MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 7:01 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sty 23, 2007 1:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam.

FreQ pisze:
PO pierwsze - dlaczego robisz ten remont. COs stuka puka czy co ????

Dalej bede pisal po odpowiedzi

[zlosnik]


http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight=


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 23, 2007 3:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Witam! Tak jak wskazał Żeluś :lol: powód remontu wału podałem w tym wątku http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight= i doszedłem w końcu do wniosku, że wina leży po stronie przeniesienia napędu - a konkretnie wału napędowego. Jak tam Żeluś w waszy aucie - skończyły się problemy? POZDRAWIAM [smiech]

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 23, 2007 4:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Thx . Gdzies czytalem ten post juz [zlosnik]
PO pierwsze to najlepiej wejsc do kanalu i wszystko looknac co i jak. Chodzi tu mi o chociazby jakies pekniecia na przegubie badz inne nienaturalne deformacje.

PO drugie to ten gosc z allegro ''krzeysieq'' czy jakos tak (od praegobow) jest w 100% pozadny i jak chcesz od niego brac to smialo . NAprawde polecam tego goscia, kupowlem u niego juz cos niecos (dobre ceny ma)

PO trzecie to w epc chyhyba nawet te dwa przeguby wystepuja jako przedni i tylny wiec to ma chyba znaczenie.

Obrazek

czy sie da w domowych warunkach. Spoko ze tak a szczegolnie jak sie ma kanal. JAkbys to robil to radze wymontowac caly wal. Szybciej pojdzie anizeli dziubdzianie w kanale po troszekeczku.

ODnosnie demontazu. JEst prosty najpierw blache od kata odkrecasz pozniej podpore srodkowa, a na koncu przeguby od skrzyni i mostu. MOe sie czasami tak trafic ze cz by uzyc jakiegosc 200 kg mlotka [zlosnik] . Zartuje, chodzi mi o te tulejki co sa w przegubie czasami je cza popodwarzac przy wymianie bo moga ciasno siedziec w ''walku'' od skrzyni i od mostu.
Obrazek
PRzy wymianie podpory srodkowej musisz wal rozkrecic i zbic lozysko z guma i obejma, pozniej tylko nasadzic nowe.
PRzy skrecaniu walu cza pamietac aby waly skrecic tak jak byly (sa tam na tylnymej czesci i przedniej takie znaczniki- na przedniej kreska, tylna-dwie kreski) wszystko to sie znajduje w okolicahc podpory srodkowej (na krzyzaku i kolo nakretki walu).

Z ksiazki "'''''montaz jest prawidlowy ,jezeli nadlewy w postaci strzalek na tlumiku drgan wskazuje nadlewy na zlaczu trojramiennym''''''

Pamietaj aby wal skrecic (srodkowa nakretka) jak bedzie przykrecony do szkrzynii i mostu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Daje tez foto na fotosika http://maraian.fotosik.pl/albumy/119161.html
Zyczej miles wymiany.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 23, 2007 4:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Wielkie dzięki za tak wyczerpującą i profesjonalną odpowiedz [zlosnikz] Jestem pod wrażeniem. Naprawdę pomogłeś mi bardzo, a przede wszystkim rozjaśniłeś sytuację :lol:
P.S. Co do cen to faktycznie ceny u tego gościa z allegro w porównaniu do większości sklepów są rewelacyjne.
Jeszcze raz dzięki. POZDRAWIAM

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 23, 2007 4:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
bardzo prosze oraz Dzieki [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 27, 2007 4:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam

melios pisze:
Jak tam Żeluś w waszy aucie - skończyły się problemy? POZDRAWIAM [smiech]


Powiedziałem Tacie o Twoim pytaniu i odpisał na Twoje PW.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 28, 2007 11:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Dzięki Żeluś [zlosnik] :lol: 8)

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 29, 2007 4:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam

melios pisze:
Dzięki Żeluś


[ok][ok].


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 11:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 18, 2006 8:47 pm
Posty: 49
noi jak z tym buczeniem
usterka usunięta

_________________
124 250d manual 88r igła w oryginale


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 11:50 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Usterka usunięta. Problem nie leżał jednak w wale napędowym. Okazało się, że winę za przenoszenie drgań itp. ponosiły poduszki silnika (mimo iż ich wygląd nie świadczył w ogóle o ich zużyciu ) - po ich wymianie w aucie zapanowała upragniona cisza. POZDRAWIAM

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 7:57 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 18, 2006 8:47 pm
Posty: 49
czy przy ruszaniu było telepanie bo u mnie jest i nie wiem czy poduchy czasami nie padły.chodź wyglądają super.

_________________
124 250d manual 88r igła w oryginale


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 10:03 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
FreQ pisze:
. Zartuje, chodzi mi o te tulejki co sa w przegubie czasami je cza popodwarzac przy wymianie bo moga ciasno siedziec w ''walku'' od skrzyni i od mostu.


Te tulejki wychodzą łatwo i nie trzeba ich niszczyć przecinakami czy innimi cudami. Wystarczy w otwory po śrubach po przeciwnej stronie flanszy wstawić kawałek pręta o długości kilkunastu cm. Ruszając nim na boki te tulejki kiwając się same wyjdą bez uszkodzeń przegubu.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 11:59 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 18, 2006 8:47 pm
Posty: 49
kolego melios czy miałeś może szarpanie przy zmianie biegu?

_________________
124 250d manual 88r igła w oryginale


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 26, 2008 12:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
temat zakonczony ale przegladalem forum i przypadkiem na niego trafilem,.,.. mialem dokladnie taka sama sytuacje w swoim 124 i nikt nie potrafil tego zdiagnozowac, niby poduchy, niby gumy na wale itp itd... wszystko bylo sprawne jak sie okazalo i problem byl w tulejach na dyferku... no i w samym dyferku... dostal nowe tuleje i drgania sie nasily... konczac watek powiem ze ukrecila sie glowka w samym dyferencjale :) objawy byly takie same jak pisal kolega.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl