Jak juz sie wszystko zrobi.. to znaczny dla mnie jedynie to, ze cos nowego musi sie stac. Silnik wyremontowany (3300 zl). Ma moc, nie bierze oleju i wogole. Za to pojawil sie nowy problem. Auto rozpedzone do 140 km/h czasem mniej zaczyna wibrowac tylem i slychac wyrazne dzwiek ocierania sie.. hmm czegos o cos. Pomaga mu jedynie calkowite zatrzymanie. Po ponownym ruszeniu - cisza, zadnych zlych objawow. Za kazdym razem przy wiekszych predkosciach, sprawa sie powtarza. Dodam tylko, ze przed remontem tego nie bylo. Podobnie jak wycieku Nivo z tylu, czy tez slabo krecacego sie wentylatora chlodnicy, wariactw predkosciomierza przy hamowaniu, dziwnych uslizgow skrzyni przy jezdzie w korkach, itp, itd...
Ma ktos z Towarzystwa jakis pomysl?
Jarek
_________________ Obecnie: W140 S350 1995, Audi A6 C6 3,2 Dawniej:123 240D 1982, 123 200 1979, 123 240D 1981, 123 230TE 1982, Volvo 340 DL Variomatic, Volvo 760 2,3T, W163 3.2 W168 1.6, Volvo V70 1998, Lexus LS400 1995
|