Proste konkretne odpowiedzi:
Wałek- słaby jak cholerka - mam taki motor i wiem, Witek robił remont i też wie, widziałem jego wałek ( nie miał krzywek)
Nie stwierdzisz ,czy wałek jest walnięty, gdy nie odkręcisz pokrywy,bo po odkręceniu korka widać jedynie początek, a co z ostatnimi garami???
Skrzynia biegów- jest całkowicie inna za sprawą rozrusznika który jest z drugiej strony, nie ma co się matrwić dużo jest skrzyń na rynku, bo pasuje od modeli 124 czy 201 ja już zrobiłem taki przeszczep
Ciśnienie - tak jak pisali koledzy ważna sprawa i 12 czy 13 atm to normalne w bezynie i Wżne aby było w miarę równe na wszystkich cylindrach
Kolektor- tu akurat nie mogę się wypowiedzieć bo nie wiem o co chodzi, pamiętam jednak , zę Witek szukał czegoś takiego i było ciężko
LPG a silnik - trza sprawdzić czy nie miał za dużo wybuchów , tu zaczyna się problem bo trza kopać.Najczęstrzym problemem jest taka mała czarna puszka umieszczona pod kolektorem ssącym do której wchodzą węże z powierzem, sprawdź czy jest cała , bo to jest drogie i ciężkie w znalezieniu.
Druga rzecz to po odkręceniu filtra na "pompie wtryskowej" jest taka metalowa klapa, która czsem po eksplozji lubi się wygiąć i wtedy zaczynają się problemy , nierówno chodzi itd i są problemy z regulacja.
Drobnostki - to plastikowa obudowa termostatu - czasami problem z dokręceniem aby nie ciekło
Pozwoliłem sobie napisać tego posta po to , aby zebrać wszystkie informacje w całość
