MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 8:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr gru 01, 2004 11:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 15, 2004 6:40 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Gdańsk
W latach 80-tych znajomy rodziców miał Volvo 240 właśnie. Wpadłe nim pewnego razu pod nie oswietloną naczepe tira. Auto wygladało koszmarnie przeciagneło go jakoś pod tą naczepą, czy sie jakoś dziwnie odbił w każdym razie zatrzymal się parenaście metrów dalej. Wyszedł z samochodu i zatrzasnal za sobą drzwi. Za parenascie minut przyjechała milicja i po rzuceniu okiem na pozostałości Volvo zaczeli sie dopytywac zgromadzonych ludzi (cąła droga była zatarasowana) do jakiego szpitala odwieźli kierowcę. A na to jeden ze światków : "kierowca to ten który tam stoi i opowiada kawały" Milicjanci myśleli, że robją ich w bambuko nie chcieli uwierzyć. Gość mia tylko ślady po pasach bezpieczeństwa i to wszystko - nawet zadrapania.

_________________
Opel kadett 1,6 1983
Mercedes 115 240D 1976


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 02, 2004 9:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
pp pisze:
najwazniejsza nadal jest konstrukcja i MASA POJAZDU!

Z tego by wynikalo, ze kierowcy Tirow sa bezpieczni, a mimo ze jezdza wolniej niz osobowki to bardzo czesto sa ofiarami wypadkow.

pp pisze:
.


oj chyba nie dlatego jezdzą wolniej ( cibezmozgowcybezwyobraznimyslacyzemajaprzewageiwszystkoimwolno ... jakby mogli to by latali

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 4:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 21, 2004 12:13 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Wroclaw/Luban
Ocet pisze:
Jesli chodzi o XM czy CX sa to auta mocno pancerne .


Potwierdzam w 100% Miałem kiedys dzwona CX plus polonez Ja w CX pasażer, szczesciem ze w pasach kierowca, tez z tyłu dwóch 12 latków bez pasów. Kierowca poldka i jego pasazerka szczesciem tez w pasach. Zakret 90 stopni wspólna predkosc ze 100. Bilans CX mnej wiecej tak jak 123 po kadecie z tym ze szyba przednia popekala od znieksztalcen za to poldek silnmik mial w kabinie i zrównał sie z podszybiem ALe szyba mu nie prysneła co mnie do teraz dziwi Generalnie nikt nie odniosł wiekszych obrazen ale patrzac na poldka mozna by sie mocno zastanawiac.

_________________
1. MB 220 D 1969 czerwony dawca silnika
2. MB 200 D 1976 złoty dawca drobnicy
3 MB 220 D 1975 Meso lub Czarny Szatan stjuningowany na I serię


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 15, 2005 10:53 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
erio pisze:
pp pisze:
najwazniejsza nadal jest konstrukcja i MASA POJAZDU!

Z tego by wynikalo, ze kierowcy Tirow sa bezpieczni, a mimo ze jezdza wolniej niz osobowki to bardzo czesto sa ofiarami wypadkow.

pp pisze:
.


oj chyba nie dlatego jezdzą wolniej ( cibezmozgowcybezwyobraznimyslacyzemajaprzewageiwszystkoimwolno ... jakby mogli to by latali


Nie mów tak ! W Polsce ,na naszych opłakanych,jednopasmowych ,dziurawych drogach , ciężko jest jeździć 40 tonowym zestawem o długości 16m .
A maksymalna prędkość ciężarówki jest ograniczona do 90 km/ h.
Spróbuj też wyprzedzić ciężarówką .
Okay mam np. scanie 500 koni pod maską czy najnowszą R470 ale większość to 380 konne silniki .

Nasze drogi nie są przystosowane do takich zestawów !!!
Kierowcy męczą się jeżdżąc po Polsce i tyle .

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 16, 2005 10:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
[i] ALe szyba mu nie prysneła co mnie do teraz dziwi [/i]

Pewnie dlatego, ze ma na uszczelkach, a nie klejona, przez co jest bardziej odporna na znieksztalcenia, bo ma wiecej luzu na uszczelkach.


Na górę
Post: śr sty 19, 2005 8:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
Ensignx pisze:
A jakie szanse mamy w starych MB przy uderzeniu z boku ??
Czy są dostępne jakieś testy porównawcze z innymi autami ??



No cóż - może być i tak (wariant optymistyczny): [oczko]

Obrazek


S1 [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 20, 2005 8:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 18, 2003 1:45 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Warszawka
To ja tak miałem ostatnio, że mi w świeżo zakupioną 114CE wjechał w tył gościu jakimś mały Pełgeot'em (małe, czerwone, trzydrzwiowe, francuskie, chyba 107, nie orientuje się).

Wiecie pierwsza przejażdżka nowym autem z rodzinką, a tu nagle łup w plecy. Ja stałem a gości w momencie uderzenia jakieś 20 km/h.

W aucie wszyscy zdrowi, więc wysiadam, łapa mi się trzęsie, nie wiem czy lutować gościa, czy płakać.
Od razu kazałem mu zabrać to coś od mojego autka.

Gdym miał trochę więcej dystansu do sytuacji to bym faceta wyśmiał - zbił mi jedynie klosz o tylnej lampy (sam klosz). Trafił mnie prawie centralnie więc zderzak rozłożył uderzenie i więcej prawie nic się nie stało (po umyciu i dokładnych oględzinach minimalne wgniecenie zauważyłem).
Facet natomiast zniszczył sobie cały przód auta z chłodnicą włącznie.

Oczywiście przeżył, ale z małego puk ma kupę kosztów.


Wit

_________________
Mercedes 114 280CE, 1974
Mercedes 124 300TD, 1993


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 10, 2008 2:05 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Specjalnie dla tych co wciąż wątpią:

http://www.youtube.com/watch?v=Ntudopfm ... re=related

szukają gruszek na wierzbie:

http://www.youtube.com/watch?v=v0ZcfhYd ... re=related

tudzież śliwek na sośnie:

http://www.youtube.com/watch?v=xOzcPpYk ... re=related

prawdziwki i borowiki:

http://www.youtube.com/watch?v=Vq7IL8T6 ... re=related

z kroniki:

http://www.youtube.com/watch?v=sRAG1XwL ... re=related

Jak widać w Stuttgarcie nigdy nie próżnowano, szczególnie w kwestiach bezpieczeńswta.

PS Nie żebym uznawał W 201 i W 124 za modele starsze (dla mnie W 123 wciąż jest zbyt nowoczesne:D), ale nie chciałem zakładać kolejnego wątku, tylko nie wiem czy tu jeszcze ktoś zagląda :roll: .

Pozdrawiam, szczególnie wyznawców EuroNCAP.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 10, 2008 7:35 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 13, 2006 2:14 pm
Posty: 365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
też coś dorzucę tylko w temacie plastików ;)

http://www.youtube.com/watch?v=lQSN2eTQItA

ale do neon'a to bym chyba już nie wsiadł:
http://www.youtube.com/watch?v=N13KOM1OpFY&NR=1

_________________
S210 E320 CDI Avantgarde 2000r.
W124 300D 1988r.
VW Golf II 1.6 + gaz
ex: W124, W201, W123 i wiele innych


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl