MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 3:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lut 05, 2008 4:38 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć
Szukałem strasznie długo przepływomierza do mojej 300ce 24v (silnik M104)
I znalazłem. Numer części ten sam (0438 121 082), stan bdb :) wszystko ok (i w komplecie koleś dał cały rozdzielacz, kalosz itp). Jednak różni się klapa spiętrzająca. Prawidłowa w M104 była taka lekko bybrzuszona (wypukła) a w tej mam:
Obrazek
Czyli całkiem płaską (jak w M103)
Tu fotka klapy od spodu:
Obrazek
Dziwaczna jest ta klapa. nie wiem co robią w niej te dziórki :P nie wiem co to za patent :P od góry jakaś gumą zaklejona a w samej klapce jakies dzióry myszy wygryzły [zlosnik]
Pytanie:
1. O co do cholery chodzi z tym dziwadłem?
2. Czemu ktoś mogł wstawić taka klape ? gaz mu wywalił orginalna i pobawił się w patenty?
3. Czy ma prawo działać taka płaska klapa w konstrukcji, która winna mieć wypukłą? jaka jest różnica?
4. Zostawić tak czy wrzucić moją starą, ogrinalną klapę?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 4:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Klapa do LPG - antywybuch. Jakbys ja wyrzucal to chetnie poratuje i wezme :-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 4:47 pm przez TReneR, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 4:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
TReneR pisze:
Klapa do LPG

i działać to powinno normalnie, tj. tak samo jak na wypukłej?
Skoro chcę wywalić gaz to wrzucić moją starą klapę? <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
TReneR pisze:
Jakbys ja wyrzucal to chetnie poratuje i wezme

to sie pomyśli ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 4:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
ALPAq pisze:
TReneR pisze:
Klapa do LPG

i działać to powinno normalnie, tj. tak samo jak na wypukłej?
Skoro chcę wywalić gaz to wrzucić moją starą klapę?


Dzialc powinno (chyba, ze guma sie zestarzeje i nie przylega). Jezeli wywalasz gaz to radzilbym wstawic oryginalna (co fabryka, to fabryka).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 4:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
TReneR pisze:
Klapa do LPG - antywybuch

Tak, jednak przy dobrym strzale potrafi zrobić większy bałagan niż oryginalna stalowa. Jest zamienna z tą co masz.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 5:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Mirmur pisze:
Tak, jednak przy dobrym strzale potrafi zrobić większy bałagan niż oryginalna stalowa. Jest zamienna z tą co masz.
Pozdrawiam.


Mozesz troche rozwinac wypowiedz? Jak dlamnie zaleta tego rozwiazania jest ochrona ramienia przeplywomierza. Natomiast pod d... dostaje filtr powietrza i jego obudowa (ale tu tez mozna klape wstawic)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 5:36 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm ale czy przy zmiennej architekturze klapy chodzi wszystko identycznie (identycznie idzie powietrze itp? potencjometr?)
Czyli lepiej wstawić tą orginalną skoro mam zamiar śmigać na Pb ?? :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 5:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
TReneR pisze:
Jezeli wywalasz gaz to radzilbym wstawic oryginalna (co fabryka, to fabryka).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 5:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
TReneR pisze:
Mozesz troche rozwinac wypowiedz?

Mogę Ci napisać tylko to, co zauważyłem po zainstalowaniu tego wynalazku w W126 420, które strzelało dość często. Klapa z otworami i gumą faktycznie powodowała wyrywanie obudowy filtra powietrza a dodatkowo potrafiła puszczać lewe powietrze na wolnych obrotach. Powietrze dostawało się między blachą a gumą. Zainstalowany grzybek anty wybuchowy na obudowie filtra powietrza w czasie wybuchu odkształcał maskę silnika [zlosnikz]. Może ta klapa, którą przedstawił ALPAq jest solidniejsza w konstrukcji. Ochrona ramienia przepływomierza jest chyba złudna przy energii i szybkości wybuchu LPG.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 7:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No jak maske wyginalo, to niezle wybuchy szly... :o :lol:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 7:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Widzę że urządzenie antywybuchowe na kolektorze ssącym pod klapą jednak jest najskuteczniejsze. [zlosnik]

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 8:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
AndyS pisze:
Widzę że urządzenie antywybuchowe na kolektorze ssącym pod klapą jednak jest najskuteczniejsze.

co to to napewno :) ... troszke rzeźbić trzeba ale samo przez sie brzmi bardziej przekonywująco ;).
hmm mysle czy samemu sie zabrać jutro za montowanie tego wszystkiego.. całego. czy jak przerzuce tlyko klape na moją starą i wrzuce to wszystko co przyszło mi w paczce (a co defakto zostało wyciagniete z jeżdżącego samochodu) to czy bede musiał coś regulować :P??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 8:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
AndyS masz W126 300E a one według moich doświadczeń i obserwacji są bardziej odporne na zatrucie gazem niż V8. Dla mnie LPG w MB jest tematem nie przewidywalnym, co zresztą widać na Forum. Jedni jeżdżą bez problemów a inni nie mogą dojść do ładu z silnikiem.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 8:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Mirmur pisze:
a inni nie mogą dojść do ładu z silnikiem.

... od końca listopada....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 9:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
ALPAq pisze:
czy bede musiał coś regulować

Dopóki nie zamontujesz to nie będziesz wiedział i nikt poza wróżka nie da jednoznacznej ODP.
Wiec do roboty, czekamy na efekty [zlosnik]

Pozdr

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl