Witek pisze:
mam na bagnecie dwie kreski, ale zmiany poziomu jakie występują na chodzącym rozgrzanym silniku sa tak duże że sprawdzanie oleju wygląda jak zabawa w kotka i myszke.
1. muszisz być cierpliwy
2. odpalić auto, niech się rozgrzeje ponad 50 stopni, nie musisz wrzucać biegów itp.
3. otwierasz maskę, wyciągasz bagnet i patrzysz, jeżeli jest nieczytelny to wycierasz i wkładasz jeszcze raz, zwróć uwagę żeby zawsze wkładać go do końca
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
, wyciągasz i patrzysz, u mnie w SEC jest tak, że z jednej strony bagnetu jest nieczytelny bo pompa rzuca olejem, ale z drugiej strony jest wyraźny poziom oleju i to wszystko, może się okazać że trzeba kilka razy go wkładać.
Proszę nie doszukiwać się podtekstów w moich wywodach!
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)