[img]
[img]http://img120.imageshack.us/img120/4481/02032009808.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 48 sekundach.:<br> [img]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/9729/02032009811.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 49 sekundach.:<br> [img]
[img]http://img7.imageshack.us/img7/9954/03032009827.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 1 minutach.:<br> witajcie gwiazdy –co tak wszyscy pochowani? Zero komentarzy itp. – dobra co nowego, wiadomości dobre i złe silnik zamontowany i odpalony udało się upchać wszystko bez przeróbki przodu ale to tylko na razie, bo weszła chłodnica wody i klimy ,ale nie interkuler ,wiedz mam zamiast interkulera połączone rury na razie, nie wiem jakie tego będą skutki uboczne czy da się tak jeździć czy nie, jak nie, to pomyślę nad interkulerem zamocowanym pod zderzakiem z jakimś wlotem nakierowanym ,problemem na dzień dzisiejszy jest brak mocy (chyba) związanym z podciśnieniem tak twierdzę bo nawet pedał hamulca mam twardy i kiepskie hamulce z tego powodu, lub to ze nie ma ciśnienia podawanego z turbiny wąż nie puchnie po dodaniu gazu lub same sterowanie podciśnieniem, objawy są takie ze auto jedzie ale kiepsko czyli 1-2,3 bieg jako tako, 4-5bieg brak mocy jest już bardzo wyraźny ,myślę ze auto chodzi jak zwykły diesel bez turba więc na pierwszych biegach nic sobie wiele nie robi z tej budy bo ma na tyle mocy aby jechać, ale na wyższych biegach to już klapa np. przy 80km/godz nie chcę się zbierać do przodu ,faktem jest że nie mam kontroli nad obrotami bo obrotomierz jeszcze nie podłączony, ale na pierwszych biegach czuję i słyszę ze jakoś wkręca się na obroty ok. 4-5tyś obr/minutę , natomiast czym większy biegach to ma problemy .Elektryk będzie wzywany bo trzeba co nieco sprawdzić i podłączyć nawet temperatury jeszcze nie mam, chodzi tylko licznik i wskaźnik paliwa , no i wskazane podłączenie pod diagnozę może tam coś odczytamy , próbowałem różne rzeczy z wężami od podciśnienia ale bez rezultatu jest tam jakiś zaworek zwrotny ale jest sprawny ,wpinałem go w rożne miejsca bliżej serva hamulcowego ,potem bliżej vaku-pompy ale bez zmian ,nadmienię ze pompa chodzi i robi ciśnienie nie wiem czy odpowiednie ale jest , kumpel ma na dniach przywieść jakiś miernik aby to sprawdzić . Tak czy tak pompy Vacu są raczej te same w obu silnikach przynajmniej na wygląd, możliwe że ABS ma coś tu do powiedzenia bo pompa hamulcowa jest przecież połączona przewodami z pompą ABS ale z tego co wiem nawet jak zdarzy nam się przerwać przewód (kabel)np. przy kole od ABS to nie mamy drogi hamowania przerywanej ale ogólnie hamulec jest. Interkuler właściwie chłodzi powietrze które idzie do cylindrów ale może działa również jako dławik? a może ten zrobiony kolektor nie ma odpowiedniej pojemności , na słuch przy dodaniu gazu tak jak by było słychać turbinę ale na wężach nie czuć ciśnienia ,sam już nie więc poczekam na diagnozę – co myślicie zobaczcie na film ;
http://www.youtube.com/watch?v=Zfac6jWGTKk