MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 9:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob maja 14, 2005 10:22 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
witam serdecznie
mam powazny problem
nie moge zgascic auta. odpala normalnie. ale przekrecajac kluczyk w stacyjce auto nie gasnie. a jak by tego bylo mało padly hamulce. ktos ma moze jakis pomysl co to moze byc i czy te dwie usterki sa powiazane jakos razem? wystapily jednoczesnie.

pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 11:00 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 26, 2005 2:47 pm
Posty: 48
Lokalizacja: myślibórz
A centralny zamek i inne media podciśnieniowe działają poprawnie

_________________
szczęśliwy posiadacz MB 124 230TE + LPG
MB 123 300 BIAŁY MIŚ 1983
MB 123 1976 JESZCZE BEZ SERCA( ELE ORGAN DO PRZESZCZEPU JEST W DRODZE)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 11:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
WELMAREK pisze:
A centralny zamek i inne media podciśnieniowe działają poprawnie


problem w tym ze centralnego zamka albo nie mam, albo nie dziala. prawde mowiac auto mam zbyt krotko. czy to moze byc serwo ?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 11:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 10, 2001 2:00 am
Posty: 224
Lokalizacja: Warszawa
[quote="berts

problem w tym ze centralnego zamka albo nie mam, albo nie dziala. prawde mowiac auto mam zbyt krotko. czy to moze byc serwo ? [/quote]

jak najbardziej, to serwo - pedał twardy jak skała, a gaszenie na 4 :( przerabiane wielokrotnie, łącznie z rozbieraniem serwa i wymianą membran w srodku (z mizernym zresztą skutkiem). Kup nowe/nowe-używane

_________________
W202 C180 94r - Pierwszy MB i pierwsze auto - dawne czasy


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 11:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
jak najbardziej, to serwo - pedał twardy jak skała


masz 100% racje. zaskoczyl mnie dzisiaj rano :(. no nic trzeba walczyc

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 11:42 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Nie servo tylko pompa podciśnienia (vacum pompa) do roboty.Najbardziej prawdopodobne to ,że wysiadła membrana .Przy okazji wymieniłbym zaworki .Koszt membrany i zaworków około 50 zł.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 12:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
VALENTINE123 pisze:
Nie servo tylko pompa podciśnienia (vacum pompa) do roboty.Najbardziej prawdopodobne to ,że wysiadła membrana .Przy okazji wymieniłbym zaworki .Koszt membrany i zaworków około 50 zł.



dzieki ! w takim razie pozostaje mi poszukac jakiegos sprytnego mechanika we Wrocławiu, który sie tym zajmie w poniedzialem. Prosze o ewentualne sugestie gdzie i u kogo moge to naprawic w miare szybko.

pozdr


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 4:06 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
no kolega ma 200D a tam chyba sie gasi silnik wciskając wajche od zapalania czy tak???jesli bedziesz mia łserwo padniete to ja słuze pieknie bo mam dwa i sprawne.
pzdr

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 5:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Możliwe, że pękła rurka (taka pomarańczowa idąca od pompy do serwa).
Sprawdź czy nie ma tam uszkodzeń...

Odłącz zamek centralny i w to miejsce załóż zaślepkę na trójniku
który rozprowadza podciśnienie.

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 6:07 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
No napisał że centrala nie ma ;)
Odłącz ten gruby wąż co idzie od serwa do pompy podciśnienia, i poprzez pomiar przykładanym palcem sprawdź czy pompa podciśnieniowa to podciśnienie wytwarza (będziesz wiedział czy padła pompa czy serwo, chociaż również stawiam na pompę :(


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 14, 2005 6:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Gerri pisze:
No napisał że centrala nie ma ;)


Napisał, że albo nie ma albo nie działa :)
Więc lepiej sprawdzić...

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 15, 2005 1:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
uszkodzenie centralnego zamka nigdy nie wplynie na dzialanie hamulcow a jedynei na gaszenie silnika... o ile w ogole na to wplynie bo po to sa zawory (trojniki).... na 100% membrana w pompie podcisnieniowej.. i jak pisal kolega VALENTINE zaworki tez dobrze przy okazji zmienic

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 15, 2005 2:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
a nie prościej, wymienić membrame w vacupompie ( i tak pewnie trzeba będzie je w najbliższym czasie wymienić )

jak nic nie pomoże ( ale napewno nie zaszkodzi! ) , to dopiero rozglądac się za serwem...

Poprostu basz ewidentyny brak podciśnienia.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 15, 2005 3:15 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
dobrzan pisze:
uszkodzenie centralnego zamka nigdy nie wplynie na dzialanie hamulcow a jedynei na gaszenie silnika... o ile w ogole na to wplynie bo po to sa zawory (trojniki).... na 100% membrana w pompie podcisnieniowej.. i jak pisal kolega VALENTINE zaworki tez dobrze przy okazji zmienic


Na hamulce nie wplynie, ale na gaszenie i owszem (mialem tak u siebie, przy nieszczelnosci w mieszku zamykajacym klapke wlewu).

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 15, 2005 8:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
laudan pisze:

Na hamulce nie wplynie, ale na gaszenie i owszem (mialem tak u siebie, przy nieszczelnosci w mieszku zamykajacym klapke wlewu).


No wlasnie spotkalem sie z dwoma przypadkami.. ze przy nieszczelnym tloczku centralnego centralny wiadomo nei dzialal ale gaszenie normlanie si eodbywalo i wszytsko pozostale dzialalo jaknalezy no a w drugim przypadku tak jak mowisz .. silnik nie gasł...

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl