MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 21, 2025 12:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt gru 03, 2004 5:03 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Właściciele M110 K-J pomocy\

Pisałem już kiedyś że Szwedka pracuje mi nierówno na wolnych obrotach.

No i sprawa zrobiła sie mocno poważna Szwedka zaczeła gasnąć :(.

Na poczatku wszystko jest OK odpala i do momentu rozgrzania sie silnika chodzi OK (czyli do momentu kiedy działa wtrtyskiwacz rozruchowy - chyba) potem zaczyna na wolnych obrotach jak sie zatrzymam prychać. Do tej pory nie przeszkadzło mi to bo ładnie i równo ruszała ale dzisiaj sprawy sie pogmatwały.

Objaw jest taki, stane na światłach zaczyna nierówno pracować: pyrka i trzęsie sie ale jak proboje ruszyć czyli delikatnie dodam gazu cała ta kakofonia i telepanie narastają trwa to chwilke aż silnik zacznie chodzić dobrze (znaczy namysli sie jechać czy zdechnąć) i jedzie (lub zdechnie) ale jak ruszy to leci do nastepnego skrzyzowania jak złoto.
No i dzisiaj zgasł mi dwa razy czyli wg starego powiedzenia. Ja mu w gaz a on zgasł. Dodam że są nowe świece dzisiaj dwie wykreciłem kontrolnie i wyglądają OK.

No i na trasie sprawuje sie bardzo dobrze leci jak złoto i przyspieszenia ma ok wczoraj wracałem z Poznania to leciałem 150 bez problemów i spalił mi około 12 - 13 litrów na 100KM to chyba norma na M110.
Problemy zaczynaja sie w mieście na światłach i takich tam :(.

Ludzie jest źle pomóżcie !!!

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 5:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
A szwedka ma juz LPG? chyba nie samo PB?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 5:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 02, 2003 2:38 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
Człowieku, ja ma dokladnie takie same objawy.
Staję na światlach i zaczyna się, ale nie zawsze.
Jedyna rada do tej pory to pompę regulować.
Ja jeszcze nie sprawdzałem, jeszcze jeżdżę.

_________________
ex: Mercedes-Benz 240 D, automatic, 1977, Silbergrün 861


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 6:55 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
melvis pisze:
Człowieku, ja ma dokladnie takie same objawy.
Staję na światlach i zaczyna się, ale nie zawsze.
Jedyna rada do tej pory to pompę regulować.
Ja jeszcze nie sprawdzałem, jeszcze jeżdżę.


A przypadkiem nie masz OM 616? To troche inna maszyna od M110

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 7:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 02, 2003 2:38 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
Owszem, ale objawy identyczne. Spytaj Cema.

_________________
ex: Mercedes-Benz 240 D, automatic, 1977, Silbergrün 861


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 8:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
laudan pisze:
melvis pisze:
Człowieku, ja ma dokladnie takie same objawy.
Staję na światlach i zaczyna się, ale nie zawsze.
Jedyna rada do tej pory to pompę regulować.
Ja jeszcze nie sprawdzałem, jeszcze jeżdżę.


A przypadkiem nie masz OM 616? To troche inna maszyna od M110


melvis pisze:
Owszem, ale objawy identyczne. Spytaj Cema.


No dokładnie tak jest, ale dzieje się tak gdy spada ciśnienie oleju poniżej 2. Wtedy beka Melvisa trzęsie się jakby nie miała poduszek pod silnikiem i bez dodania gazu gaśnie.

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
Post: pt gru 03, 2004 9:28 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
MacKuz pisze:
Właściciele M110 K-J pomocy\


Maciej miałem to samo, gość powiedział, że trzeba zrobić remont i to był największy błąd mojego życia. Prawdopodobnie jest to wina któregoś z regulatorów ciśnienia powietrza lub paliwa, jest ich tam kilka w M110, żadnego lewego powietrza nie może ciągnąć, może któryś wąż spadł. Może być wiele żeczy. Wal z pytaniem do MERC W107, ma duże doświadczenie w tych silnikach. Mi pomógł bardzo. Jakby coś to mam wiele części do tego motoru. Powodzenia.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 9:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Zmierzyć ciśnienie w układzie, podciśnienie w kolektorze, analizę spaln zrobić, sprawdzić zapłon. Trudno strzelać. Przykro mi.
Napisz co sie dzieje jeszcze przy tych wariacjach. Luknij jakie są spaliny. Może czarne-zalewa się. Jak jest fałszywe powietrze to raczej chodzi na wolnych tylko ma podwyższone i nie chce schodzić.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 9:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
U Kluchy jak łapał fałszywe powietrze to praktycznie gasł i strasznie falowały obroty, fakt że ma KE, ale to chyba nie ma różnicy. Jak zakleiliśmy popękane węże to od razu było lepiej.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 11:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Jest róznica bo w KE masz nastawnik wolnych obrotów który będzie się wtedy zamykał albo głupiał.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 9:34 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Hej

Maciek jeżeli zapłon jest OK to stawiam na pompę paliwa!! Miałes moje auto z uszkodzoną pompą czy objawy nie są podobne ??!!

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 1:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Wydaje mi się ze spada ciśnienie, czyli pompa, filtr paliwa, akumulator paliwa .

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 06, 2004 12:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 02, 2003 2:38 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
Mój nie gaśnie jak pisze CEM.
Co nie zmienia faktu, że czeka mnie przegląd silnika z pomiarami kompresji, ciśnienia w ukladzie podciśnienia, słowem pełna opcja.

_________________
ex: Mercedes-Benz 240 D, automatic, 1977, Silbergrün 861


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 06, 2004 12:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
melvis pisze:
Mój nie gaśnie jak pisze CEM.
Co nie zmienia faktu, że czeka mnie przegląd silnika z pomiarami kompresji, ciśnienia w ukladzie podciśnienia, słowem pełna opcja.

Trudno jednak porównywać diesla do M110 - objawy mogą być podobne, ale przyczyny zgoła inne.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 06, 2004 12:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 02, 2003 2:38 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
melvis pisze:
Mój nie gaśnie jak pisze CEM.
Co nie zmienia faktu, że czeka mnie przegląd silnika z pomiarami kompresji, ciśnienia w ukladzie podciśnienia, słowem pełna opcja.

Trudno jednak porównywać diesla do M110 - objawy mogą być podobne, ale przyczyny zgoła inne.


Zgadzam się w rozciągłości, zresztą z innej parafii - znajomy konował zwykł mawiać, że katar rozmaite może mieć przyczyny - od drobnej infekcji, przez poważną alergię, a kończąc na ataku gazowym [cool]

_________________
ex: Mercedes-Benz 240 D, automatic, 1977, Silbergrün 861


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl