Może kabel dochodzący do kostki jest naderwany? Sprawdzałeś czy ruchy przewodem nie powodują skoków wskazówki?
Zwarcie? Raczej nie.
Gdyby obwód był zamknięty poprzez zwarcie wtedy wskazówka pokazywała by FULL, albo siadł by bezpiecznik. Tak sądze
Może styki czujnika są zbyt luźne i nie zawsze dotykają drutu oporowego?
Przy czyszczeniu łatwo je rozgiąć. Dlatego po przechyleniu czujnika mogą wskazywać a po zamontowaniu w baku już nie bardzo...
Bardzo możliwe, że pływak jest uszkodzony. Kiedy przechylałeś czujnik (wymontowany) jakoś się przesuwał. Ale kiedy pływak jest zanurzony w paliwie siła wyporu może jest zbyt mała do oporu spowodowanego uszkodzeniem pływaka.
A czy przypadkiem nie są przytkane dziurki którymi wpływa paliwo do korpusu czujnika
To tylko teorie

Może coś się trafi
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)