MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 12:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 712 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 5:50 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Samsung1 pisze:
Kupując syf w Niemczech napędzamy ich koniunkturę !!!

Czy naprawdę tego nie rozumiecie????????

S1


Kup w takim razie polski samochód. Twoje pieniądze zostaną wtedy w Polsce, a Ty będziesz miał czyste patriotyczne sumienie.


Zaraz... o qrde... zapomniałem, że tego auta jeszcze nie zaczęli produkować : http://www.topgear.com/content/my_topge ... abanowicz/ a poza tym modelem współczesna polska motoryzacja nie istnieje.



Samsung1 pisze:

Po prostu zamiast kupić używaną Pandę kupisz (w tej samej cenie!) nową z korzyścią dla :

1/ siebie
2/ gospodarki
3/ miejsc pracy
4/ środowiska
5/ itp


1. pierwszego któremu wpadnie do głowy wpływanie odgórnie na moje motoryzacyjne decyzje zakupowe potnę na plasterki tępym nożem z Tesco.
2. o jakiej gospodarce mówisz? O jednej montowni Fiata z włoskim kapitałem?
3. Ihahaha... dużo ludzi, rzeczywiście... Wyobraź sobie, że więcej ludzi żyje z naprawiania starych aut.
4. Wg norm Fiata za najpóźniej 7 lat to auto należy utylizować, a na jego miejsce wepchnąć na rynek 2 nowsze auta z jeszcze krótszym okresem przydatności do użytku.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 6:32 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Samsung, pozwol ze zapytam, w jakim sklepie robisz zakupy spozywcze, gdzie kupujesz chemie gospodarcza a gdzie tankujesz paliwo?

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 9:02 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2004 4:51 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Zgierz
ad. gospodarki
Nie ma czegoś takiego jak gospodarka narodowa czy inbteres ogółu. Dzisiaj wszystkie duże firmy nie są polskie. Co to oznacza? To oznacza że podatki płacą w kraju macierzystym np. Philips w Holandii. Jak to możliwe? By przyciągnąć "inwestora" daje mu się ulgi podatkowe na wiele lat z nazych pieniędzy, a gdy termin się kończy zmienia się szyld. Przykładów można podawać bez liku, choć najlepiej to widać po marketach. W Łodzi ŻADEN hipermarket nie wykazuje zysków!!!
Duże firmy nie płacą w Polsce podatków, podobnie jak Kulczyk ,Gudzowaty i to jest problem pierwszy.
Drugi to wysokość podatków, są kilka razy za wysokie.
Trzeci to brak polskich firm na rynku (nie mają ulg a więc nie są konkurencyjne)
Czwarty problem to ustawianie "swoich" w radach nadzorczych państwowych firm co jak łatwo się domyślić nie wpływa na ich konkurencyjność.

ad. nowego podatku
W De płaci się podatek od mocy silnika a nie od pojemności. Auto o dużej pojemności (w123 300D) będzie z założenia bezpieczniejsze niż małe auto benzynowe o podobnej mocy.
Tak więc uważam ideę podatku od pojemności za chybioną.

_________________
Nie kradnij, rząd nie znosi konkurencji.
Pozdrawiam


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 9:13 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
samsung wszytko załatwia w bezobsługowych punktach
ps myślisz że jakby polacy nie kupiliby używanych aut od Niemców (najczęściej pochodzenia Tureckiego [zlosnik] )to by biedacy starymi autami śmigali [rollhehe]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 9:46 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
I wlasnie przez takich ludzi, ktorzy mysla "PERSPEKTYWICZNIE" w Polsce jest tak a nie inaczej [szalone]

Cytuj:
3. Choćbyśmy stanęli na rzęsach i klaskali piętami o beton, to "stopa" nam się znacząco nie podniesie - nie przy tym bezhołowiu, a już szybko to możemy najwyżej zapalic fajkę (jak kto pali) lub włączyć TV (jak kto ma).


A juz myslalem ze to tylko ja jestem takim pesymista [zlosnik]

Panie Samsung, moje wnuki moze i beda mialy lepiej, ale ja na razie musze sie dzieci dorobic, co jest trudne w czasach kiedy nie ma sie pewnosci ze beda mialy co do geby wlozyc [szalone]


Cytuj:
"BO TAK!!!"

Może być?


To jest jedyny sluszny powod w naszym kraju [oczko]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 9:57 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
MERCEDES 4 EVER pisze:
Panie Samsung prosze mi wytłumaczyc tylko jedna sprawe a juz wiecej nie mam pytan.Otoz kiedys były kontyngenty 93,94 rok itp i teraz dlaczego te auta nie sa złomami i zagrozeniem dla srodowiska a auta z tego samego rocznika z De sa?Przeciez nawet auta kupione w PL maja juz 10 lat! :o nie moge jakos tego pojac za cholere.Wogole to trzeba zadzwonic do TV i Radia jakas akcje zrobic bo wie Pan ci dranie to ciagle i to w biały dzien sprzedaja auta i to w salonach! a co bedzie z tymi autami za 5 czy 8 lat? WRAKI zagrazajace zyciu i srodowisku!ich euro 4 to bedzie kupa bo wtedy bedzie euro 12 czy bog wie co.Tak ze proponuje wstrzymac sprzedaz nowych aut z wyjatkiem Pandy i DU matiza ktore utrzymuja cały Polski przemysł motoryzacyjny i daja setki tysiecy miejsc pracy :lol: A mercedesy to bedziemy ogladac tylko na plakatach! [zlosnik]



świetny komentarz.....popieram [usmiech]

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 10:18 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Idiotyczne ograniczenia importu starych samochodów to błąd. ALE nie oznacza to, że Polska może sobie pozwolić ot tak na niczym nieuregulowany napływ samochodów, pamiętając o wszystkich złożonościach, jak np. przymykanie oczu (czytaj: korupcja) przy przeglądach technicznych, o czym pisał któryś z Kolegów powyżej. Jakiś mechanizm wyłapywania samochodów ewidentnie nieprzydatnych musi być. Dotyczy to też oczywiście samochodów już jeżdżących po naszym kraju. Piszemy, że otwarcie granic wyparło z dróg stare Polonezy czy Maluchy. Co się stało z tymi samochodami? Gdzie one teraz rdzewieją? Z druguej strony jest oczywiste, że taki dobrze utrzymany wiekowy W124 czy tego typu samochód jest nieporównywalnie lepszy/bezpieczniejszy/ekonomiczniejszy, niż rozsypujący się Polonez na gazie. Ale wśród tych 600.000 samochodów, które do nas przyjechały w 2004 r., jest mnóstwo dobrze utrzymanych aut, jak również mnóstwo samochodów, które powinny być dawno na którymś ze złomowisk w Europie Zachodniej.

Zmierzam do tego, że jednak musimy widzieć tę sprawę w szerszym kontekście i moim skromnym zdaniem "hurraoptymizm" jest tu chyba niewskazany. W żadną stronę.

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 10:21 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
TrickyKid pisze:
.................
Naiwność przez Ciebie przemawia. Nie wiem ile masz lat, ale dzięki tym przepisom wrócimy do czasów gdy rubryki "Kupię doszcżętnie rozbity lub spalony" i "Kupię bez prawa do rejestracji w Polsce" zajmowały sporo stron w autogiełdach. ..........
Samsung1 pisze:
A złomu dziesięcio- i nasto- letniego już jest w Polsce dosyć.

.....................
Przeprowadź się zatem do innego kraju, bo właśnie na przyszły rok szykują się obciążenia fiskalne które zahamują ludziom możliwość kupowania świeżych i zadbanych aut z zachodu.może zdąże jeszcze kupić auto do tego momentu...........




Wiesz, co – opadły mi ręce już naprawdę.

Człowieku czy ty jesteś Polakiem?

Czy ty jesteś może kolejnym gówniarzem, który woli wszystko przeinaczać (w tym czyjeś wypowiedzi) – byle tylko postawić na swoim?:evil:

Obudź się – tu nie chodzi o twój malutki zas…..y interes tylko chodzi o przyszłość kraju, w którym żyjemy.

Czy zawsze chcesz być sługusem u Niemców? – bo do tego szybkim krokiem zmierzamy.

Ja np. marzę by kiedyś zatrudnić Niemca jako lokaja (podobno są bardzo dokładni i cieszą się estymą w USA w tym fachu).[zlosnik]

Człowieku czy ty zawsze będziesz miał tyle prawd pod ręką ile ci w danej chwili pasuje – (a tak niestety wynika z lektury twoich kilkumiesięcznych postów).

A z komentarzami o szczepach się powstrzymaj lepiej przyjrzyj się swojej aukcji gdzie twoi kolesie podbijali cenę – a takie praktyki kiedyś uznawałeś za wielce oburzające (bez względu na przyczynę) i pieniłeś się tu na forum na ten temat ile wlezie –, ale co to zmienił się punkt widzenia z uwagi na punkt siedzenia?:evil:




LUDZIE opamiętajcie się !!!

Czy wy tylko potraficie nadawać na ten kraj? Jakie to Polskie i malutkie i smutne niestety.

Czy nie rozumiecie tego, że ten kraj trzeba wspierać a kto to ma robić jak nie wy – młoda inteligencja – przyszłość tego kraju.

Czy wy potraficie przeczytać coś ze zrozumieniem i popatrzeć na problem szerzej a nie tylko atakować jak „wściekłe psy” zdania wyrwane z kontekstu, – bo akurat nie pasują one do waszych aktualnych potrzeb?


Jeszcze raz powtarzam – takimi działaniami napędzamy koniunkturę w Niemczech a do Polski importujemy bezrobocie.

Trzeba chronić Polski rynek, Polską gospodarkę ( w tym zakłady działające w Polsce, bo tu dają miejsca pracy i tu np. konsumują energię), Polskie środowisko i infrastrukturę – i jeżeli wy tego nie rozumiecie to może przekona was taki argument, że tak czynią Niemcy – oni chronią swój kraj – czy teraz lepiej??? (bo tutaj jest trend, że wszystko, co Niemieckie jest OK, – więc może to Was przekona?)

Jeżeli się to nie zmieni – rachunek za to zapłacimy MY WSZYSCY!

Pomyślcie o tym!


S1 :)


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 10:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
PK2 pisze:
Ale wśród tych 600.000 samochodów, które do nas przyjechały w 2004 r., jest .... ... mnóstwo samochodów, które powinny być dawno na którymś ze złomowisk w Europie Zachodniej.

Zmierzam do tego, że jednak musimy widzieć tę sprawę w szerszym kontekście i moim skromnym zdaniem "hurraoptymizm" jest tu chyba niewskazany. W żadną stronę.

Pozdrawiam.



Dokładnie TAK !!!!!!!!!!!!! (nawet 3xTak [zlosnik] )

S1 :)


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 10:37 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Samsung1 pisze:
PK2 pisze:
Ale wśród tych 600.000 samochodów, które do nas przyjechały w 2004 r., jest .... ... mnóstwo samochodów, które powinny być dawno na którymś ze złomowisk w Europie Zachodniej.

Zmierzam do tego, że jednak musimy widzieć tę sprawę w szerszym kontekście i moim skromnym zdaniem "hurraoptymizm" jest tu chyba niewskazany. W żadną stronę.

Pozdrawiam.



Dokładnie TAK !!!!!!!!!!!!! (nawet 3xTak [zlosnik] )

S1 :)


Wszystko pięknie, tyle że, wyrwałeś ten mój kawałek z kontekstu, bo z równym naciskiem napisałem, że wśród sprowadzonych samochodów jest mnóstwo pięknych egzemplarzy, które podnoszą ogólny poziom kultury motoryzacyjnej w Polsce, dają klientowi możliwość dokonania wolnego wyboru, itd. Mi chodzi jedynie o to, by to wszystko robić z głową. W dyskusji w tym wątku brakuje mi spojrzenia na ten problem ze wszystkich stron, a ogromna większość pisze o imporcie używanych samochodów do Polski jakby wszystko było "cacy" i tylko źli urzędnicy rzucali klientom kłody pod nogi. A ja powtórzę, że moim zdaniem ta sprawa "cacy" nie jest.

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 10:47 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
PK2 pisze:
... W dyskusji w tym wątku brakuje mi spojrzenia na ten problem ze wszystkich stron, a ogromna większość pisze o imporcie używanych samochodów do Polski jakby wszystko było "cacy" i tylko źli urzędnicy rzucali klientom kłody pod nogi. A ja powtórzę, że moim zdaniem ta sprawa "cacy" nie jest.

Pozdrawiam.



Dokładnie TAK !!!!!!!!!!!!! (nawet 3xTak [zlosnik] )

Zgadzam się w całej rozciągłości ze zdaniem kolegi PK2

S1


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 11:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Samsung1 pisze:

Ja np. marzę by kiedyś zatrudnić Niemca jako lokaja (podobno są bardzo dokładni i cieszą się estymą w USA w tym fachu).[zlosnik]


Biorąc pod uwagę, że Polska prawie nie ma swojej gospodarki, a Niemcy mają - nie wróżę szybkiego upowszechnienia się Twojej wizji. I fakt że po naszej stronie granicy ceny rynkowe samochodów uzywanych będą nieracjonalnie wysokie [podobnie jak przed 1 maja] nie przybliży nas do momentu gdy Niemcy będą u nas gastarbejterami drugiej kategorii. Kilkanaście ostatnich lat barier celnych na zachodnie samochody nie doprowadziło do rozkwitu krajowej motoryzacji. Bardzo przeceniasz chłonność polskiego rynku - niemiecka gospodarka byłaby niczym gdyby nie piewotny eksport [na cały świat] a wtórny eksport do ościennego kraju jest kroplą w morzu.


Samsung1 pisze:
Człowieku czy ty zawsze będziesz miał tyle prawd pod ręką ile ci w danej chwili pasuje – (a tak niestety wynika z lektury twoich kilkumiesięcznych postów).


Wątpliwe jest to co mówisz.


Samsung1 pisze:
A z komentarzami o szczepach się powstrzymaj lepiej przyjrzyj się swojej aukcji gdzie twoi kolesie podbijali cenę – a takie praktyki kiedyś uznawałeś za wielce oburzające (bez względu na przyczynę) i pieniłeś się tu na forum na ten temat ile wlezie –, ale co to zmienił się punkt widzenia z uwagi na punkt siedzenia?:evil:


Jedni to robią po to żeby wywindować cenę, a drudzy po to by uratować aukcję zepsutą przez niepoważnych licytujących. Nie jest to zgodne z regulaminem Allegro - to prawda, i nie zamierzam się z tym ukrywać. Jest to jednak odpowiedź na brak wsparcia ze strony serwisu dla walki z osobami całkowicie niepoważnie podchodzącymi do jakby nie było - czynności prawnych. Ale bynajmniej nikt z moich znajomych nie podbijał mi ceny na aukcji po to bym mógł sprzedać coś drożej. I tym się różnimy.


Samsung1 pisze:
Trzeba chronić Polski rynek, Polską gospodarkę ( w tym zakłady działające w Polsce, bo tu dają miejsca pracy i tu np. konsumują energię),
Polskie środowisko i infrastrukturę – i jeżeli wy tego nie rozumiecie to może przekona was taki argument, że tak czynią Niemcy – oni chronią swój kraj – czy teraz lepiej??? (bo tutaj jest trend, że wszystko, co Niemieckie jest OK, – więc może to Was przekona?)


Kiedy Niemcy stosowały bariery celne chroniące ich przemysł motoryzacyjny?


PK2 pisze:
z równym naciskiem napisałem, że wśród sprowadzonych samochodów jest mnóstwo pięknych egzemplarzy, które podnoszą ogólny poziom kultury motoryzacyjnej w Polsce, dają klientowi możliwość dokonania wolnego wyboru, itd. Mi chodzi jedynie o to, by to wszystko robić z głową. W dyskusji w tym wątku brakuje mi spojrzenia na ten problem ze wszystkich stron, a ogromna większość pisze o imporcie używanych samochodów do Polski jakby wszystko było "cacy" i tylko źli urzędnicy rzucali klientom kłody pod nogi. A ja powtórzę, że moim zdaniem ta sprawa "cacy" nie jest.

Pozdrawiam.


Nic w tym kraju nie jest cacy, bo nie produkujemy samochodów, nie mamy dróg, mamy dziurawy system kontroli technicznej pojazdów, mafię paliwową i rynek używanych części zamiennych zasilany przez kradzione auta rozbierane w dziuplach. Przez ostatnie 15 lat róznie było z obciązeniami fiskalnymi w sektorze motoryzacyjnym, przeważnie cła, akcyzy i potatki kładzione tłusto ze wszystkich stron - w zależności jakie lobby ile i na co sypnęło lewej kasy. Wiele krajów nie ma własnego przemysłu motoryzacyjnego i mają się całkiem nieźle. Ludzie przywożą tam samochody, jeżdżą nimi, później sprzedają, złomują, świat się kręci, gospodarka żyje, i nikt od wolnego rynku nie umiera. Powtarzam pytanie - Dlaczego obywatele Polski mieliby płacić za samochód uzywany WIĘCEJ niż inni obywatele UE?

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 11:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
TrickyKid pisze:
- niemiecka gospodarka byłaby niczym gdyby nie piewotny eksport [na cały świat] a wtórny eksport do ościennego kraju jest kroplą w morzu.



Nie jest kroplą w morzu. Otóż te 600.000,- zakupionych w Niemczech przez Polaków starych aut dało miejsce eksportowi wewnętrznemu, – czyli wzmogło konsumpcje na rynku wewnętrznym, czyli umożliwiło zakup nowych samochodów napędzając tym samym gospodarkę.




TrickyKid pisze:
Kiedy Niemcy stosowały bariery celne chroniące ich przemysł motoryzacyjny?



ZAWSZE !!!!!!!!!!!!!!!!

Ale nie bariery celne - {bo my też takich nie chcemy wprowadzić i nie o tym tu mowa – (nie wiem czy zorientowałeś się już, o czym tu dyskutujemy)} – tylko utrudnienia przy rejestracji (legalizacji) importowanego złomu.

I o to tutaj chodzi !

S1


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 11:27 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ufff przekopałem sie i dorzyce swoje 4 grosze.

Pomijając kosmiczny podatek 4 zł za cm3 uważam, że tai hurtowy import aut skupmy sie na naszych ulubieńcach czyli youngtimerach MB wcale nie przynosi korzyści ani marce MB ani zwiększaniu na naszych drogach ilości pieknych modeli MB.

Zobaczcie co sie dzieje na rynku ludzie posciągali ciekawe auta W123, W126, W116 no i /8 generalnie za małe pieniadze no bo była taka okazja. Teraz kto je kupi - młodzi adepci motoryzacji bo auta mają moc :) i są osiągalne cenowo ale życie zaraz zweryfikuje takich kilentów kosztami eksploatacji tych aut które jakie sa sami wiemy. Więc zacznie sie gazowanie (oby tylko) lub przekaldanie motorów na tańsze lub auta będą stały i dziadziały. Jeszcze jedna sprawa niewielu ludzi zdaje sobie sprawe z kosztów naprawy, remontu tych aut i co sie będzie działo bedą nimi jeździć az sie nie rozpadną a potem na złom.

Uważam że bardzo wiele sprowadzonych aut z Niemiec w dobrym stanie szybko zejdzie u nas w Polsce zostaną dobite przez ludzi których nie stac na utrzymanie i dbanie o te auta a szkoda :(.

Więc moze ten podatek nie jest taki zły chociazby ze względu na ten aspekt sprawy, oczywiscie uważam, ze jest on kosmiczny i nie realny w naszym biednym kraju ale może uratowałby pare ładnych aut które trafiły by do prawdziwych kolekcjonerów a nie poszły do katowania przez młodych motomaniaków.

Ale to tylko jeden marginalny aspekt tej sprawy.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 10, 2004 11:33 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
TrickyKid pisze:
Powtarzam pytanie - Dlaczego obywatele Polski mieliby płacić za samochód uzywany WIĘCEJ niż inni obywatele UE?


Nie sprowadzaj całej sprawy tylko do wysokości opłat. Sugeruję, żebyśmy na to popatrzyli szerzej i pomyśleli też o np. normalnych przeglądach technicznych i stworzeniu złomowisk, żeby tylko od tego zacząć. Przecież wiesz doskonale, ża nowe samochody kosztują w poszczególnych krajach Unii zupełnie różnie i to samo z używanymi. Owszem, Unia z tym walczy, ale co z tego wyjdzie?

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 712 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl