MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 1:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 8:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Jestem po pomiarze ciśnienia sprężania.
Mechanik zbadał ciśnienie na trzech cylindrach: na pierwszym wskazówka nie drgnęła, na drugim i trzecim ciśnienie na poziomie 4-5 atmosfer... Przed remontem na każdym cylindrze było 20-24 atmosfery.
Zostało rzucone hasło, że skończyły się pierścienie. Podobno jest możliwe, że zwiększona kompresja spowodowana planowaniem głowicy mogła "zjeść" pierścienie. Dlatego z każdym dniem mógł odpalać gorzej. Duże przedmuchy podobno mają to potwierdzać.

Proszę o ustosunkowanie się do tego.

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 8:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Jasne, wydechu czasem nie zjadlo przy okazji?? Probe olejowa zrobili? Przy 3 cylindrach bez kompresji nie powinien nawet odpalic. Imho remont glowicy zostal zle przeprowadzony.

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 8:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Tak,tak,po planowaniu głowicy kompresja zjadła pierścienie,nie daj się czarować,poprostu nie podocierali zaworów po planowaniu głowicy.

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 9:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw maja 16, 2002 11:55 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Konin
RaV22 pisze:
Przydało by się czyszczenie baku, sporo w nim syfu. Długo trwa taka operacja? Jaki koszt?

Samo czyszczenie zbiornika paliwa nie wiem ile dokładnie trwa, ale myślę, że to około 30 minut. Testowaliśmy moje auta i czyszczenie całego układu paliwowego (bez zbiornika) trwało około 30 minut + podpięcie i odpięcie sprzętu.
Koszty? Hm... w poniedziałek będziemy wyceniać nowe usługi. Ale możemy się umówić na totalną promocję i wyczyścić Ci wszystko co się da za zupełną darmochę, ale w zamian za opinię na forum. I pod jednym warunkiem! Opinia ma być zupełnie szczera. Jeżeli wchodzisz w temat, napisz do mnie na PW żeby się umówić.

Żeby nie robić OT proponuję koledze qoompel, jak już się upora ze sprzętem czyszczenie układu wtryskowego, pompy, wtryskiwaczy itp również za zupełną darmochę! Również proszę o kontakt na PW. <br>Dodano po 13 minutach.:<br>
stanski61 pisze:
Tak,tak,po planowaniu głowicy kompresja zjadła pierścienie,nie daj się czarować,poprostu nie podocierali zaworów po planowaniu głowicy.

Zgadzam się z tym. Pierwsze słyszę, żeby kompresja mogła "zjeść" pierścienie. Chore to jakieś......
Myślę też (jak blackmilk), że może być kilka rzeczy, mogą być też oczywiście pierścienie, ale argument, że zjadła je kompresja jest chory. Jednym z czynników wpływających na złą pracę silnika (i to chyba najważniejszym) może być sam mechanik.

_________________
Pozdrawiam
Maciej

MB W114 280 74 r. Milka
Ford Transit MK2 84 r. Oldskool

Kosmetyki samochodowe CarChem
fb/CarChemPolska
Akcesoria do pielęgnacji samochodów egge.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 04, 2009 3:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
qoompel pisze:
Podobno jest możliwe, że zwiększona kompresja spowodowana planowaniem głowicy mogła "zjeść" pierścienie.

przy zrobieniu samej głowicy zdarza się że pierścienie zaczynają pompować olej -i po prostu spalał by więcej oleju i miałby nico powiększone przedmuchy. Ale przedmuchy znaczne i tak słaba kompresja nie ma nic wspólnego z tym że zrobiono samą głowicę. Coś Panowie popsuli...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl