MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 8:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 12:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
Bukol pisze:
O czym my mówimy? Czy to kiedyś było forum skupiające miłośników klasyków, czy tylko mi się tak wydaje?


Wydaje mi się iż jest to Hyde Park [zlosnik] – a więc - … "Róbta co chceta" ... Tematyka dowolna, nie koniecznie związana z MB, a nawet motoryzacją….”


A o czy mówimy? O MB CLS - o nim właśnie mówimy [zlosnik] – o współczesnym klasyku MB :).


Bukol pisze:
A co do CLS'a - jest taki, jak cała współczesna motoryzacja: szpanerski i krzykliwy.


Cóż – ja uważam dokładnie odwrotnie [zlosnik] . Jest dostojny i elegancki a jednocześnie z nutką sportowej drapieżności i charakteru. Ma swój styl i wprost emanuje z niego drzemiąca w nim moc. Jest współczesnym samochodem z duszą, – czego do tej pory (moim zdaniem) brakowało najnowszym modelom MB. Jest (jak dla mnie) takim współczesnym klasykiem MB.

Mnie się bardzo podoba. :)

Pozdrawiam :) S1


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 2:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
Witka,
Samsung1, uwazaj bo tu mozna sie doigrac ;-)))

CLS jak obecne pomysly i styljest calkiem ostry. Niestety wspolczesny i inny niz 114/115 czy w123 :-)) Jednak juz za 20-30 lat bedzie klasykiem. Malo pordzewialym bo plastiku tam wiele.

Pozdro

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 2:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
qzyn pisze:
Witka,
Samsung1, uwazaj bo tu mozna sie doigrac ;-)))

CLS jak obecne pomysly i styljest calkiem ostry. Niestety wspolczesny i inny niz 114/115 czy w123 :-)) Jednak juz za 20-30 lat bedzie klasykiem. Malo pordzewialym bo plastiku tam wiele.

Pozdro



Witka, :)

Przecież grzecznie zacytowałem tylko opis zasad na HP ze strony głównej forum :roll: [zlosnik]

A o CLS też myslę że jest ostry :) [zlosnik]


pozdrawiam [zlosnikz] - S1


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 5:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
******************************************************************************************


Kiedyś Janis Joplin śpiewała „Hej Mercedesa niech ześle mi Bóg" i motyw tej piosenki stał się mottem premiery CLS w Polsce


Wyznaczanie trendów w przemyśle samochodowy poprzez tworzenie nowych koncepcji pojazdów to część filozofii firmy Mercedes-Benz. W swej 120-letniej historii marka ze Stuttgartu była i jest pionierem w dziedzinie techniki, koncepcji i designu.


Klasa CLS jest kontynuacją całego szeregu niezwykłych, wyznaczających przyszłość koncepcji samochodów osobowych: Dzięki temu atrakcyjnemu czterodrzwiowemu pojazdowi Mercedes-Benz jest znów o jedną generację do przodu - generację coupé.

CLS - sportowe, czterodrzwiowe Coupe: kolejny trend kreowany przez Mercedesa-Benz


Mercedes CLS poza fascynującą stylistyką ma wiele innowacji technicznych: wraz z nowymi silnikami przeznaczonymi do modelu, Mercedes wprowadza - jako pierwszy w świecie do seryjnie produkowanego auta - automatyczną skrzynię siedmiobiegową 7G-Tronic. Dla wersji AMG przeznaczona będzie 5-stopniowa automatyczna skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT.

Mercedes CLS mierzy 4,9 m długości, 1,87 m szerokości, 1,4 m wysokości, a rozstaw osi to 2,85 m. Spore rozmiary wprost przekładają się obszerność kabiny - ilość miejsca w środku jest na poziomie limuzyny. Jest oferowany jest w trzech wariantach: CLS 350 z silnikiem o pojemności 3,5l i mocy 272 KM, CLS 500 z silnikiem o mocy 306 KM i przyspieszeniem do 100 km/h w 6,1s, a także wersja CLS 55 AMG, która do 100 km/h rozpędza się w czasie 4,7s.



Tyle opis (za MB Polska).





A teraz kilka fotek tego „brzydactwa” – tylko kilka - by nikogo nie urazić widokiem tej „paskudy” :) :



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czy naprawdę mozna pomylić go z alfą? (jak ktoś tutaj postulował)



Przypominam że auto to można już kupić za 60 tys USD! – co przy obecnym kursie USD/PLN jest ceną wyjątkowo atrakcyjną – jak na samochód tej klasy. W tej cenie w Polsce w salonie jest np. terenowe KIA.


Pozdrawiam – S1


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 6:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Samsung1 pisze:
******************************************************************************************
Czy naprawdę mozna pomylić go z alfą? (jak ktoś tutaj postulował)

Możliwe że można, ale przede wszystkim chodzi o to, że w linii nadwozia zanikają pewne atrybuty które sprawiały, że każde dziecko na pierwszy rzut oka widziało, że Mercedes to Mercedes. A teraz jest 607 z przednimi światłami od Citroena C4 [względnie C5 2. serii], i tylnymi światłami od Mondeo. Za 30 lat CLS na tle samochodów rocznika 2035 pewnie będzie się prezentował jako wyjątkowo dostojny klasyk, ale obecnie, jest po prostu nowym autem o zadbanej linii.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 6:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
wiecie co mi by sie podobał o 200% lepiej jak by zrobili taki myk ze nie było by klamek w tylnych drzwiach!!!! wtedy wygladał by naprawde jak coupe! takie cos jest chyba w Alfie Romeo :lol: chyba 156 klamki z tylu sa sprytnie zamontowane w drzwiach koło małego okienka i ich nie widac na pierwszy żut oka.Wtedy było by super-A wnetrze ma naprawde super.!Poza tym nie marudzcie prosze ze nie ładny bo jak by robili ciagle MB z metalowymi zderzakami i tak jak 20 lat temu to wasze obecne 123 czy 115 nie były by klasykami tylko juz by były na złomie -jak by mozna takie same klasyczne MB kupic nowe w salonie! :lol:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 6:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
TrickyKid pisze:
Samsung1 pisze:
******************************************************************************************
Czy naprawdę mozna pomylić go z alfą? (jak ktoś tutaj postulował)

Możliwe że można, ale przede wszystkim chodzi o to, że w linii nadwozia zanikają pewne atrybuty które sprawiały, że każde dziecko na pierwszy rzut oka widziało, że Mercedes to Mercedes. A teraz jest 607 z przednimi światłami od Citroena C4 [względnie C5 2. serii], i tylnymi światłami od Mondeo. Za 30 lat CLS na tle samochodów rocznika 2035 pewnie będzie się prezentował jako wyjątkowo dostojny klasyk, ale obecnie, jest po prostu nowym autem o zadbanej linii.



Ciekawe ilu „expertów” 30 lat temu w ten sposób określało 115-kę? Ile było wtedy głosów i jakiej krytyki? Sądzę że także nie mało.

Cóż ja uważam, że CLS jest po prostu piękny i zgadzam się z me:how (mam nadzieję, że nie poczuje się on tym razem zażenowany):



(me: how) pisze:
Live jest przepiękny. I to w ruchu miejskim, a nie w salonie, gdzie wygląda jak mebel. Inne, obok przejeżdżające auta wyglądają po prostu śmiesznie i proletariacko.





Pozdrawiam – S1






p/s Ciekawe czy niektórzy z tych co tak na niego wybrzydzają nie zmieniliby zdania gdyby mogli po prostu wejść i go kupić (i nie było by to żadna sensacja dla ich budżetu). To takie spostrzeżenie na marginesie i zapytanie oczywiście teoretyczne – bez żadnych podtekstów. Często ludzie, bowiem szczególnie żarliwie krytykują dobra dla nich niedostępne – to takie spostrzeżenie historyczne. Mnie niestety nie jest na niego stać - a to wielka szkoda - gdyż w przeciwnym wypadku kupiłbym go natychmiast - jest po prostu wspaniały.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 8:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Samsung1 pisze:
p/s Ciekawe czy niektórzy z tych co tak na niego wybrzydzają nie zmieniliby zdania gdyby mogli po prostu wejść i go kupić (i nie było by to żadna sensacja dla ich budżetu). To takie spostrzeżenie na marginesie i zapytanie oczywiście teoretyczne – bez żadnych podtekstów. Często ludzie, bowiem szczególnie żarliwie krytykują dobra dla nich niedostępne – to takie spostrzeżenie historyczne. Mnie niestety nie jest na niego stać - a to wielka szkoda - gdyż w przeciwnym wypadku kupiłbym go natychmiast - jest po prostu wspaniały.

Gdyby mnie było stać na takie auto [co by musiało wiązać się z tym, że mam w garażu już 3-4 wymarzone klasyki, i odpowiednio dużo luźne środki na nowe auto], decyzję zakupową podjąłbym na podstawie zebranych informacji i przeprowadzonych jazd testowych samochodów różnych marek w tym segmencie. Kupując auto w USA za 60K$ naprawdę jest w czym wybierać.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 8:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
TrickyKid pisze:
Kupując auto w USA za 60K$ naprawdę jest w czym wybierać.




TrickyKid pisze:
Krajobraz amerykańskich ulic zalanych tamtejszą motoryzacją jest piekielnie monotonny i dla mnie nieatrakcyjny.



:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


S1


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 9:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Samsung1 pisze:
TrickyKid pisze:
Kupując auto w USA za 60K$ naprawdę jest w czym wybierać.


TrickyKid pisze:
Krajobraz amerykańskich ulic zalanych tamtejszą motoryzacją jest piekielnie monotonny i dla mnie nieatrakcyjny.


:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
S1


...dlatego, że auta europejskie [do których ograniczałbym swój wybór] to w USA naprawdę niewielka część tego co jeździ po ulicach. Przeciętny Smith, czy inny Johnson kupuje SUVa lub Minivana, lub jeśli jest tradycjonalistą - coś tłustego i amerykańskiego. Młodzi kupują Civici, Accordy, lub jeśli mają więcej pieniędzy - Infiniti lub Lexusa. Pytam - skąd taka niechęć do Mercedesów, Audi, BMW, Volvo, Jaguara? "Volvo i Jaguar, to zbyt snobistyczne i pretensjonalne, nie jestem prawnikiem ani chirurgiem. A reszta? MB, BMW, Audi? Po co mi takie szybkie auto?" Takie były rozmowy, i to nie z jedną osobą, ale z wieloma, ponieważ ludzie u których mieszkałem prowadzili dość wystawny "dom otwarty" Co weekend garden-party lub impreza w domu, i miałem okazję poznać ludzi których napewno stać byłoby na praktycznie każdy nowy model z puli seryjnych samochodów.
W Europie, także zresztą w Polsce, spotkasz samochody przeróżnych narodowości, w tym także amerykańskie, japońskie, koreańskie i niemieckie. W USA spotkasz TYLKO amerykańskie, japońskie koreańskie i niemieckie, ze zdecydowaną mniejszością niemieckich. Francuskich niet [poza 505 i R21, ale to folklor], hiszpańskich niet, włoskich [poza rzadkimi Ferrari, Maserati i Lambo] niet, angielskich [poza rzadkimi Jaguarami] niet, a prawie wszystko co jeździ jest NOWE. Większość motoryzacji na ulicach to auta nieprzekraczające 3 lat. Bardzo ogranicza to różnorodność motoryzacyjnego krajobrazu.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 9:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
Moim zdaniem Mercedes wypuścił bardzo udane auto, oraz stworzył "przy okazji" nową klasę samochodów (4-ro drzwiowe coupe). Choćby z tego powodu jestem pełen uznania. A jeżeli chodzi o subiektywne odczucia to uważam że CLS jest jednym z najładniejszych aut powstałych ostatnio (chyba żadne inne auto nie zwróciło w tym stopniu mojej uwagi) i nie uważam żeby był jaką kolwiek ujmą dla Mercedesa (według mnie jest dokładnie na odwrót :) ).

P.S. Amerykańska motoryzacja jest ostatnią, w której szukałbym monotonności, ale może to tylko moje zdanie ... :roll:

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91
BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 10:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Bader pisze:
oraz stworzył "przy okazji" nową klasę samochodów (4-ro drzwiowe coupe).


Ja bardzo szanuję markę MB (zwłaszcza ich osiągnięcia z czasów kiedy produkowali samochody ;) ), ale proszę, trzymajmy się faktów - to nie jest pierwszy taki wypust.

Bader: Nowy awaterek? Jak rozumiem też z Twojej 126?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 10:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
TrickyKid pisze:
... w USA …Przeciętny Smith, czy inny Johnson kupuje SUVa lub Minivana, lub jeśli jest tradycjonalistą - coś tłustego i amerykańskiego. Pytam - skąd taka niechęć do Mercedesów, Audi, BMW,...



TrickyKid pisze:
Niestety od jakiegoś czasu rynek amerykański bierze tyle Mercedesów, BMW i Porsche, że nowe modele są projektowane ze sporym uwzględnieniem bezguścia ludu spod gwieździstej flagi.


:roll: :roll: :roll:


S1


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 10:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
Wookee pisze:
Bader pisze:
oraz stworzył "przy okazji" nową klasę samochodów (4-ro drzwiowe coupe).


Ja bardzo szanuję markę MB (zwłaszcza ich osiągnięcia z czasów kiedy produkowali samochody ;) ), ale proszę, trzymajmy się faktów - to nie jest pierwszy taki wypust.


:) [ok]

Ocet pisze:
No w zasadzie fajne... Ale drazni mnie w ostatniej reklamie, ze CLS jest pierwszym na swiecie czterodrzwiowym qp... A Rower P4? Tyle smiechu z tego bylo, a ludzie nie pamietaja... I nawet sprawdzic sie nie chce...


S1


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 19, 2005 10:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
Bader pisze:
Moim zdaniem Mercedes wypuścił bardzo udane auto, ......... uważam że CLS jest jednym z najładniejszych aut powstałych ostatnio (chyba żadne inne auto nie zwróciło w tym stopniu mojej uwagi) i nie uważam żeby był jaką kolwiek ujmą dla Mercedesa (według mnie jest dokładnie na odwrót :) ).

P.S. Amerykańska motoryzacja jest ostatnią, w której szukałbym monotonności, ale może to tylko moje zdanie ... :roll:


:) [ok]


S1


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl