MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 3:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 284 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1519 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 16, 2004 11:40 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
laudan pisze:
Sebian pisze:
Qrde, nie mam co robić. Chyba odkręcę jakąś śrubkę i ją zgubię [oczko]


Tylko nie odkrec korka spustowego oleju [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]


O tym nie pomyślałem, ale pomysł na znalezienie czegoś do roboty pierwszoklaśny [oczko] [zlosnikok]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 21, 2005 10:36 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Sebian pisze:
Pranie tapicerki poczeka niestety do wiosny, kiedy będą warunki do normalnego wyschnięcia wypranych szmat [oczko]


"Wiosna - pierwsze promienie Słońca zabiły zająca" [zlosnikok]

Ciepło się chyba już wkrótce zrobi, zatem przymierzam się do zakończenia doprowadzenia Szarej do wyglądu właściwego. Już nie mogę się doczekać wyprania wnętrza i kilku poprawek, które w zeszłym roku odpuściłem.

Od czasu remontu SE sprawuje się doskonale. O padniętym Hoppecke nie wspomnę, ale elektrykę muszę przejrzeć. Ostatnie pomiary przy wymianie akumulatora wykazały jałowy pobór prądu na poziomie 0,2A [szalone] Muszę sprawdzić, co tak ciągnie fazę - stawiam na alarm, radio lub subwoofer.

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 21, 2005 10:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Sebian pisze:
Od czasu remontu SE sprawuje się doskonale. O padniętym Hoppecke nie wspomnę, ale elektrykę muszę przejrzeć. Ostatnie pomiary przy wymianie akumulatora wykazały jałowy pobór prądu na poziomie 0,2A [szalone] Muszę sprawdzić, co tak ciągnie fazę - stawiam na alarm, radio lub subwoofer.


...może być z goła coś innego....alarm raczej odpada (chyba, że popsuty)... [usmiech]

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 21, 2005 10:56 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Grzegi pisze:
Sebian pisze:
Od czasu remontu SE sprawuje się doskonale. O padniętym Hoppecke nie wspomnę, ale elektrykę muszę przejrzeć. Ostatnie pomiary przy wymianie akumulatora wykazały jałowy pobór prądu na poziomie 0,2A [szalone] Muszę sprawdzić, co tak ciągnie fazę - stawiam na alarm, radio lub subwoofer.


...może być z goła coś innego....alarm raczej odpada (chyba, że popsuty)... [usmiech]


Np. ucieka w ziemię [oczko] Prąd błądzący [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 21, 2005 11:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Sebian pisze:
Grzegi pisze:
Sebian pisze:
Od czasu remontu SE sprawuje się doskonale. O padniętym Hoppecke nie wspomnę, ale elektrykę muszę przejrzeć. Ostatnie pomiary przy wymianie akumulatora wykazały jałowy pobór prądu na poziomie 0,2A [szalone] Muszę sprawdzić, co tak ciągnie fazę - stawiam na alarm, radio lub subwoofer.


...może być z goła coś innego....alarm raczej odpada (chyba, że popsuty)... [usmiech]


Np. ucieka w ziemię [oczko] Prąd błądzący [zlosnik]


może być...nigdy nie wiadomo...0,2 z drugiej strony nie jest aż tak dużo, ale 2 tyg i połowy aku już nie ma

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 21, 2005 11:08 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Grzegi pisze:
może być...nigdy nie wiadomo...0,2 z drugiej strony nie jest aż tak dużo, ale 2 tyg i połowy aku już nie ma


0,2A to jest bardzo dużo. Ma 0,08A mógłbym się zgodzić, ale nie na 0,2A. Ale spoko - to się wytnie [oczko]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 21, 2005 11:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Sebian pisze:
Grzegi pisze:
może być...nigdy nie wiadomo...0,2 z drugiej strony nie jest aż tak dużo, ale 2 tyg i połowy aku już nie ma


0,2A to jest bardzo dużo. Ma 0,08A mógłbym się zgodzić, ale nie na 0,2A. Ale spoko - to się wytnie [oczko]


tylko nie wycinaj wszystkich odbiorników prądu [zlosnik]

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 22, 2005 12:02 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
temat wiecznie żywy ;) zapodaj fotki jak sjkonczysz prac tapicerke

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 02, 2005 9:57 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
erio pisze:
temat wiecznie żywy ;) zapodaj fotki jak sjkonczysz prac tapicerke


Tapicerka to pikuś [szalone] Wczoraj dzwoniłem do Małgosi z dowcipem prima-aprilisowym, wg którego na Eminencję spaść miało pianino (taka branża). Pianino to też pikuś. W związku z planowanym przeze mnie wyjazdem do Frankfurtu nad Menem i nieświecącą się kontrolką grzania świec postanowiłem wpaść do Zbyszka Brolera na sprawdzenie pojazdu przed podróżą. Zwróciłem przy tym uwage, że od kilku dni przy włączaniu motoru ewidentnie czuję, że jeden z moich półlitrowych garów zaskakuje z opóźnieniem. Okazało się, że problemem była uszkodzona świeca żarowa na pierwszym cylindrze, ale to też pikuś. Podczas oględzin stwierdzono wyciek spod uszczelki pod głowicą przy pierwszym cylindrze. Polecono mi odpalić motor i dodać gazu. Efektem był smród przepalonego oleju w warsztacie w postaci sinego dymu z rury wydechowej [szalone] Diagnoza: puszcza uszczelka pod głowicą, a może i głowica. A ja muszę, qrde, we wtorek jechać do Niemiec [szalone] I zapewne zaryzykuję [oczko] W sumie gdybym nie podjechał, to i tak bym pojechał w błogiej nieświadomości. Wieczorem odbyłem pogawędkę z Sebim i stawiamy nie na uszczelkę, ale na samą głowicę. Auto nie traci mocy, poziom płynu chłodniczego też się nie zmienia i nic się nie gotuje. Zobaczę, co się będzie działo do Zgorzelca. Jeśli wszystko będzie OK, to przelecę jakoś te 1800km. W razie czego, tfu tfu, będę dryndał do Sebiego z prośbą o wsparcie techniczne [cool] Mówiłem, że pianiono to pikuś [szalone] Jakie są Wasze opinie?

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 02, 2005 10:42 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Nie dasz rady pożyczyć innego, nawet jakiegoś skrajnego plastika? :roll:

Pytanie: ile możesz zaoszczędzić, a ile stracić jak się poj..ie? Potem to już tylko kwestia wyboru.

Jak jedziesz np. na jeden/dwa dni, to ja bym rozważył wzięcie czegoś z wypożyczalni, zewłaszcza jeżeli koszt wpadki może być zabójczy. Nie wiem jak jest z granicą, ale tera my so łunia to może i da radę ;)

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 02, 2005 11:59 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
a jak juz bierzesz eminencie to za 40 zł wykup assistance w pzu ... ktos pisal ze tyle kosztuje

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 13, 2005 11:02 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
erio pisze:
a jak juz bierzesz eminencie to za 40 zł wykup assistance w pzu ... ktos pisal ze tyle kosztuje


Wykupiłem, a po konsultacjach z Sebim pojechałem i szczęśliwie wróciłem. Skubana jednak kopci i jest to widać, a olej znika z prędkością 1l/5000km [szalone] Znów zaczęło się walenie ręką w deskę rozdzielczą, bo przy takim stanie rzeczy denerwują mnie zimne luty na wskaźniku temperatury, a uderzenia przywracają chwilowo dobre wskazania. Osiągi auta są niezmienne i te 170km/h spokojnie wyciąga [cool] Wszystko wskazuje na głowicę, a nie na uszczelkę pod głowicą. Powoli przymierzam się do zdjęcia głowicy i zrobienia z nią porządku. Eminencję czekają też wiosenne poprawki lakiernicze - mam nadzieję, że zrobię to wszystko przed zlotem. A zaczniemy od... listewek pod reflektorami [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 13, 2005 11:10 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Czy ja dobrze rozumuję, że jeżeli coś się dzieje z głowicą, to temperatura silnika może "wskakwiać" na wyższe wskazania ??

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że po rozgrzaniu silnika stojąc w korkach temperatura zaczyna mi wskzywać około 100 stopni, do tego roku takie rzeczy zdarzały się rzadko. Czy może to być związane z głowicą ?

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 13, 2005 11:15 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
WeebShut pisze:
Czy ja dobrze rozumuję, że jeżeli coś się dzieje z głowicą, to temperatura silnika może "wskakwiać" na wyższe wskazania ??

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że po rozgrzaniu silnika stojąc w korkach temperatura zaczyna mi wskzywać około 100 stopni, do tego roku takie rzeczy zdarzały się rzadko. Czy może to być związane z głowicą ?


Raczej z Visco lub chłodnicą - tak myślę. U mnie skacze, bo mam tzw. zimne luty. Normalnie mam wskazania temperatury na poziomie 90oC. Gdyby uszczelka pod głowica poleciała w części od strony układu chłodzenia, to najpierw by chyba temperatura zaczęła spadać, a potem wywaliła by do góry, a potem to już się domyśl [oczko]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 13, 2005 11:39 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Sebian pisze:
Skubana jednak kopci i jest to widać, a olej znika z prędkością 1l/5000km


To chyba nie jest tragedią (0.2l na 1000km) ?? [usmiech]

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 284 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1519 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl