MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 2:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw paź 20, 2005 9:07 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
gieniek pisze:
sprawdziłem grzanie swiec i dopływ paliwa do wtryskiwaczy, swiece grzeją, ale paliwo jak na moja opinie za słabo ciekło, troche kropiło z przewodu, a chyba powinno troche postrzykac po kilku obrotach rozrusznika, prawdopodobnie w sobote zrobie pomiar cisnienia

Prostszy i tańszy test na ciśnienie w cylindrach(jak już nie wiesz co mogło się sypnąć i wszystko inne sprawdziłeś)
Zaciągnij do ogrzewanego garażu .Po całej nocy pokręc rozrusznikiem(naładowanym aku) .Jak odpali to ciśnienie (znam to z autopsji ..........niestety) Nie trzeba płacić za sprawdzanie a diagnoza w 85% taka sama tyle że nie wiesz który cylinder .

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 20, 2005 1:32 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
cisnienie sam sobie zmierze, narazie moje podejzenie padało na pompe, za mało paliwa dochodzi do wtryskiwaczy, narazie zajme sie tym, bo nie ma sensu narazie grzebac gdzie indziej jak sie nie usunie tej usterki

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 22, 2005 8:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
zmierzyłem cisineinie na cylindrach i wyglada na to ze silnik na szmelc, wykazało: 20 ztm; 12atm; 16atm; 12 atm,

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 22, 2005 10:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 26, 2005 2:26 pm
Posty: 270
Lokalizacja: Warszawa
wyrazy głębokiego współczucia z powodu takiego obrotu sprawy i soczysta wiązanka dla frajerka za tak nieuczciwe podejście do tematu
sprzedaży :( :cry: :evil: [szalone]
teraz już wiesz dlaczego tak duży stan oleju :-?
przy takim sprężaniu paliwo zamiast być spalane w komorze , dosłownie spływało po cylindrze , między pierścieniami do miski olejowej
i stąd ten wysoki stan niby oleju ( spróbuj powąchać ten olej a zobaczysz że czuć w nim ropę ) :roll:
szkoda że na początku masz już dosyć duży wydatek , ale jak zrobisz
motorek twoja gwiazda odwdzięczy ci się [cool] [usmiech] [smiech] :P :lol:

_________________
mb w115 '72


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 22, 2005 10:08 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
gieniek pisze:
zmierzyłem cisineinie na cylindrach i wyglada na to ze silnik na szmelc, wykazało: 20 ztm; 12atm; 16atm; 12 atm,


To rzeczywiście nieciekawie. :-?
Nawet jeśli przyjąć, że przyrząd miałeś niedokładny na niekorzyść, to różnica pomiędzy cylindrami jest ogromna.

Jak nic innego nie wymyślisz, to doraźnie możesz mu podać starter z powietrzem.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 22, 2005 10:33 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
che -najlepeij to by było rozebrac dziada-albo jest zajechany totalnie albo zawory sa padniete.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 12:19 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
A jeśli zawory są podparte to czy to nie ma wpływu na kompresję??
Czy sprawdzane były zawory?

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 8:33 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
gieniek pisze:
zmierzyłem cisineinie na cylindrach i wyglada na to ze silnik na szmelc, wykazało: 20 ztm; 12atm; 16atm; 12 atm,


A masz manometr do diesli, czy poslugiwales sie uniwersalnym?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 10:57 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
ten samochod ja juz kupiłem nie na chodzie i liczyłem sie z tym ze silnik do remontu,
zaworow jeszcze nie sprawdzałem, ale moga miec az taki wpływ zeby cisnienie było tak niskie? szczegolnie bardzo dziwi mnie taka roznica na poszczególnych cylindrach, zawory sprawdze w najblizszych dniach, nie mam az tyle czasu zeby wszystko na raz sprawdzic, co do zegara, to był pozyczony, i jest raczej do diesla (zegar z zapisem)
koszty kosztami, ale ten samochod kupiłem za tak smieszne pieniadze, ze remont silnika mnie nie przeraza, po za tym karoseria jest w bdb stanie i do tego ma dobry wypas.
zastanawiam sie czy kupowac silnik czy remontowac, bo kupic to mozna teoretycznie po remoncie, a za miesiac moze sie okazac ze złom,
wymiana pierscieni, wiaze sie ze szlifem cylindrow i wymiana tłoków, głowice tez pewnie przydałoby sie zrobic, przynajmniej splanowac jak sie ja zdejmie, zastanawiam sie jak wał korbowy i panewki, ogolnie silnik chodził przy skrzyni automatycznej, co powinno miec jakis wpływ na zmniejszeniu zuzycia, chodzi mi o nierowne zuzywanie cylindrow na wskutek siły działajacej w momencie wciskania sprzegła, co powoduje pchanie wału korbowego i wszystkiego co jest do niego przykrecone, sprawdze jeszcze zawory ale szczerze mowiac nie wiem czy jest sens, i bede myslał co dalej, chciałbym go chociaz odpalic nawet z jakims wspomagaczem, zeby sie przejechac i zobaczyc czy reszta jest w pozodku, jezeli ktos ma jakis pomysł na odpalenie tego złoma to bede wdzieczny za podpowiedz, cholowanie odpada bo to automat

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 11:45 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Spróbuj tak jak napisałem wyżej ze starterem w sprayu. Kupisz za kilkanaście złotych na stacji lub w sklepie moto. Wygodnie jest zdjąć przy tym na chwilę dekiel obodowy filtra powietrza, bo wlot jest zaraz przy belce. Nie grzeje się przy tym świec, tylko od razu kręci.

I tak musi tam wsadzić głowę ktoś mądry, a takiego łatwiej i taniej będzie ci znaleźć, jeśli to ty podjedziesz do niego samochodem.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 4:33 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
sproboje, mam nadzieje ze odpali, dzieki za rade

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 7:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Może jeszcze próbę olejową wykonaj?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 7:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
olejowa to znaczy wlac olej na tłoki i wtedy zmierzyc cisnienie? mozna byłoby stwierdzic czy to wina pierscieni bo olej by uszczelnił, tez o tym myslałem, postaram sie zrobic w najblizszym wolnym czasie

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 24, 2005 1:32 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
i sprawdz zawory .. moze mają takie luzy ze jak mają byc zamknięte to są otwarte ;) to jest parę chwil ze szczelinomierzem., spusc ten nadmiar psełdooleju. a nawet zalej jakis z zaprzyjaznionego warsztatu spuszczony z auta kogoś kto przejechał 3000 km na benzynie w ciagyu roku ( np dowolne ASO przeglądy po 1500 km ... nowy olej np 5w30 wywalają, a mechanik ci za browca do banki spusci)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl