MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 14, 2025 8:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lis 21, 2004 2:42 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Wookee pisze:
Kiedyś ktoś z forumowiczów znalazł jakiś specyfik, którego wypicie było nawet dyskutowane ;) [zlosnik]

W "praniu" wyszło, że jest to odkamieniacz do chłodnic. [zlosnik]
Zdecydowanie nie jest to rozwiązanie idelealne, ale może troche poprawić kulturę pracy ukł. chłodzenia. Można też zalać, pojeździć i zmienic płyn na nowy.


Jeśłi jest to zasyfiona chłodnica, to kuracja kwasowa działa cuda. Są nawet saszetki MB z kwasem, chyba mrówkowym. Można też zastosować pół kilo cytryn, ale nie w całości.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 21, 2004 3:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Takie specyfiki do chłodnic mają jedną wadę, otóż jeśli chłodnica ma dziury to wszystkie się ujawnią i zacznie ciec.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 21, 2004 3:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
elvis pisze:
Takie specyfiki do chłodnic mają jedną wadę, otóż jeśli chłodnica ma dziury to wszystkie się ujawnią i zacznie ciec.


Czasem chyba lepiej, żeby się posikało podczas odsyfiania niż w jakimś ciekawym & ruchliwym miejscu. Wiem coś o tym [oczko] .

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 29, 2004 11:59 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli chodzi o układ chłodzenia, to dziś został dokładnie sprawdzony termostat, pompa i wentylator... Wszytko w porządku... Okazało się że rzeczywiście było mało płynu :oops: Teraz muszę zaobserwować czy i ewentualnie w jakim tempie płynu ubywa, coby nie okazało się, że coś z uszczelką pod głowica znowu się dzieje... Ale na razie odpukuję w puste i niemalowane...

PS. Powiedzcie mi jak tu nie wierzyć w przypadki... Podjeżdzam do mechanika, a tu zapala się kontrolka ładowania i po kilku minutach silnik gaśnie ( w trakcie szukania przyczyn grzania sie...) Poszedł regulator napięcia... Nie byłbym tym może bardzo zdziwiony, gdyby nie fakt, że 2 miesiące temu go wymieniałem... Okazało się, ze alternator jest delikatnie mówiąc do pupy... Zakupiłem drugi...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl