Podłączę się do tematu, bo nie jestem w pełni usatysfakcjonowany działaniem automatycznej klimki. Nie działa bowiem regulacja temperatury, a jeśli działa to z wielkim opóźnieniem tzn. jak ustawie grzanie na powiedzmy 20 stopni to grzeje jak wściekły, poczym leci całkiem zimne powietrze i po jakimś czasie z powrotem upał. Takie hartowanie jest podobno dobre, podnosi odporność organizmu na infekcje "i w ogóle", ale... nie sprawia jakiejś większej przyjemności podczas jazdy.
Idąc za tropem niniejszego wątku sprawdziłem czujnik temperatury w podsufitce, oporność w zależności od temperatury jest OK.
Było sporo kurzu w kratce czujnika, co z pewnością nie było korzystne dla odczytów czujnika temperatury, ale przy okazji pomyślałem żeby sprawdzić działanie pompki doprowadzającej powietrze do czujnika.
Włączyłem ogrzewanie i... NIC. Tu dochodzę do pytania - czy "podmuch" powietrza jest na tyle intensywny, że da sie go wyczuć na wylocie rurki w podsufitce? W jakich okolicznościach działa pompka? Czasowo, czy non-stop? Chciałbym sprawdzić, czy działa zanim zacznę pruć tapicerkę by się do niej dostać
Z góry dziękuję za odpowiedź.
PS. Idzie jakoś zdobyć tą instrukcję, którą się posługujesz Mor?
Kiedyś znalazłem ją w internecie i zdążyłem jedynie ściągnąć kilkadziesiąt stron o diagnozowaniu k-jetronika i stronka zniknęła
A to bardzo pożyteczna instrukcja bo prowadzi po sznurku, bez niej diagnozowanie usterek to błądzenie we mgle
Pozdrawiam, Damian.