MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 12:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw gru 16, 2004 8:34 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lis 30, 2004 1:47 pm
Posty: 6
hej mam małe pytanko co by wypadało zrobic jak silnik bierze olej no silnik ma przejechane 330 000 km i trzeba dolewać i to sporo ok. 1 l na 5 tyś km no i jeszcze jedno ile może kosztować wymiana uszczelek w skrzyni biegów automat ? pozdrawaim


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 8:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Jaki motor?? Tak dużo to nie bierze ;)

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 8:44 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lis 30, 2004 1:47 pm
Posty: 6
to jest 2,6


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 8:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Zuzycie oleju nie jest wielkie ale jak chcesz to mozna mu zmienic uszczelniacze zaworowe-jak nie zmieniane były dawno to powinno pomoc...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 8:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Maciek-GS pisze:
to jest 2,6

No to wymienic na taki, na ktorym w126 bedzie jezdzic, a nie sie kulac [hehe] (czyli na V8 )
BTW: Gdyby bral wiecej niz 1l na 1000km, to moglbys sie martwic. A tak, to tylko ta mulowatosc powinna Ci spedzac sen z powiek [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 8:52 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lis 30, 2004 1:47 pm
Posty: 6
tez tak słyszałem o tych gumkach dzieki za rade a jakie uszczelki sie wymienia w automacie jak bierze olej? bo też ma nawki [zlosnik]


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 8:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
JareG pisze:
Maciek-GS pisze:
to jest 2,6

No to wymienic na taki, na ktorym w126 bedzie jezdzic, a nie sie kulac [hehe] (czyli na V8 )
BTW: Gdyby bral wiecej niz 1l na 1000km, to moglbys sie martwic. A tak, to tylko ta mulowatosc powinna Ci spedzac sen z powiek [zlosnik]


....no tak ma 560 to mądry......a swoją drogą 190 2,6 nawet nieźle robi [usmiech] .....124 pewnie też, ale gorzej......a 126 hmmm....... [usmiech]

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 8:58 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lis 30, 2004 1:47 pm
Posty: 6
no też bym wolał coś mocniejszego ale ojciec chciał coś ekonomicznego no i jeszcze jedno na takxie 5.0 by poszedł z torbami [zlosnik]


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 9:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Grzegi pisze:
JareG pisze:
Maciek-GS pisze:
to jest 2,6

No to wymienic na taki, na ktorym w126 bedzie jezdzic, a nie sie kulac [hehe] (czyli na V8 )
BTW: Gdyby bral wiecej niz 1l na 1000km, to moglbys sie martwic. A tak, to tylko ta mulowatosc powinna Ci spedzac sen z powiek [zlosnik]


....no tak ma 560 to mądry......a swoją drogą 190 2,6 nawet nieźle robi [usmiech] .....124 pewnie też, ale gorzej......a 126 hmmm....... [usmiech]

w201 z M103 - rewelacja, jechalem = zarabisty pierdoped [ok]
w124 z M103 2.6 - ujdzie
w126 z M103 2.6 - rzeznia, taczanka etc. [no] Calkowite minimum to M103 3.0, w trasie daje rade - jak sie rozbuja to leci.. po miescie niestety trza go na obrotach, pali wtedy niewiele mniej od V8, a jezdzi DUZO gorzej

Tak to wyglada, wg mnie oczywiscie [hehe]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 10:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Lepsze takie 2,6 niż jakiś diesel [zlosnik] .Uszczelniacze zaworowe to jest cały dzień roboty.Mojemu dolewam 1l na cały okres od wymiany do wymiany czyli 10kkm, przy czym zaczyna brać po jakiś 7kkm.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 10:20 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Ja rozumiem, ze mozna by bylo wydziwiac na 260SEC, jakby bylo, ale na limuzyne? Przeca to jest wlasnie pojazd do crusingu, a nie Porschejaeger!

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 11:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Ocet pisze:
Ja rozumiem, ze mozna by bylo wydziwiac na 260SEC, jakby bylo, ale na limuzyne? Przeca to jest wlasnie pojazd do crusingu, a nie Porschejaeger!

E tam.. nie o to chodzi [hehe]
Jezdzilem 300se, i nie mowie ze to dno totalne (podoba mi sie) - ale jednak tam gdzie V8 ma 1000 obrotow, to M103 ma 1500, itd. No i przyspieszenie nieporownywalne. A sam wiesz, ze po duzym miescie trzeba sie szybko uwijac.. ile razy musialem w W-wie czekac, az mnie ktos laskawie wpuscil - a z V8 to niewielka luka wystarczy, i juz jestes w kolumnie aut.
Zupelnie inna jazda, bezstresowa [zlosnik]
A cruising z V8 na pokladzie to jest wlasnie to - sam lubie szybki opuscic, i 50 - 60km/h sie toczyc [ok]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 17, 2004 10:06 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
I zimny łokieć JareG [oczko] [zlosnik] [ok] . M103 to jest dobre do W124 i W201, ale do W126 nie za bardzo.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 17, 2004 10:55 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Antoni Janikowski pisze:
I zimny łokieć JareG [oczko] [zlosnik] [ok] .

[ok][zlosnik]
Ale tak nawiasem mowiac, to kazdy (chyba?) posiadacz MB ma tendencje do 'zimnolokietkowania' - bo opiera reke na podszybiu. Szyby nie ma - masz lokiec lekko na zewnatrz [hehe]

Cytuj:
M103 to jest dobre do W124 i W201, ale do W126 nie za bardzo.

[ok] 300se to absulutne minimum, i nie na kazde warunki. No, ale jesli na taksowe, to faktycznie moze daje rade [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt gru 17, 2004 11:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
JareG pisze:
Jezdzilem 300se, i nie mowie ze to dno totalne (podoba mi sie) - ale jednak tam gdzie V8 ma 1000 obrotow, to M103 ma 1500, itd.



dlatego przy normalnej jeździe może nawet mniej spalić.
sam się zdziwiłem jak na spocie w Gdyni pojawiła się 380SE i właściciel twierdził, że spaliła mu na trasie około 9litrów.. w moim 280E to niestety raczej niemożliwie, wziąwszy pod uwage fakt, że przy 100kmh mam już 3000 rpm , a taka V8 pewnie 2400...

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl