MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 12:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 7:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
erio pisze:
and6412 pisze:
Wookee pisze:
AMG pisze:
Co do spalania odsylam do legendy *** [zlosnik]

Te 23-24 literki po mieście i 16+ w trasie - nie przestrasza czyż nie? ;)


Tyle to bierze mój :-? 4,5, a nie 6,9.
Czy pali za dużo??


moj tyle samo a to 2.8 ;) widac ze mamy mercedesy pełną gębą ;)
and6412 gdzie regulowales mieszanke ?


Ty to chyba już poprostu paliwo na jednię wylewasz ;D.
Ja regulowałem, w serwisie BOSH'a w Krakowie na ul. bocianiej. Koszt ok 50-100zł. Generalnie zwraca się po 2-3 tankowaniach [zlosnik]

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: wt paź 19, 2004 7:21 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 21, 2004 9:34 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Poniewaz pogoda dopisala wyjelismy z ojcem z garazu naszego smoka wiec przy okazji postanowilem zrobic kilka fotek. **


piękne autko, gdyby nie białe opaski, wrzuciłbym na tapetę, a gdyby nie gaz, zacząłbym o nim marzyć... [szalone]

_________________
pozzzz

PIOTR


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 8:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
Ty to chyba już poprostu paliwo na jednię wylewasz ;D.
Ja regulowałem, w serwisie BOSH'a w Krakowie na ul. bocianiej. Koszt ok 50-100zł. Generalnie zwraca się po 2-3 tankowaniach [zlosnik]


Chyba wylewam ... bo jak pochodzi stojąc w jednym miejscu to mokry asfalt pod rurą wydech. ;)
Mają analizator spalin i przy jego pomocy regulowali ci skład mieszanki i obroty jałowe ?

masz do nich tel. ?
dadzą gwarancję że jak ustawią to nie bedzie strzelal ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 8:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
erio pisze:
Cytuj:
Ty to chyba już poprostu paliwo na jednię wylewasz ;D.
Ja regulowałem, w serwisie BOSH'a w Krakowie na ul. bocianiej. Koszt ok 50-100zł. Generalnie zwraca się po 2-3 tankowaniach [zlosnik]


Chyba wylewam ... bo jak pochodzi stojąc w jednym miejscu to mokry asfalt pod rurą wydech. ;)
Mają analizator spalin i przy jego pomocy regulowali ci skład mieszanki i obroty jałowe ?

masz do nich tel. ?
dadzą gwarancję że jak ustawią to nie bedzie strzelal ?


Erio o czym ty gadasz?? [zlosnik] Czym strzelał? Pb? LPG to zupełnie osobna sprawa i jego trzeba regulować przynajmniej 2x na rok.
Tak, regulowali przy pomocy analizatora, choć słyszałem wersję (niesprawdzoną) że K-Jettronica nie reguluje się analizatorem, ale to chyba bajka.

Kontaktu do nich nie moge znaleźć, ale powiedz mi po co bedziesz z tym jechał aż do Krakowa? Przecież to zrobi każdy autoryzowany serwis BOSH'a i nie tylko. Jak Ci zależy, to moge gdzieś zdobyć te dane.

PS.
Może ktoś od razu potrafi mi zweryfikować wyniki (czy takie powinny być?):

prędkość obrotowa:.....................590........1850........2410.......2540
temp oleju (st. C).......................86,6.........86,6.........86,6........87,6
CO(% vol)................................1,673.......0,847.......0,684......1,442
HC(ppmvol).................................810.........305..........250.........460
CO2(%vol)...............................12,62.......14,05.......14,27......13,24
O2(%vol)...................................2,47.........1,08.........0,96.......1,59
Lambda....................................1,024.......1,010.......1,012......1,008

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Ostatnio zmieniony wt paź 19, 2004 8:44 pm przez and6412, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 8:42 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
erio pisze:
serio masz gaz w 6.9 ... przeciez jezdzisz nim okazjonalnie a nie nabijasz kilometry .... hmmmm ... po tym co masz w podpisie nie spodziewalem sie ze do 6,9 włożycie gaz ... jak macie 2 diesle w stajni


Eeeee, co Ty! Auto w takim stanie jak ta 116 nie może mieć takiego bagażnika, To fota innego (tzn wg mnie [szalone] )


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 9:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
and6412 pisze:
erio pisze:
Cytuj:
Ty to chyba już poprostu paliwo na jednię wylewasz ;D.
Ja regulowałem, w serwisie BOSH'a w Krakowie na ul. bocianiej. Koszt ok 50-100zł. Generalnie zwraca się po 2-3 tankowaniach [zlosnik]


Chyba wylewam ... bo jak pochodzi stojąc w jednym miejscu to mokry asfalt pod rurą wydech. ;)
Mają analizator spalin i przy jego pomocy regulowali ci skład mieszanki i obroty jałowe ?

masz do nich tel. ?
dadzą gwarancję że jak ustawią to nie bedzie strzelal ?


Erio o czym ty gadasz?? [zlosnik] Czym strzelał? Pb? LPG to zupełnie osobna sprawa i jego trzeba regulować przynajmniej 2x na rok.
Tak, regulowali przy pomocy analizatora, choć słyszałem wersję (niesprawdzoną) że K-Jettronica nie reguluje się analizatorem, ale to chyba bajka.

BOSH czy BOSCH ??? jest w Kielcach ... a w kraku bede za 3 tyg.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 9:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
wojz pisze:
To fota innego (tzn wg mnie [szalone] )


Dokładnie tak samo sądzę!! To pewnie ściągnięte z netu albo z własnego zbioru fotek [oczko]

Jeśli Ty masz LPG w 6.9 to ja w Trabancie mam silnik od F-16 [zlosnik]


116 jest piękna... a białe paski na oponach dodają jej tylko tego "czegoś".

To jest jakaś wersja na USA? Czy może te odboje na tylnym zderzaku były w 6.9 standardowo? :roll:

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 11:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
adi pisze:
wojz pisze:
To fota innego (tzn wg mnie [szalone] )


116 jest piękna... a białe paski na oponach dodają jej tylko tego "czegoś".

Tez uwazam ze jej dodaja takie lekkosci i wyglada bardziej dostojnie .
Cytuj:
To jest jakaś wersja na USA? Czy może te odboje na tylnym zderzaku były w 6.9 standardowo? :roll:

Wreszcie jakies dobre pytanie
Odboje sa bo to jest wersja europejska [zlosnik] z 1976 roku, a w tym wlasnie roku zaczeto je produkowac, lecz nie eksportowano ich do usa.
Nasz samochod zostal sprowadzony w tzw prywatnym imporcie i wiekszosc zycie spedzil w stanach.
Ma odboje na zderzakach, ametykanski licznik itd.

Gratuluje silnika F-16 w trabim [zlosnik]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 11:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
AMG pisze:
adi pisze:
To jest jakaś wersja na USA? Czy może te odboje na tylnym zderzaku były w 6.9 standardowo? :roll:

Wreszcie jakies dobre pytanie
Odboje sa bo to jest wersja europejska [zlosnik] z 1976 roku, a w tym wlasnie roku zaczeto je produkowac, lecz nie eksportowano ich do usa.
Nasz samochod zostal sprowadzony w tzw prywatnym imporcie i wiekszosc zycie spedzil w stanach.
Ma odboje na zderzakach, ametykanski licznik itd.

Chwila... poguibiłem sie [zlosnik] Macie wersje europejską która jeździła w stanach ale teraz jeździ u Was czyli w Polsce tej w Europie ? [zlosnik] [zlosnik]

AMG pisze:
Gratuluje silnika F-16 w trabim [zlosnik]

Zastanawiam się nad LPG do tego silnika [zlosnik] Paliwo lotnicze jest troche drogie [szalone] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 11:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
He he Tak jezdzil w ameryce (nie na mazurach [zlosnik] ) ale zostal kupiony w niemczech. Teraz jest u nas w polsce [cool]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 11:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
and6412 pisze:
prędkość obrotowa:.....................590........1850........2410.......2540
temp oleju (st. C).......................86,6.........86,6.........86,6........87,6
CO(% vol)................................1,673.......0,847.......0,684......1,442
HC(ppmvol).................................810.........305..........250.........460
CO2(%vol)...............................12,62.......14,05.......14,27......13,24
O2(%vol)...................................2,47.........1,08.........0,96.......1,59
Lambda....................................1,024.......1,010.......1,012......1,008[/b]


590 - trochę wolno. Nominalnie należy się 700
CO - dla tego silnika ma byc poniżej 3,5%
HC - IMO trochę wysokie, ale może taka uroda egzemplarza
CO2 - ok
O2 - układ wydechowy cały [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 20, 2004 10:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
wojz pisze:
erio pisze:
serio masz gaz w 6.9 ... przeciez jezdzisz nim okazjonalnie a nie nabijasz kilometry .... hmmmm ... po tym co masz w podpisie nie spodziewalem sie ze do 6,9 włożycie gaz ... jak macie 2 diesle w stajni


Eeeee, co Ty! Auto w takim stanie jak ta 116 nie może mieć takiego bagażnika, To fota innego (tzn wg mnie [szalone] )


Brawo [brawo] to byl taki maly zarcik. Oczywiscie 6.9 nie ma gazu i miec nie bedzie . Auto przejezdza 2kkm rocznie wiec zakladanie gazu niemialo by sensu.
Innym aspektem jest to jezeli sie remontuje auto kilka lat, inwestuje w to jakies pieniadze to najczescie nie po to abu to zaraz zniszczyc ......

Gratuluje tym co sie nie zlapali na zarcik.

P.S. Zdjecie pochodzi z mojej 123 [zlosnik]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 21, 2004 3:41 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Wookee pisze:
and6412 pisze:
prędkość obrotowa:.....................590........1850........2410.......2540
temp oleju (st. C).......................86,6.........86,6.........86,6........87,6
CO(% vol)................................1,673.......0,847.......0,684......1,442
HC(ppmvol).................................810.........305..........250.........460
CO2(%vol)...............................12,62.......14,05.......14,27......13,24
O2(%vol)...................................2,47.........1,08.........0,96.......1,59
Lambda....................................1,024.......1,010.......1,012......1,008[/b]


590 - trochę wolno. Nominalnie należy się 700
CO - dla tego silnika ma byc poniżej 3,5%
HC - IMO trochę wysokie, ale może taka uroda egzemplarza
CO2 - ok
O2 - układ wydechowy cały [zlosnik]


Dzięki ;-)

PS
To jeszcze jabyś mógł mi w chwili wolnego czasu i chęci sprawdzić ten 12 bezpiecznik [zlosnik]

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl