klapka ustawiona dobrze nic nie ruszałem więc sama się nie obluzowała chodzi płynnie bez zacięć, opisywany problem jest na początku jak zapale i między temperaturą 40 a 80 stopni potem jest ok. zacząłem sprawdzać miernikiem te wartości we wtyczce tej okrągłej koło modułu i na pinie 3 a 5 na zapalonym zapłonie silnik nie zapalany zimny mam wartość 8,60v nie wiem właśnie jak sprawdzać te wartości mierozne i czy dobrze pomierzyłem. Co do lewego powietrza to wszystko co mogłem to sprawdziłem raczej go nie ma bo problemy byłyby z gazem bo tego nie lubi. <br>Dodano po 18 minutach.:<br> aha i jeszcze czujnik temperatury jak silnik zimny pokazuje coś około 4k omów a jak zagrzeję silnik do 80 stopni to ma 624 omy a jak znalazłem to powinien mieć około 300 omów i chyba tutaj będzie przyczyna bo jak zgaszę silnik w przedziale temperaturowym 40 - 80 stopni to nie odpala a po odłączeniu dwóch pinów od tego czujnika odrazu zapala tak jak wcześniej z tym że ma za duże obroty.
_________________ Mercedes 190E 2.0 1989r. 4 manual
|