krzstian pisze:
Kiedy robie pełen obrót kierownicą to jest moment krytyczny kiedy napotykam na opór przy kręceniu przekręce kawałek delikatnie i jest luz czy to może mieć coś wspólnego z płynem we wspomaganiu czy raczej szukać mechanicznej przyczyny?
Witam!
Przyczyn moze byc wiele...
Ja na poczatek zaczalbym od tego co najtaniej wychodzi a moze pomoc. Czyli: wymienilbym plyn wspomagania + filter, odkrecil pompe wspomagania, przeczyscil benzyna i sprawdzil czy te lopatki wysuwajace sie odsrodkowo plynnie chodza. Jesli nie pomoze to:
Jesli dawno nie byly wymieniane sworznie kulowe wahacza i galki na drazkach kier. to bym wymienil (wszystkie). - oczywiscie trzeba ustawic potem zbieznosc.
Jesli nie pomoze to pozostaje poszukac jakiejs dobrej uzywki przekladni kier. i wymiana.
Pozdr.
_________________
MB W201 Diesel 1985 Automat - poszła z KR do KN jako material genetyczny. Obecnie plastik na litere F. (ale na szczescie nie Fiat i nie Francuskie

)