MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 6:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 10, 2004 9:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam po przerwie :)

Przy ruszaniu (zwłaszcza przy szybszym puszczeniu sprzęgła) słychać stuknięcie z tyłu.
Podejrzewam półosie :(
Co się da z tym zrobić (czy regeneracja to dobry pomysł?).
Dodam, że to samo dzieje się przy cofaniu. Jedno stuknięcie w chwili załączania napędu.

Pozdrawiam
Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Post: pt wrz 10, 2004 11:33 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sprawdz poosie (mozna kupic regenerowane - ok. 300 PLN). Pukanie najczesciej jest efektem luzu na polaczeniu wieloklin polosi - wieloklin piasty. U mnie wieloklin piasty byl juz dosc mocno wyrobiony.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 10, 2004 11:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
metaliczny odglos??? moze to byc luz na przekladni glownej... mam to samo u siebie....

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 11, 2004 8:17 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Zgadzam sie z przedmowca ja bym wybral wariant luzu na przekladni gdyz mialem to samo - wymienilem caly most bo przy okazji wyl okropnie i wszystko ustalo :-)

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 11, 2004 9:53 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
[i]wymienilem caly most bo przy okazji wyl okropnie i wszystko ustalo [/i]

Moze glupie pytanie,
ale skad wziac taki most?
Jak przy zakupie sprawdzic,
ze jest lepszy niz ten co chce
wymienic?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 11, 2004 1:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Jak dla mnie to luz na wale napedowym, u mnie jest to samo, jest mocnoi wyruchany i nawet przy wzucaniu 2 slychac uderzenie [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 11, 2004 1:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Ja jednak nadal twierdze ze to most - tez poczatkowo myslalem ze to krzyzak na wale ale okazalo sie ze luz na przekladni glownej byl po prostu masakrujacy :-).

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 11, 2004 1:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Nie bede sie klocil mozliwe porzeciez ze to przekladnia [zlosnik]
u mnie tez jes cosik takiego ale raczej na 100% to luz na wale [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 11, 2004 1:30 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Xytras pisze:
Jak dla mnie to luz na wale napedowym, u mnie jest to samo, jest mocnoi wyruchany i nawet przy wzucaniu 2 slychac uderzenie [zlosnik]


Też tak sądzę. Mercbeginner, czy nie najprościej by było wejść pod auto i sprawdzić?

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 12, 2004 1:19 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Stawros pisze:
Też tak sądzę. Mercbeginner, czy nie najprościej by było wejść pod auto i sprawdzić?


Ano :)

Ostatnio nie miałem czasu i też za bardzo gdzie...
Dołączam się do pytania: Gdzie można kupić tylny most? I ile taka zabawa kosztuje?
Mój (jeśli nie będzie to luz na przekładni) to jest cichutki i sprawny, ale wole wiedzieć wcześniej.

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 12, 2004 4:20 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Witam wszystkich.Jeśli chodzi opukanie w przekładni to jedynie mogą być łożyska.Mało oleju bracie.Rozbierałem przekładnie ostatnio i koła zębate wyglądają na niezniszczalne.Choć facet jeżdził jakiś czas bez kszty oleju.Koszt łożysk ok.150 zł.razem ze zimeringami.A jeśli chodzi o półosie to jest możliwość regenerowania.Facet w Grudziądzu jak się nie myle to regeneruje i daje pół roku gwarancji.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 13, 2004 9:21 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Merolek 115 pisze:
Witam wszystkich.Jeśli chodzi opukanie w przekładni to jedynie mogą być łożyska.Mało oleju bracie.Rozbierałem przekładnie ostatnio i koła zębate wyglądają na niezniszczalne.Choć facet jeżdził jakiś czas bez kszty oleju.Koszt łożysk ok.150 zł.razem ze zimeringami.A jeśli chodzi o półosie to jest możliwość regenerowania.Facet w Grudziądzu jak się nie myle to regeneruje i daje pół roku gwarancji.


Dzięki za pomoc! Kompletnie zapomniałem o temacie łożysk :) Nawet sam właściciel (poprzedni) mówił, żebym wymienił łożysko z tyłu. Nie robiłem tego do tej pory gdyż na Tapicerskiej sprawdzono je i powiedziano mi, że jeszcze nie jest tak źle. Nie sugerowali wymiany.
W zaistniałej sytuacji lepiej jednak będzie łożysko wymienić...

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl