Postępów brak stoję w tym samym miejscu i zastanawiam się co tu zrobić - auto się grzeje przy większej prędkości i koniec. Mogę spróbować założyć większą chłodnicę wody ale nie wydaje mi się ze to cos pomoże ,wina leży w szynie CAN pisałem o tym w ostatnim poście . Nie jestem całkiem pewny ale zauważyłem że jak jest jeszcze zimny (coś jak ssanie) to ma o wiele długie pierwszy biegi i o wiele większą moc , tak jakby się potwierdzało że wówczas ma inny skład mieszanki . Mam licznik z e-klasy i pewne wskazówki że sygnał prędkości leci z prawego koła ABS w okularze ,w sprinterze też jest ABS ale sygnał prędkości jest z skrzyni biegów i nie leci po CAN brak tylko dobrego elektronika który by chciał spróbować cos z tym zrobić aby dostarczyć modułowi sterującemu silnikiem, prędkość auta ,może nawet nie musiała by to być rzeczywista prędkość
Tutaj np. zainstalowano taki silnik w ciemnej 190-ce i nie wiem jak sobie z tym poradzono
http://www.youtube.com/watch?v=iWCmfpFO ... re=related
Tu np. jakies forum ale po angielsku więc nie czaję tego języka
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 39edb820cd
a tu ciekawa sprawa chyba ktoś założył pompę do tego silnika z 6-cylinder z 124-ki ???
http://www.youtube.com/watch?v=XgtNtHWSOc4