Posprawdzaj uklad podcisnieniowy. Tam jest bardzo duzo rurek rureczek , i wszystkie musza byc podlaczone. Moze tez niektore sparcialy. Zdejmij filtr powietrza z obudowa , wez latarke i dokladnie posprawdzaj wszystkie rurki ,czy sa na swoim miejscu.Obejrzyj tez gume pod rozdzielaczem/przeplywomierzem. Czesto jest tak ze jak jakas rurka spadnie, to auto ma nierowne obroty. Jak juz zdejmiesz filtr ,obejrzyj rowniez klape przeplywomierza (powina byc prosta i chodzic bez zaciec)
Sprawdz/wymien rowniez swiece i kable oraz kopulke.
Najlepsze kable WN z rdzeniem miedzianym .
Silikony maja dosc duza opornosc.
Jak auto odpalasz w nizszych temperaturach, to z rury moze wyleciec sadza ze skroplona woda ( wyglada jak olej)
P.S No i sprawdz koniecznie ten 7 cylinder
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)