psinthos pisze:
BTW, jak widac po wskazaniach ekonomizera, uklad zasysal gdzies 'lewe' powietrze...
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
Widac tez kierownice w stylu gangsta nigga.

Moze poprostu zla regulacja, tez tak mialem jeszcze do soboty.
kielbik pisze:
w sumie wszystko chodzi jak powinno z tym, ze nie do konca: cisnienie oleju spada po osiagnieciu normalnej temperatury pracy (ok. 90 st C) prawie do 0.
(...)
a u gory cos jeszcze od czasu do czasu grzechocze (jakby lancuch rorzadu o napinacz lub slizgacz).
Obstawiam zawor przelewowy pompy, pewnie sie przytarl i jest w pozycji otwartej (wbrew pozorom to nie jest az tak rzadka usterka), grzechotanie jest nastepstwem niskiego cisnienia zarowno napinacz lancucha jak i hydraulika rozrzadu potrzebuje cisnienia oleju. Powinien byc do tego dostep bez zbytniego rozbierania elementow silnika ale szczerze mowiac jakos nie moge teraz sobie zobrazowac gdzie w M103 ten zawor sie znajduje, zazwyczaj okolice filtra lub pompy.