Ile może kosztowac pompa???? Nie lubięzyć w niepewności, a chciałbym mieć cisnienie chociaż około 1,5 po szybszej jeździe (jeśli takową można uzyskać z 200D [usmiech] ). ijeszcze jedno - czy reguluje się w 200D końcówki wtrysków - słyszałem różne opinie.


PZDR.

_________________
--
MB 123 200D '83


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 24, 2004 4:35 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Najlepiej to zmienic auto, na takie bez manometru [zlosnik]. Wymiana uszczelki pod deklem zaworow (w sumie nad zaworami [zlosnik] ) pomoze tylko na czystosc silnika. Wtryskow sie raczej sprawdza czy leja, czy nie, zbyd duzej regulacji tam nie ma.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 24, 2004 4:50 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Mozna ustawic cisnienie wtrysku, ale raczej nie na łące...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 24, 2004 4:58 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 08, 2004 6:08 pm
Posty: 18
No właśnie, śłuszałem, że są zestawy podkładek, którymi da się regulowac wtryskiwacze. Ale spotkałem się wsród mechaników z róznymi opiniami i nie wiem, czy nie jest to jakaś partyzantka :roll:

Pozdrawiam

_________________
--

MB 123 200D '83


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 24, 2004 7:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Pszczola pisze:
(..)
Quaker State : Cooling system Fast Flush ( helps remove oil film loos scale & rust ). Na moje oko to wygląda na dodatek/ uszczelniacz do chłodnicy , ale niech mi ktoś powie na 100% z czym to się je i czy używać czy nie.

Pscoła, nie pij tego gowna.. [zlosnik][hehe]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 24, 2004 10:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 22, 2004 7:45 pm
Posty: 87
Lokalizacja: BIELAWA
ja mam po trasie ok. 2,2-2,3.jezdze na najgorszym gów....lotos mineral 15w40 :oops: czy moge teraz zmienic na polsyntetyka lepszej firmy??? a jesli nie to jaki olej byscie mi doradzili??? silniczek poprzednio jezdzil na castrolu 15w40. niedlugo mam wymiane co wlac?

_________________
pozdro,

W 115 220D 1971r-NA ZAWSZE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 24, 2004 10:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
JareG pisze:
Pszczola pisze:
(..)
Quaker State : Cooling system Fast Flush ( helps remove oil film loos scale & rust ). Na moje oko to wygląda na dodatek/ uszczelniacz do chłodnicy , ale niech mi ktoś powie na 100% z czym to się je i czy używać czy nie.

Pscoła, nie pij tego gowna.. [zlosnik][hehe]


Zobacz kilka postów wcześniej [zlosnik]

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl