MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 2:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy???
Post: wt wrz 21, 2004 6:25 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:51 am
Posty: 33
Witam!
Tydzień temu kupiłem ME 190E 2.3 benzynka.1986r przebieg 285.000
Aucisko długo stało, bo po ruszeniu tylne klocki nie dociskały do tarczy.
tak były przyrdzewiałe. Trochę jazdy i jest ok.
Pokrótce przedstawię co się dzieje:
1.W zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego pojawiło się trochę oleju.
wyciągnąłem ten olej ze zbiornika i raz jest raz niema (śladowe ilości)
Ciśnienie w/g przyrządu:3. Temp.Płynu nie przekracza 90 stopni.
Płynu chłodzącego nie ubywa, oleju też nie.
2. Nierówna praca na biegu jałowym. Świece wymieniłem (Bosch)

Proszę o wszelkiego rodzaju sugestie. Jeżeli coś trzeba wymienić, to może
ktoś zna przybliżoną cenę usługi bo teraz jestem spłukany.
Pozdrawiam Wszystkich


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 9:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 26, 2004 3:40 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
>>1.W zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego pojawiło się trochę oleju.

Pojawilo sie??? Tzn., ze przy pierwszym zagladnieciu nie bylo a przy nastepnym juz byl? Czy tez przy zakupie nie zajrzales, a jak juz zajrzales to byl?
Fakt pojawienia sie oleju w zbiorniku wyrownawczym niedobrze swiadczy o silniku. Skoro olej sie przedostaje to takze plyn chladzacy przedostaje sie do oleju silnikowego. Powoduje to gorsze wlasciwosci smarne (czyaj: szybka agonie silnika).
Rozgrzej silnik, wylacz, otworz maske, wykrec korek oleju i sprawdz czy olej nie ma piany. Jesli tak to znaczy ze olej wraz z plynem chlodniczym smaruja ci silnik. Wiec jak najszybciej do mechanika. Pewno trza bedzie wymienic uszczelke pod glowica i jeszcze jakies dodatkowe uszczelnienia.
Pozdr.

_________________
MB W201 Diesel 1985 Automat - poszła z KR do KN jako material genetyczny. Obecnie plastik na litere F. (ale na szczescie nie Fiat i nie Francuskie :-))


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 21, 2004 10:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
A jak nierówno chodzi na wonych obrotach to albo rozrząd, albo zapłony wypadają, albo wtrysk przylewa.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł: Re: Problemy???
Post: wt wrz 21, 2004 10:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
AdamS pisze:
Witam!
wyciągnąłem ten olej ze zbiornika

Jak wyciągnąłeś ten olej ze zbiornika?

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 2:20 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:51 am
Posty: 33
Do zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego wsadziłem szmatke,
olej się przylepił i go wyciągnąłem.
Przy zakupie nie zaglądałem, a jak zaglądnąłem to był, pływał na wierzchu płynu chłodzącego. Gdy go usunąłem, obserwuję to zjawisko po każdej jeździe. Jadę nie przekraczając 110 km/h i narazie oleju nie widzę. To był olej a nie piana. Kolor taki sam jak w misce olejowej.
Pozdro.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 22, 2004 10:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 26, 2004 3:40 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Masz moze skrzynie automat? Takze moze ci sie tam dostawac olej ze skrzyni, ktorego obieg przechodzi tez przez chlodnice.
Pozdr.

_________________
MB W201 Diesel 1985 Automat - poszła z KR do KN jako material genetyczny. Obecnie plastik na litere F. (ale na szczescie nie Fiat i nie Francuskie :-))


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 23, 2004 8:33 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:51 am
Posty: 33
Witam!
Skrzynka jest manualna 5-tka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 7:36 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Co do wolnych obrotów to może masz po prostu węże sparciałe i łapie lewe powietrze, to bardzo częsta przyczyna falowania wolnych obrotów, świec Bosch ja bym nie zakładał, NGK, BERU, możesz kupić u Adama koło WBK w Jarocinie, ma BDB ceny i przy okazji sympatyczne.
Pozdrawiam

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 9:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Do tych obrotów falujących to sprawdź jeszcze nastawnik.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 20, 2004 11:44 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:51 am
Posty: 33
Dzięki wszystkim.
Antoni - o jaki nastawnik chodzi? Możesz mi przybliżyć temat?
Pozdro.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl