MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 7:31 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob cze 21, 2008 11:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
rozdzielacz nowy (nie używany ;) nowy!! ) (!! :P )
psinthos pisze:
Troche szkoda, ze wersja amerykanska,

czemu szkoda?? jak dla mnie to wielki plus..

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 21, 2008 11:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
ALPAq pisze:
rozdzielacz nowy (nie używany nowy!! ) (!! )

Szczęściarz :)

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 22, 2008 4:51 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
berts pisze:
albo tak jak miało być w moim przypadku - rozdzielacz paliwa, podobno podaje więcej paliwa na jeden garnek, a mniej na resztę i dlatego auto drży. Ja też z tym walcze, podzielę się doświadczeniami :)


Wtryski mają takie samo ciśnienie otwarcia?
Jaka różnica w wydajności?
Da się regulować wydajnośc poszczególnej sekcji. Upierdliwe ale się da.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 10:36 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A powiedzcie mi czemu u mnie tam gdzie powinien być czujnik zasysanego powietrza to jest tylko zaślepka? (znaczy się w ogóle go nigdy tam nie było .. fabrycznie zaślepiona rura)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 10:58 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
ALPAq pisze:
czujnik zasysanego powietrza

znaczy czujnik temperatury zasysanego powietrza (NTC)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 7:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 31, 2007 7:43 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Koszalin.
ALPAq pisze:
psinthos pisze:
Troche szkoda, ze wersja amerykanska,

czemu szkoda?? jak dla mnie to wielki plus..


Wg mnie też plus, poza drobną wadą tzn. szukaniu części po numerze [zlosnik]

_________________
W124 E200D '94 SMOKE SILVER. - "NAś"
ex - W124 250D '86 ARCTIC WHITE. AUTOMAT - "GłODEK".
Plastikowa Corsa.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 11:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Części się praktycznie nie różnią. Hamerykaniec po prostu wizualnie jest nieco inny a tak silnikowo itp niema znaczącej różnicy (w 420... w innych już są)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 12:06 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
ALPAq pisze:
Części się praktycznie nie różnią. Hamerykaniec po prostu wizualnie jest nieco inny a tak silnikowo itp niema znaczącej różnicy (w 420... w innych już są)


w 420 głównie jest inny kolektor wydechowy - tak jak europejski LOG, z tym, że koniec lewego łączy się z prawym w jedną rurę. Po zmianie na europejski z reguły auto zyskuje conajmniej 10HP.

W m117 tak jak piszesz, są już spore różnice w samym silniku.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 12:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 31, 2007 7:43 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Koszalin.
ALPAq pisze:
Części się praktycznie nie różnią.


Ale numery tak :)

_________________
W124 E200D '94 SMOKE SILVER. - "NAś"
ex - W124 250D '86 ARCTIC WHITE. AUTOMAT - "GłODEK".
Plastikowa Corsa.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 9:56 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
E tam. Czemu ma się coś różnić? ...
Dobra... części częściami ... może przejdxmy do ważniejszych i ciekawszych spraw :P ... np. Co z tym:
ALPAq pisze:
czemu u mnie tam gdzie powinien być czujnik zasysanego powietrza to jest tylko zaślepka?

Janfocus pisze:
zujnik temperatury zasysanego powietrza (NTC)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 26, 2008 10:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
BrunoGiamatti pisze:
Lekko buja budą, drży obrotami

ostatecznie okzało się, że miełem pękniętą kopułkę, stąd to drżenie i dodatkowo popękane przedowy od podciśnienia, które też miały swój udział w trzepaniu budą. Po wymianie kopułki, wymianie przewodu podciśnienia, oraz paru trójników --- nie to auto :):)

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 26, 2008 10:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
No kopułkę mam nową ;)
Ok co do bujania itp to pojade do DOBREGO i POLECANEGO specjalisty.. ale to trochę później bo teraz mało co będę w domu a i finansowo jestem upadły.
Ostatnio SEL więcej stoi a CE robi codziennie po 200km ... najchętniej zostawił bym oba .. no ale cóż...
Pozdrawiam
p.s
berts pisze:
W126 - Dolores 4,2 SE, 1988 rok.

No i jak ogólnie? jak wygląda sprawa ze spalaniem?? Masz jeszcze coś do robienia?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 26, 2008 11:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
nie patrzę na wskaźnik paliwa to mnie serce nie boli ;) a tak serio to nie ma tragedii, mam to czego się spodziewałem :):) przed wizytą u diagnosty było gruuuubo ze spalaniem, lewe powietrze, cieknący wtrysk i parę innych dupereli. Teraz znacznie lepiej, auto chodzi ciszej, lepiej się wkręca. A co się tyczy spalania... pali tyle ile musi :) dokładnych obliczeń nie mam, bo jestem pierwszy dzień po końcowej regulacji, ale jak tylko pomierzę to dam znać. A do roboty została jeszcze: naprawa szybra (bo się nie zamyka), wymiana oleju w skrzyni (bo ma penie ze sto lat), zmiana opon (leżą czekają), może zrobię tapicerkę fotela kierowcy bo jest w strasznym stanie, konserwacja podwozia przed zimą, i wycięcie (bądź nie) katalizatora. Nad tym ostatnim to się zastanawiam, tłumikarz mówi, że warto bo katalizator ma pewnie z 20 lat i może dusić auto. Chce mi wspawać jak to określił "portki" zamiast katalizatora, nie ukrywam że mam pewne obawy, nie wiem czy auto nie będzie czasem "niedogrzane" bądź coś w tym stylu? Chyba tyle ... ale znając życie to pewnie coś sie jeszcze urodzi..... (oby nie ;))

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 26, 2008 11:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Gdzie jest Alpaq ?? :o

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 27, 2008 12:43 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
bary123ce pisze:
Gdzie jest Alpaq ?? :o

BrunoGiamatti go zjadł ;) [zlosnik]

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl