MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 21, 2025 3:40 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lis 05, 2004 7:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 03, 2004 6:15 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Kraków
mam problem z zapalaniem na gorącym silniku, na zimnym pali od dotknięcia.
proszę o pomoc, może ktoś się spotkał z takim problemem.

_________________
DB 107 350 SLC z 1979
pozdrowienia z Krakowa


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 05, 2004 8:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 04, 2004 11:25 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Kraków
a jak tam z kopresją stoimy?

_________________
narazie rower w oczekiwaniu na gwiazdkę z nieba


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 05, 2004 11:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
a co ma kompresja do tego??

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 12:47 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
może termostat?

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 12:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Zacznijmy od pytania czy masz gas i jeżeli tak to na czym masz problem????

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 12:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
andgor123 pisze:
Zacznijmy od pytania czy masz gas i jeżeli tak to na czym masz problem????

To chyba świeżynka z DE, więc o gazie pewenie nawet nie słyszała ;) [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 2:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 03, 2004 6:15 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Kraków
kompresji nie sprawdzałem,
autko gazu nie ma.
problem nie jest permanentny, ale zdaża się w 60% zapalań na gorącym silniku.
auto jest na mechanicznym wtrysku K jetronic (o ile tak to się pisze) i osobiście mam wrażenie że problem polega na zalewaniu świec tak jakbym miał cały czas włączone ssanie. może to któryś z czujników temperatury? nie wiem to tylko wrażenia laika.
pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie

_________________
DB 107 350 SLC z 1979

pozdrowienia z Krakowa


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 3:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
msl pisze:
kompresji nie sprawdzałem,
autko gazu nie ma.
problem nie jest permanentny, ale zdaża się w 60% zapalań na gorącym silniku.
auto jest na mechanicznym wtrysku K jetronic (o ile tak to się pisze) i osobiście mam wrażenie że problem polega na zalewaniu świec tak jakbym miał cały czas włączone ssanie. może to któryś z czujników temperatury? nie wiem to tylko wrażenia laika.
pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie

Tam nie ma ssania.
Kompresja rzecz ważna i dośc prosta w kontorli. Może trzeba by nagar pożegnać? :-?
Jeździsz w dalsze trasy, czy tak po mieście - 4 km i parking? Jeśli krótkie przebiegi, to może faktycznie świece są już brudne. Warto by też sprawdzić mieszankę.

Gdyby wtrysk rozruchowy praciował non stop, to powinienes mieć podwyższone oboty.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 6:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Moim skromnym zdaniem, silnik się kończy (słaba kompresja), ale obym się mylił.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 8:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
elvis pisze:
Moim skromnym zdaniem, silnik się kończy (słaba kompresja), ale obym się mylił.


Jasne , a czy jak mi gaśnie .
Gdy jest nagrzany to też mi silnik się kończy. :lol:

Może wystarczy mała regulacja.

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 9:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
elvis pisze:
Moim skromnym zdaniem, silnik się kończy (słaba kompresja), ale obym się mylił.


Też nie widze związku. w dieslu mialem coś takiego kiedyś, to mechanicy stawiali na pompe, ale tutaj...?

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 11:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Jeśli się zalewa to musi śmierdzieć wachą i po zapaleniu krótko będzie kulał. Jeśli podejżewasz wtrysk rozruchowy to poprostu sprawdź czy pojawia się na nim napięcie w momencie odpalania, albo zdejmij mu wtyczkę i zobacz jak wtedy zagada.Może być też ten regulator fazy nagrzewania, ale wątpię. Tak czy inaczej polecam zrobienie analizy i ewentualną regulację składu mieszanki.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 11:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Wookee pisze:
msl pisze:
kompresji nie sprawdzałem,
autko gazu nie ma.
problem nie jest permanentny, ale zdaża się w 60% zapalań na gorącym silniku.
auto jest na mechanicznym wtrysku K jetronic (o ile tak to się pisze) i osobiście mam wrażenie że problem polega na zalewaniu świec tak jakbym miał cały czas włączone ssanie. może to któryś z czujników temperatury? nie wiem to tylko wrażenia laika.
pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie

Tam nie ma ssania.
Kompresja rzecz ważna i dośc prosta w kontorli. Może trzeba by nagar pożegnać? :-?
Jeździsz w dalsze trasy, czy tak po mieście - 4 km i parking? Jeśli krótkie przebiegi, to może faktycznie świece są już brudne. Warto by też sprawdzić mieszankę.

Gdyby wtrysk rozruchowy praciował non stop, to powinienes mieć podwyższone oboty.


Jak nie ma ssania - a 9 wtrysk to do czego jest?!
Ja stawiam na uszkodzony akumlator ciśnienia paliwa.

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 06, 2004 11:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 03, 2004 6:15 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Kraków
Gdyby tak wejść w szczegóły - to po przekręceniu kluczyka przez moment łapie, wchodzi na obroty i natychmiast gaśnie. Jeżeli podczas zapalania dam nieco gazu to prawdopodobieństwo zapalenia jest znacznie większe.
Jeśli nie załapie od razu to muszę go trochę pokręcić z naciśniętym do połowy gazem - wtedy po chwili zapala. Przypominam, że na zimnym pali od dotknięcia, dlatego mam wrażenie, że sprawa wygląda na analogiczną do ssania.
Gość, od którego kupiłem autko dał mi rachunek na prawie 800 EUR z sierpnia tego roku z którego wynika, że wymienił również świece. Niestety główną pozycją na rachunku są nowe opony i akumulator oryginalny MB.
pozdrawiam i cieszę się, że kwestia zapalania mojego autka wywołała taki odzew.

_________________
DB 107 350 SLC z 1979

pozdrowienia z Krakowa


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 07, 2004 12:23 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Witek pisze:
elvis pisze:
Moim skromnym zdaniem, silnik się kończy (słaba kompresja), ale obym się mylił.


Też nie widze związku. w dieslu mialem coś takiego kiedyś, to mechanicy stawiali na pompe, ale tutaj...?


Jak to nie widzisz związku? Na zimnym pali, bo olej gęsty i uszczelnia, jak się zagrzeje to jest rzadszy i kompresja spada.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl