airkomin pisze:
więc co masz się zdarzyć na filtrach? .
zanim wylejesz ON z filtra to trochę zejdzie, nie jest drogi, a i pewnie dawno wymieniany nie był.
airkomin pisze:
Nie ma też powodów do zmiany świec, gdyż w normalnej temperaturze
pracy zachodzi na nich zjawisko samooczyszczania, tzn. osady się wypalają (stąd konieczność właściwego doboru wartości cielnej). Może zajść jedynie konieczność przeczyszczenia ich szczotką drucianą jak się zmostkowały albo zarzuciły czarnym i nie chcą iskrzyć, ale jak się silnik rozgrzeje na normalnym paliwie to dużo lepiej oczyszczą się same.
.
widziełeś kiedys co zostaje z takich świec? jak zobaczysz to będziesz wiedział co i jak. A świece się oczyszczają, spoko, tylko w normalnych warunkach pracu. A czyszczenie szczotką drucianą przy nowych świecach i ich cenie nie jest dobrym rozwiązaniem - nawet był wykład o tym kiedys na forum
airkomin pisze:
Kręcenie silnikiem na sucho jest dla mnie już całkowiecie niezrozumiałe, co to ma dać? Co takiego się miało wydarzyć, że silnik będzie się kręcił z oporami? Nie chcę się imiennie dorypywać i jakichś awantur wszynać, ale coś nam merytoryczność forum ostatnio opada, trzeba to zmienić.
W PB zatankowanym ON w zasadzie nic sie nie powinno stać - jednak przed odpaleniem, te 40sekund nikogo nie zbawi.
A merytorycznośc faktycznie spada - persolanie nie będe się zwracał kto pisze "puste" merytorycznie posty - było napisac jak to Ty bys zrobił gdyby to Ciebie spotkało
[/url] <br>
Dodano po 5 minutach.:<br>
and6412 pisze:
Kluczem nalozonym na wał koledzy

Nie kreci sie silnikiem przez paski czyli tak jak opisales. Generalnie chyba nic sie powaznego nei powinno stac. Módl sie o uklad wtrysku

tylko dostań się kluczem bez zbytniego rozkręcania samochodu do wału
tylko zobacz że przy wykręconych świecach i dostępie do pompy - łatwiej i szybciej, a i nic sie nie stanie.
Jednak masz racje, powinno się to robić za pomocą klucza nałożonego na wał korbowy.