MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 6:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 18, 2004 9:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 28, 2004 11:38 am
Posty: 314
Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
Witam,

Jak w tytule, muszę trochę przycisnąć gaz żeby płynnie wlażła 1ka, inne biegi ok. Co to może być ? Jak jest cieplejszy to jakby mniej ale cały czas nie tak jak powinno być (było wcześniej) . W mądrej książce pt. Mercedes Benz 200D 220D .... Pana Krzysztofa Jóźwiaka (taka niebieska duża) jest narysowane:

- pęknięcie lub zużycie okładzin ciernych tarczy sprzęgłowej, co charakteryzuje się szarpaniem pojadzdu podczas ruszania bądż poślizgiem sprzęgła.


tia ,
czy to o to może chodzić ?
Ile kosztują części potrzebne ?
Ile może kosztowac naprawa ? (tzn czy dużo trzeba się napracować z montarzem i demontarzem odpowiednich elementów)

thx


_________________
Vesa vel maly

Mercedes Benz W115 220D 1972 "LULU"
Mercedes Benz W210 320cdi 2001 "CYCUŚ"
Breslauer,


Na górę
Post: pn paź 18, 2004 10:13 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Na jakiej wysokosci bierze Ci sprzeglo?

Co do wymiany tarczy, to czesto trzeba wymienic docisk, a przy okazji warto lozysko, a komplet troche kosztuje :cry: Wymiana jest prosta, ale trzeba sciagnac skrzynie biegow.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 18, 2004 10:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 28, 2004 11:38 am
Posty: 314
Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
Witam,

Sprzęgło bierze normalnie gdzieś w połowie może niżej trochę - na pewno nie na końcu wychylenia "0"

_________________
Vesa vel maly



Mercedes Benz W115 220D 1972 "LULU"

Mercedes Benz W210 320cdi 2001 "CYCUŚ"

Breslauer,


Na górę
 Tytuł: .
Post: wt paź 19, 2004 12:21 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 12:22 am
Posty: 263
Lokalizacja: Katowice
Zaliczyłem podobną sytuację, tyle, że moim już było wogóle po czasie ruszyć, właśnie na jedynce tylko, dalej było oki. Okazało się, że sprzęgło do wymiany, teraz jest już normalnie, czyli jakieś 40 tysięcy kilosów. Aha, sprzęgło w beczce zostało przełożone z w115. [oczko]

_________________
teraz służbowe
--------------------------------
w123 200D 1984 sprzedany
wersja taxi, ale nie na taxi:)
"Kość słonia"
--------------------------------
w123 240D 1979
ale już na częściach...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl