MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 11:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 1:26 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Nowy akumulator 95Ah i odpala przy pierwszym grzaniu świec bez problemu.
Dodaję gazu przy odpalaniu (niewiele - tylko na czas kręcenia rozrusznikiem)
żeby było mu trochę łatwiej bo kompresja na jednym tłoku jest
remontowa - 16barów!

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 6:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Hmmm widze ze u Was wyglada to o wiele rozowiej niz u mnie - wobec tego pytanie - co moze powodowac ze musze dlugo krecic zeby zaskoczyl przy niskich temperaturach biorac pod uwage ze akumulator mam 92Ah i jest w miare nowy, tulejki w rozruszniku byly niedawno wymieniane, uzywany olej to 15W40, paliwo jest z BP nie jakiejs stacji pod chmurka, odpalanie na cieplym jest bezproblemowe - w sumie do temperatury -7, -8 tez odpalal bez jekniecia po dwoch zagrzaniach wiec... Moze po prostu przy -16 tak ma byc nie wiem poradzcie cos...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 8:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:32 am
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Witam.
Test sprawnosci za mna... [zlosnik]
Niewierzylem ze odpali, bo od 18.00-6.00 rano stal na tym mrozie kiedy bylem w pracy i rano zaskoczenie, odpalil od lekkiego dodania gazu :) A ja nawet niewiem ile ten silnik ma przebiegu... ;)

_________________
W123 200D 84'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 10:22 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
nie wiem, jaka jest dzis temperatura w Warszawie, ale moj po postoju pod chmurka od godziny 18 w niedziele, nie odpalil dzis rano [szalone]. Akumulator mam nowy, kupiony w niedziele wlasnie. Krecil nawet ladnie, probowal gadac, ale ostatecznie nie zagadal. Zrzucam to jednak na 'tak piekne okolicznosci przyrody'. Stanowczo zadam wiosny!

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 11:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 03, 2004 2:27 pm
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Znam ten ból :( Od soboty wieczór stoi biedaczysko i już chyba przemarzł. Nowiutki Moll nie dał rady go rozkręcić, właśnie próbowałem. Po czterech próbach odpuściłem, czekam na wiosnę [oczko]

_________________
Ex:
W115 220D 1976r.
W123 240D 1978r.
Obecnie: Oldsmobile Cutlass 1980r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 1:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
michau pisze:
nie wiem, jaka jest dzis temperatura w Warszawie, ale moj po postoju pod chmurka od godziny 18 w niedziele, nie odpalil dzis rano [szalone]. Akumulator mam nowy, kupiony w niedziele wlasnie. Krecil nawet ladnie, probowal gadac, ale ostatecznie nie zagadal. Zrzucam to jednak na 'tak piekne okolicznosci przyrody'. Stanowczo zadam wiosny!


Pocieszę Cie... moją MB też za wcześnie pochwaliłem :(
Nie mam pojęcia ile stopni było w nocy, MB stała wczoraj od 19
do 12:30 dziś i naprawdę ledwo co odpaliła :(

Grzałem świece chyba z 4 razy i tak to nie pomagło.
Za 4 razem powiedziałem, że nie odpuszczę i kręciłem chyba z 8-10 sekund!! oczywiście trzmając trochę wciśnięty gaz.
Coraz szybciej, szybciej i załapała...

Trochę mi było jej szkoda no i oczywiście akumulatora.
Chyba rozrusznik jest trochę zmęczony bo kręcił średnio...

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 1:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 15, 2004 8:12 pm
Posty: 59
Lokalizacja: z okolicy Brodnicy
az sie pochwale. autko pod chmurka, jak wychodzilem uruchamiac to bylo cos kolo -13, dwa razy grzanie, dwa obroty i bylo kle kle kle

_________________
123 240D 79r zielony
123 240D 80r zielony inaczej


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 2:06 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
MercBeginner pisze:
Trochę mi było jej szkoda no i oczywiście akumulatora. Chyba rozrusznik jest trochę zmęczony bo kręcił średnio...


Duze opory (luzy, gesty olej itd), na to nawet nowy rozrusznik niestety nie pomoze. Caly problem polega, aby diesla rozkrecic do 400-450 obr/ min (samozaplon). Skoro przy takich mrozach pali Ci po 10 sek krecenia to z Twoim motorkiem nie jest tak zle [oczko]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 2:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
laudan pisze:
MercBeginner pisze:
Trochę mi było jej szkoda no i oczywiście akumulatora. Chyba rozrusznik jest trochę zmęczony bo kręcił średnio...


Duze opory (luzy, gesty olej itd), na to nawet nowy rozrusznik niestety nie pomoze. Caly problem polega, aby diesla rozkrecic do 400-450 obr/ min (samozaplon). Skoro przy takich mrozach pali Ci po 10 sek krecenia to z Twoim motorkiem nie jest tak zle [oczko]


To z tego zdania mam wnioskowac, ze moj prawie w idealnym stanie ? [oczko] [zlosnik]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 2:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 25, 2004 5:36 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wrocław - Szkocja
Mój wczoraj stał cały dzień i całą noc bo niechciał zapalić, podładowałem
akumulator i odpalił jak nówka, niewiem jaka temperatura była ale olej 15w40 był taki gęsty że nawet z bagnetu nie chciał kapać.

_________________
W123 240D 81 - sprzedany ale nadal w rodzinie
W123 230TE 86 automat - wersja brytyjska - sprzedany czlonkowi klubu http://www.mercedes-benz-club.co.uk/
Renault megane 98 - wersja UK /sluzbowy/


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 5:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
W poniedzialek o 6 bylo u mnie -12. Miska stala od piatku, 16.00 do poniedzialku.

Zlekniony zszedlem 30 min wczesniej, coby na MPK zdazyc (jakby co)
2 grzania i jakies 3-4 sekundy krecenia i klekota. Niestety gaz reczny urwany i trza troszke pedala potrzymac. Jeszcze tylko termostat wymienie coby szybciej temperatury nabierala.

Kochana Niedzwiedzica. Daje rade.

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 5:52 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
WeebShut pisze:
laudan pisze:
MercBeginner pisze:
Trochę mi było jej szkoda no i oczywiście akumulatora. Chyba rozrusznik jest trochę zmęczony bo kręcił średnio...


Duze opory (luzy, gesty olej itd), na to nawet nowy rozrusznik niestety nie pomoze. Caly problem polega, aby diesla rozkrecic do 400-450 obr/ min (samozaplon). Skoro przy takich mrozach pali Ci po 10 sek krecenia to z Twoim motorkiem nie jest tak zle [oczko]


To z tego zdania mam wnioskowac, ze moj prawie w idealnym stanie ? [oczko] [zlosnik]


Wiesz co dziwne to jest bo w nocy z niedzieli na poniedziałek też było -13
a odpalił bez najmniejszego problemu!!! Nie wiem może to kwestia tego że
takie temperatury utrzymują się już dłuższy czas... dziwne.

Różnica miedzy -13 a -14 była kolosalna. no problem i 4x hardcore!

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 5:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
MercBeginner pisze:
WeebShut pisze:
laudan pisze:
MercBeginner pisze:
Trochę mi było jej szkoda no i oczywiście akumulatora. Chyba rozrusznik jest trochę zmęczony bo kręcił średnio...


Duze opory (luzy, gesty olej itd), na to nawet nowy rozrusznik niestety nie pomoze. Caly problem polega, aby diesla rozkrecic do 400-450 obr/ min (samozaplon). Skoro przy takich mrozach pali Ci po 10 sek krecenia to z Twoim motorkiem nie jest tak zle [oczko]


To z tego zdania mam wnioskowac, ze moj prawie w idealnym stanie ? [oczko] [zlosnik]


Wiesz co dziwne to jest bo w nocy z niedzieli na poniedziałek też było -13
a odpalił bez najmniejszego problemu!!! Nie wiem może to kwestia tego że
takie temperatury utrzymują się już dłuższy czas... dziwne.

Różnica miedzy -13 a -14 była kolosalna. no problem i 4x hardcore!


Powiem Ci szczerze, ze nie wiem od czego to zalezy. W kazdym badz razie zawsze dbam o jedna rzecz o ktorej juz byla kiedys mowa. Nigdy nie mam rezerwy w zimie, ani tym bardziej przy mrozach.

Reszta jak o kazdej porze roku bez zmian :)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 6:42 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
WeebShut pisze:
To z tego zdania mam wnioskowac, ze moj prawie w idealnym stanie ? [oczko] [zlosnik]


A jak samochod ma 4 kola to tez ideal [zlosnik] ? Buczy i warczy, a o to w tym chodzi, zeby nie chodzic na wlasnych nogach ;)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 08, 2005 9:13 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
A próbowaliście nalać depresator? Tylko jakiś taki lepsiejszy.

Przed regulacją zaworów i z mizerną baterią pomagał mi bardzo, tzn różnica w czasie potrzebnym do rozkręcenia się, jak to nazwał ładnie Laudan - była wyraźna.

Kartofla na olej nawet nie ruszam, za to 124 zapala po zgaśnięciu kontrolki. Ma wstawiony mały, kilkuletni akumulator firmy mniej więcej POWER STARTER 2000 i zalany jest LOTOSEM w najtańszym wydaniu.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl