MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 10:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lis 24, 2004 9:35 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Jak w temacie :(
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
Post: śr lis 24, 2004 10:01 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
Irek pisze:


toż to mój silniczek ... tylko w "lepszym" stanie [slinka]

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
Post: śr lis 24, 2004 10:06 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
FENIX pisze:
Irek pisze:


toż to mój silniczek ... tylko w "lepszym" stanie [slinka]

Prawdę pisząc czytałem właśnie któryś z Twoich wcześniejszych postów o turbo i dlatego przeszukiwałem aby znaleźć ten silnik :) No proszę uderz w stół itd......:)
No zazdroszczę ci takiego cacka.

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:10 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Powiedzcie ile roboty (i kasy) wymaga jeszcze zkompletowanie go bo wyglada na jakis niekompletny....

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:13 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
qbuss007 pisze:
Powiedzcie ile roboty (i kasy) wymaga jeszcze zkompletowanie go bo wyglada na jakis niekompletny....

Poczekaj na końcową sumę licytacji potem dopiero zadawaj takie pytania :) Myślę że może być baaaaardzo duża rozbieżność typowań :)

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:18 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
qbuss007 pisze:
Powiedzcie ile roboty (i kasy) wymaga jeszcze zkompletowanie go bo wyglada na jakis niekompletny....


z tego co widać jest to sam silnik bez osprzętu - część osprzętu napewno podejdzie ze zwykłej 300D (88konnej) ale niestety sporo trzeba by szukać do Turbo gdyż jest inna.

no i do silnika turbo musisz mieć odpowiednia skrzynie bo zwykła długo nie pociągnie ;) (przynajmniej tak jest z automatikami a tych była większość)

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:23 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
FENIX pisze:
z tego co widać jest to sam silnik bez osprzętu - część osprzętu napewno podejdzie ze zwykłej 300D (88konnej)

A jak wygląda sprawa głowicy?

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 11:33 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Irek pisze:
A jak wygląda sprawa głowicy?


Poszukaj postow Felixa, ale nieciekawie. Glowica jest inna do turbo niz do zwyklej 300D. Nawet podroba z hiszpani to cena kilku tys.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:00 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Ja chciałbym się tylko dowiedziec ile wyniesie złozenie tego silnika (oprócz ceny kupna) wszystko co bedzie trzeba dokupic. przeciez cena tych czesci sie nie zmienia chodzi mi jakiego rzedu bedzie to koszt chodzi o kwote 1-2 czy moze 5 tys.???????????? i daloby rade to wstawic do mojej CE. A może powinienem zrobić tak jak juz ktos zrobił zapomniałem ksywke ma w beczce V8 od SEC i to też rozważam./ moze ktoś wie ile wyszłaby taka przekładka -->> " V8 od SEC "

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Ostatnio zmieniony śr lis 24, 2004 12:05 pm przez JaKon, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
qbuss007 pisze:
Ja chciałbym się tylko dowiedziec ile wyniesie złozenie tego silnika (oprócz ceny kupna) wszystko co bedzie trzeba dokupic. przeciez cena tych czesci sie nie zmienia chodzi mi jakiego rzedu bedzie to koszt chodzi o kwote 1-2 czy moze 5 tys.????????????

Czy jednak nawet koło 10 ;) gdybyś chciał brać nówki.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:14 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
A może powinienem zrobić tak jak juz ktos zrobił zapomniałem ksywke ma w beczce V8 od SEC i to też rozważam./ moze ktoś wie ile wyszłaby taka przekładka -->> " V8 od SEC " i moze ktoś wie ile wyjdzie taka zmiana... teraz juz nie trzeba miec numerow silnika i zmiana to nie problem...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
laudan pisze:
Irek pisze:
A jak wygląda sprawa głowicy?


Poszukaj postow Felixa, ale nieciekawie. Glowica jest inna do turbo niz do zwyklej 300D. Nawet podroba z hiszpani to cena kilku tys.


jakiego Felixa :evil: [zlosniki]

Głowica hiszpańska niestety nie istnieje - nie produkuje się od paru lat. Pozostaje tylko ASO z kwotą 6.500zł lub jakaś używka ale nigdy nie wiesz ile pociągnie taka używka. A spawanie głowicy w Turbo wystarcza na 100- 150tyś km (góra)

ja dziś albo jutro jadę się dowiedzieć co z moją głowicą wkońcu

qbuss007 pisze:
A może powinienem zrobić tak jak juz ktos zrobił zapomniałem ksywke ma w beczce V8 od SEC i to też rozważam./ moze ktoś wie ile wyszłaby taka przekładka -->> " V8 od SEC " i moze ktoś wie ile wyjdzie taka zmiana... teraz juz nie trzeba miec numerow silnika i zmiana to nie problem...


można spokojnie wstawic 300D Turbo do W123C taka sama komora silnika. A jeśli chodzi o silnik 500 to jeden klubowicz wstawił sobie do W123 500 z W126 - poszukaj w archiwum.

ogólnie mówiąc silnik Turbo jest Super dopuki nie trzeba go remontować !!! Jest on nietypowy i żadki => drogie naprawy

Ale daje niezapomniane wrażenia z jazdy jak na tak starego diesla ;)

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:40 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
FENIX pisze:
jakiego Felixa :evil: [zlosniki]

:oops: Tez ladnie ;)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 31, 2004 8:54 am
Posty: 90
Lokalizacja: Piła
Jedyne rosądne rozwiązanie to skompletowac od zwykłego 300D i smigac bez tyrbiny . Bo dostanie samej pompy wtryskowej do tego to tyz niezła kasa

_________________
www.uaz-frelki.prv.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:48 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Artur 4x4 pisze:
Jedyne rosądne rozwiązanie to skompletowac od zwykłego 300D i smigac bez tyrbiny

Właśnie cały bajer polega na tym żeby nie być rozsądny.Stąd tytuł wątku :)

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl