MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 9:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 10, 2004 9:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
panie i panowie! help me! problem dotyczy włącznika świateł awaryjnych. a mianowicie: kiedyś był zamontowany jakis alarm. ale go wytegowaciłem. i od tamtego czasu coś dziwnego dzieje się z kierunkami , temp. cieczy i wskaźnikiem paliwa. jak włącznik jest wyłączony(tak jak powinno być) nie działają kierunkowskazy, temp. cieczy i poziom paliwa. jak lekko nacisnę włącznik awaryjnych to wtedy wszystko jest ok. niby jest to niegroźne ale strasznie niewygodne. możecie mi coś poradzić?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 10, 2004 11:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
żeby było śmieszniej - mam to samo, no prawie - wszystko normalnie działa, ale jak nie ma kluczyka w stacyjce to przy lekkim wciśnięciu załącza mi się wszystko łącznie z grzaniem świec żarowych [zlosnik]

Przy okazji powiem, że wszystko działa poprawnie jak tylko podłącze inny przekaźnik, nawet mam w domu drugi przekaźnik, ale niestety jest on od modelu bez fabrycznego haka [szalone]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 11, 2004 10:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt maja 21, 2004 10:58 am
Posty: 156
Lokalizacja: 25km na płn.wschód od Jeleniej Góry
Witam...taki stan miałem ...ale po wymontowaniu wyłącznika awaryjnych, i rozebraniu jego...okazało się że jest w nim pełno syfu, oklejone styki itd. wszystko to robiło swego rodzaju nie zwieranie styków...po wyczyszczeniu ...działa wszystko bez problemów..... uwaga przy robieraniu na wyskakujące spręzynki!!!!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 11, 2004 11:36 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ja miale problem taki ze po prostu kierunki nie migaly tylko caly czas swiecily, wyczeszczenie pomoglo na jakis czas, ale zdazalo sie mu "wieszac", wkoncu sie wkurzylem i wyluskalem z innego w123 i teraz dziala [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 11, 2004 6:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
hmmmm...
spręzynki dawno wyskoczyły! ale jedną udało mi się znaleźć. czyściłem chuchałem dmuchałem i co? i wielkie nic . jak było tak jest. chyba się zasępię na umieralni autek na włącznik i będzie po problemie


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 11, 2004 11:21 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
meanstreak pisze:
hmmmm...
spręzynki dawno wyskoczyły! ale jedną udało mi się znaleźć. czyściłem chuchałem dmuchałem i co? i wielkie nic . jak było tak jest. chyba się zasępię na umieralni autek na włącznik i będzie po problemie

Polecam najpierw wypróbować jakiś pewny włącznik. Wg mnie to napewno jego sprawka. U mnie pomogło, a też nie można było włącznika awaryjnych dotchnąć bo innaczej kierunki padały. A tak na marginesie to polecam raczej nabycie nowego włącznika. 50 zł to nie majątek, a z tego co wiem to kupując używkę jest duże prawdopodobieństwo że trafisz padakę.
PS. a tak wogóle to są dwa rodzaje właczników awaryjnych, ja mówię to tym nowszym bo starsze to podobno są mniej zawodne. [zlosnik]

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 11, 2004 11:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
Nowy typ kosztuje dokładnie 64PLN - przynajmniej tam gdzie kupuje

Co do starego typu - to nowy właściwie można tylko dostać w ASO - cena (jesli dobrze pamiętam) 400PLN (auto bez haka) 450PLN (auto z hakiem), używki (zreguły mają wytarty trójkąt) kosztują w granicach 70PLN


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 11, 2004 11:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
dzieki za rady . ja mam stary włącznik i nawet nie miałem pojecia że jest róznica pomiedzy włącznikiem do auta z hakiem i bez haka. ale człowiek uczy sie całe życie! jeszcze raz wielkie DŹwiĘKI!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 11, 2004 11:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
w wersji do aut z fabrycznym hakiem jest dodatkowe wyjście na kontrolke w kombiinstrumencie (tak to chyba się fachowo nazywa)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 12, 2004 10:22 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
A moglbys przetlumaczyc na ludzki język?? [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 12, 2004 12:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
mógłbym [zlosnik]

dodatkowo z wyłącznika/przekaźnika od awaryjnych wychodzi jeszcze jedno podłączenie - jest to wyprowadzenie do kontrolki, która znajduje się obok kontrolki grzania świec żarowych czy ABS'u, przy włączaniu kierunku zawsze się raz zapala, przy awaryjnych miga ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl